Lyhyet hiukset=turn off
Kävin treffeillä ja nainen oli muuten ok mutta lyhyt tukka on niin totaalinen turn off että en halua tavata enää. Miksi naiset pilaatte itsenne?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:41"]Aivan sama. En minä olen hiusmalliani (tai väriä) miesten maun mukaan valinnut vaan omani.
[/quote]
Miten kellään voi olla niin huono maku että ilman sairautta ei halua kauniita, pitkiä hiuksia?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:41"]Aivan sama. En minä olen hiusmalliani (tai väriä) miesten maun mukaan valinnut vaan omani.
[/quote]
Miten kellään voi olla niin huono maku että ilman sairautta ei halua kauniita, pitkiä hiuksia?
[/quote]
Jotkut nyt näyttävät paremmalta ilman pitkiä hiuksia. Tulee kasvot paremmin esille, kun ei ole mitään reuhkaa kasvojen edessä. Sitä paitsi. Pitkien hiusten pitää olla paksut ja tuuheat näyttääkseen hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:41"]Aivan sama. En minä olen hiusmalliani (tai väriä) miesten maun mukaan valinnut vaan omani.
[/quote]
[/quote]
Jotkut nyt näyttävät paremmalta ilman pitkiä hiuksia. Tulee kasvot paremmin esille, kun ei ole mitään reuhkaa kasvojen edessä. Sitä paitsi. Pitkien hiusten pitää olla paksut ja tuuheat näyttääkseen hyvältä.
[/quote]Harva.
Ihan sama, kunhan naisen kehtaa tuoda näytille sekä vanhemmille että kavereille ja hänen kanssaan voi istua sohvalla ihan tavallisesti. Siihen ei hiusten pituudella ole paljon vaikutusta.