Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen headshaking vanhemmilla naisilla on?!

Vierailija
19.05.2015 |

Mistä toi pieni 24/7 päänheilutus/tärinä johtuu? Just vanhemmat naiset harrastaa kovin! Onko teistä jollain se tai häiritseekö muita se?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enemmän itseäni ihmetyttää vanhempien ihmisten tapa muikistella ja supistella huulia/suuta tavalla, joka lisää haitariryppyjä. Wai on ööth?"

Voi hyvä tavaton!!!  Suun muikistelu tai supistelu voi johtua esim. lääkkeiden sivuvaikutuksista,  huulten kuivumisesta, suun limakalvojen kuivumisesta, kasvojen hermojen viottuminen jne. eiikä se ole suinkaan iästä kiinni vaan esim. kasvohermojen viottuminen voi johtua juuri "haitariryppyjen" korjauksesta/täytteistä, joka viottaa hermot tai kasvohermohalvaus, joka voi olla jo muutaman vuoden ikäisellä lapsella ja yleinen nuorilla, jotka ovat saaneet kasvoille kylmyyttä.

JOs ihminen on saanut lyhyen elämän, säästyy monelta vaivalta ja sairauksilta, jopa haitarirypyiltä, muikisteltulta ja nykimiseltä, mutta pitkän elämän hintana on monet sairaudet ja vaivat, jotka aiheuttavat usein itselle ja sitäkin enemmän harmia ympäristölle, mutta ikävä kyllä "huonot geenit" voi kohdata meitä jokaista, iästä riippumatta, jopa syntymästään alkaen.

Vierailija
22/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sairastaa parkinsonia ja ei tosiaan ollut kivaa kun hän tuli itkien esim. kaupasta ja kertoi kuinka joku nuori nainen oli kommentoinut hänen vapinaansa ja hitauttaan esim. että "kannattais dokata vähemmän niin ei tulis tota krapulavapinaa". Just joku ap tyyppinen täydellisyys joka ei varmaan itse ikinä sairastu eikä vanhene. No, äiti on jo edistynyt pyörätuolivaiheeseen ja on hoitokodissa niin ei kuljeskele enää sheikkauksellaan muita häiritsemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:54"]

Mun äiti sairastaa parkinsonia ja ei tosiaan ollut kivaa kun hän tuli itkien esim. kaupasta ja kertoi kuinka joku nuori nainen oli kommentoinut hänen vapinaansa ja hitauttaan esim. että "kannattais dokata vähemmän niin ei tulis tota krapulavapinaa". Just joku ap tyyppinen täydellisyys joka ei varmaan itse ikinä sairastu eikä vanhene. No, äiti on jo edistynyt pyörätuolivaiheeseen ja on hoitokodissa niin ei kuljeskele enää sheikkauksellaan muita häiritsemässä.

[/quote] Voi kun aidillasi olisi ollut kavelykeppi, silla on niin mukava vahan heilauttaa naiden kommentoijien polvilumpioita kohti - minkas sita vapinoilleen mahtaa - hutilointia sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi