Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu etten yhtään sopeudu omanikäisten joukkoon!

Vierailija
19.05.2015 |

Pukeutumisen ja käyttäytymisen suhteen. Muutenkin kiinnostuskohteet ovat aivan erilaiset. Nyt kesätyöpaikallani on samanikäisiä nuoria ja heidän keskustelut tuntuvat niin kaukaisilta ja pinnallisilta. Jutellaan jostain mopoista ja kiroillaan, no siis normaaleja tämän ikäisten juttuja. Minua ahdistaa se, ettei sellaiset jutut kiinnosta. Haluaisin vain puhua asunnoista ja töistä ja perheenperustamisesta yms. Eihän tämä ole normaalia?! Tunnen itseni niin ulkopuoliseksi.. :(

N17

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään! En omista yhtäkään ikäistäni kaveria. Paras kaverikin on melkein 40 v vanhempi :D Muut sitten muutaman vuoden itseäni nuorempia mutta omanikäisteni kanssa en kertakaikkiaan tule juttuun.

Vierailija
2/4 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:57"]En minäkään! En omista yhtäkään ikäistäni kaveria. Paras kaverikin on melkein 40 v vanhempi :D Muut sitten muutaman vuoden itseäni nuorempia mutta omanikäisteni kanssa en kertakaikkiaan tule juttuun.
[/quote] Sielunkumppani! Minkä ikäinen itse olet? :D
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 v puhumassa perheen perustamisesta... miksi........?

Vierailija
4/4 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:06"]17 v puhumassa perheen perustamisesta... miksi........?
[/quote] No sehän tässä onkin.. Tämmöisistä asioista minua kiinnostaa puhua, eikä mistään ryyppäämisestä ja kovista teinibileistä.
Ap