Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blondit ovat parempia sängyssä, kuin brunetit

Vierailija
19.05.2015 |

Olen empiirisesti itse todistanut tämän.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jonkun tutkimuksen mukaan punapäät olleet parhaimpia....?

Vierailija
22/37 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti asiaan voi sitten vaikuttaa hiusvärillä. Jos vaalentaa hiukset, muuttuu siis paremmaksi sängyssä.  Ottakaa miehet opiksi, ryhtykää blondaamaan itsenne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen empiirisesti itse todistanut tämän.

Juu, ei.

Vierailija
24/37 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut vain yhden blondin miehen kanssa ja kyllä; hän on ollut myös villein mies kenen kanssa olen ollut.

Vierailija
25/37 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Minäkin olen blondina saanut hyvää palautetta sänkytaidoistani.

Vierailija
26/37 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muuten on ehkä totuuden siemen. Tunsin aina ennen luonnostaan vetoa tummahiuksisiin miehiin, mutta kaksi blondia miestä ovat olleet villejä tapauksia. Toisen kanssa vieläkin yhdessä.

Vierailija
27/37 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan alkaa miettimään, ei ihan tuoreimmassa muistissa nuo blondiitit oo. Viimeisen 11 vuoden ajalta kokemusta vain ja ainoastaan yhdestä brunetista, joka on kyllä ylivoimaisesti ykkönen sängyssä.

Hyvänä, erittäin hyvänä kakkosena myöskin brunetti, jonka kanssa vietin pitkän kuuman kesän joskus vuonna 199x. Hänen ja hänen ystävänsä (punapää) kanssa kerran keskusteltiin, että onko punapäät kiihkeämpiä sängyssä. Ei ollut, pistivät kokeilemaan. Ihan ok silti.

Yritin miettiä noita seksikumppaneita, ei nyt ihan kaikkien hiusten väriä muista, mutta yli yhden illan kestäneitä blondisuhteita tuli mieleen neljä. Kaksi lahnaa ja kaksi ihan ok.

Ai niin ja viideski oli tekoblondi, mutta värjääminen ei mainittavasti muuttanut petitaitoja.

Vierailija
28/37 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entä jos punaiset?

Osuuskauppapunaiset on perseestä. Totaalinen turnoff. 13 tusinassa ja luulevat olevansa jotenkin erikoisia. En panis.

Vierailija
29/37 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, komppaan! Blondit on ihania. Toistaiseksi elämäni kuuminta ja upeinta seksiä tarjoili eräs viileän vaalea herrasmies.

Vierailija
30/37 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, kiitos tiedosta.

Vierailija
31/37 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeilla punapäillä on parempi pillu .

Vierailija
32/37 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täsmälleen päinvastainen kokemus: vaimoni ja häntä edeltävä pitkäaikainen tyttöystäväni ovat blondeja, ja heidän parhaat puolensa ovat kyllä muut kuin into, aloitteellisuus ja vuorovaikutus seksissä. Kolme muuta tyttöystävääni ovat brunetteja, ja nuo mainitsemani ominaisuudet sopivat kyllä heihin huomattavasti paremmin kuin näihin blondeihin. Parisuhde on kuitenkin paljon muutakin kuin seksiä, joten enpä vaihtaisi tässä vaiheessa.

Vierailija
33/37 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulempa että blontit on alus villeimpia mut pittemmäs suhtees kyllästyvät ja ongelmoituvat aiemmin...

Vierailija
34/37 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvahan oikeesti punapää. Mutta jos värjätty punaiseksi, niin omien kokemusten mukaan siihen kyllä liittyy jokin viesti..

Vierailija
35/37 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaaleat luonnostaan mutta oon värjännyt tummaksi eli kai se lasketaan että oon hyvä???

Vierailija
36/37 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondit miellyttävät enemmän silmää ja siitä johtuen minulle parempaa sänkyseuraa.

M50+

Vierailija
37/37 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40 takana. Jos elämä rajoittuu landelle niin ehkä noin. Kun matkustaa maailmalla niin tosi monet on tummia. Eteläeurooppa, kaukoitä, eteläamerikka, afrikka... tummia ja seksi ihan omaa luokkaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi