Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhyet hiukset=turn off

Vierailija
19.05.2015 |

Kävin treffeillä ja nainen oli muuten ok mutta lyhyt tukka on niin totaalinen turn off että en halua tavata enää. Miksi naiset pilaatte itsenne?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan naisen kehtaa tuoda näytille sekä vanhemmille että kavereille ja hänen kanssaan voi istua sohvalla ihan tavallisesti. Siihen ei hiusten pituudella ole paljon vaikutusta.

Vierailija
22/24 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:41"]Aivan sama. En minä olen hiusmalliani (tai väriä) miesten maun mukaan valinnut vaan omani.
[/quote]

Miten kellään voi olla niin huono maku että ilman sairautta ei halua kauniita, pitkiä hiuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:41"]Aivan sama. En minä olen hiusmalliani (tai väriä) miesten maun mukaan valinnut vaan omani.
[/quote]

Miten kellään voi olla niin huono maku että ilman sairautta ei halua kauniita, pitkiä hiuksia?
[/quote]
Jotkut nyt näyttävät paremmalta ilman pitkiä hiuksia. Tulee kasvot paremmin esille, kun ei ole mitään reuhkaa kasvojen edessä. Sitä paitsi. Pitkien hiusten pitää olla paksut ja tuuheat näyttääkseen hyvältä.

Vierailija
24/24 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:41"]Aivan sama. En minä olen hiusmalliani (tai väriä) miesten maun mukaan valinnut vaan omani.
[/quote]

[/quote]
Jotkut nyt näyttävät paremmalta ilman pitkiä hiuksia. Tulee kasvot paremmin esille, kun ei ole mitään reuhkaa kasvojen edessä. Sitä paitsi. Pitkien hiusten pitää olla paksut ja tuuheat näyttääkseen hyvältä.
[/quote]Harva.