Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yllätti vaimonsta 60 000$ keittiöllä!

Vierailija
06.06.2015 |

Miten voivat nyky naiset olla näin hemmoteltuja piloille. Todella säälittävää ja jos itse olisin ollut mies niin ämmä olisi lentänyt pihalle, että heps ja takasin ei olisi tarvinut tulla.

KATSO VIDEO TÄÄLTÄ! (avautuu uuteen ikkunaan)
- mamma 32.v

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin keittiöremontista 20000€ ja akka ei ole edes kiittänyt,pillun saantia nyt on turha edes kuvitella.

Vierailija
2/5 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:12"]

Miten voivat nyky naiset olla näin hemmoteltuja piloille. Todella säälittävää ja jos itse olisin ollut mies niin ämmä olisi lentänyt pihalle, että heps ja takasin ei olisi tarvinut tulla.

- mamma 32.v

[/quote] Varsinaisen tyhma mies, ei naista "yllateta" keittiolla johon hanella ei ole ollut mitaan sanomista. Taalta olisi lentanyt mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:12"]

- mamma 32.v

[/quote] Varsinaisen tyhma mies, ei naista "yllateta" keittiolla johon hanella ei ole ollut mitaan sanomista. Taalta olisi lentanyt mies.

[/quote]

Eli jos mie haluaa YLLÄTTÄÄ hänen tulee kysyä sinulta ensin. Ja nyt tosiaan oli käyttänyt 60 000$ juuri sellaiseen kuin nainen oli puhunut aijemmin, mutta kas lapsen miel muttuu kuten vanha kansa sanoo ja taas nähdää että niin moni nainen ei koskaan tule aikuistumaan.

Onneksi on vielä meitä tosi naisiakin jälellä jotka osaamme arvostaa miestemme panosta parisuhteessa.

-AP, mamma, 32.v

Vierailija
4/5 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio katsoa mitään miesasia-linkkiä, mutta kerron ihan vinkkinä, että ei kannata kirjoittaa viestin perään nimimerkkiä mamma 32.v (tai esim. satunnaista naisen nimeä), ellet erityisesti halua varmistaa että kaikki tietävät että olet mies.

Vierailija
5/5 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 000 dollaria ei ole paljon kunnon keittiöstä:)