Lyhyet hiukset=turn off
Kävin treffeillä ja nainen oli muuten ok mutta lyhyt tukka on niin totaalinen turn off että en halua tavata enää. Miksi naiset pilaatte itsenne?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:55"]Kyllä sinäkin vielä löydät kuuman pitkätukkaisen naisen. Ne on ihania.
[/quote]
Toivotaan.
Kaikista maailman turn offeista valitsit yleistykseen lyhyen tukan? Mulle suurempi turn off on lihavuus, mutta en silti kysele täällä "miksi (te kaikki) naiset pilaatte itsenne olemalla lihavia?"
En ole koskaan ymmärtänyt miehiä joiden mielestä lyhyet hiukset ovat turn-off. Monille naisille ne sopivat, tuovat jopa särmää ja korostavat kauniita kasvoja. Minkä takia juuri ne lyhyet hiukset automaattisesti sulkevat pois naisen laskuista?
Mies, 30-v.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:53"]Kävin treffeillä ja nainen oli muuten ok mutta lyhyt tukka on niin totaalinen turn off että en halua tavata enää. Miksi naiset pilaatte itsenne?
[/quote]
Tässä on nainen tehnyt aloituksen esiintyen miehenä.
Kampaaja pilasi ihan omatoimisesti. Leikkasi lyhyemmäksi, mitä pyysin ja nyt on ns.poikatukka. Voi pylly.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:55"]
Kyllä sinäkin vielä löydät kuuman pitkätukkaisen naisen. Ne on ihania.
[/quote]
Kyllä mielipiteet muuttuisivat kun näkisit meikäläisen :D
terv. hiukset ristiselkään mutta naama ja kroppa kuin perälinnun peräsin
No millaiset hiukset ap:llä itsellään on?
Yleensä miehet jotka kitisevät naisten lyhyistä hiuksista ovat itse lyhyttukkaisia tai kaljuja...:F
Minulla on lyhyet hiukset koska on helpot ja sopii minulle paremmin kuin pitkät. Jos on jollekkin turn off niin olkoot.
Mulle on kyllä ihan sama olet on vai off. Varmasti samaa ajattelee se deittisi.
Mulla on ollut lyhyet hiukset hoikempana ja olin syötävän söpö. Nyt pyöreämpänä on pidemmät hiukset.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:27"]No millaiset hiukset ap:llä itsellään on?
Yleensä miehet jotka kitisevät naisten lyhyistä hiuksista ovat itse lyhyttukkaisia tai kaljuja...:F
[/quote]
Voi hellanlettas. Onko ihannekumppanisi fyysisesti identtinen kanssasi dille? Miksi palstan keskustelu on näin laiskaa?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:58"]Kaikista maailman turn offeista valitsit yleistykseen lyhyen tukan? Mulle suurempi turn off on lihavuus, mutta en silti kysele täällä "miksi (te kaikki) naiset pilaatte itsenne olemalla lihavia?"
[/quote]
Ei se haittaa jos vähän on pullukka, jos on pitkät hiukset.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:28"]Minulla on lyhyet hiukset koska on helpot ja sopii minulle paremmin kuin pitkät. Jos on jollekkin turn off niin olkoot.
[/quote]
Aina helpot. Niin kaikki eivät viitsi panostaa yhtään ulkonäköönsä...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:27"]No millaiset hiukset ap:llä itsellään on?
[/quote]
Voi hellanlettas. Onko ihannekumppanisi fyysisesti identtinen kanssasi dille? Miksi palstan keskustelu on näin laiskaa?
[/quote]
Minä en tykkää kaljuista tai kovin lyhyttukkaisista miehistä. Saa kai sen ääneen sanoa?
Jännä juttu sillä itse pidän lyhyistä hiuksista
Aivan sama. En minä olen hiusmalliani (tai väriä) miesten maun mukaan valinnut vaan omani.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:27"]No millaiset hiukset ap:llä itsellään on?
[/quote]
[/quote]
Minä en tykkää kaljuista tai kovin lyhyttukkaisista miehistä. Saa kai sen ääneen sanoa?
[/quote]
Mutta kun et sanonut vaan annoit ymmärtää että on outoa ihannoida kumppanissa jotain sellaista piirrettä jota ei itsessä ole.
miksi lyhyttukkaiset naiset aina yrittävät saada muutkin naiset leikkaamaan hiuksensa? pitkätukkaisille naisille muiden hiusmalli on ihan sama....
Kyllä sinäkin vielä löydät kuuman pitkätukkaisen naisen. Ne on ihania.