Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiskehoon liittyviä virheellisiä uskomuksia (joita joillain vain on)

Vierailija
19.01.2022 |

Kertokaa. Ainakin sellainen on, että hiki liikuntasuorituksessa kertoo huonosta kunnosta.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmällä istuminen aiheuttaa pissatulehduksen.

Vierailija
42/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti monet jopa naiset uskovat, että virtsa tulee emättimestä tai klitoriksesta.

Siis oletteko te alapeukuttajat niitä jotka eivät tiedä virtsaputkesta? Vai mikä idea?

Minä ainakin alapeukutin koska en ole ikinä kuullut kenenkään luulevan noin.

Onko tässä joku sellainenkin sääntö? Mitä ihmeen pointtia koko keskustelussa on, jos hyvä vastaus on semmoinen, jonka jo tiedät etukäteen.

Ainakin miehillä voi olla hyvinkin erikoisia käsityksiä naisen anatomiasta.

Ei kenelläkään miehellä ole tuollaisia käsityksiä. Tietenkin keskustelun pointti on kertoa virheellisiä käsityksiä, joita joillakin ihmisillä todellisuudessa on. Muuten keskustelu olisi seuraavanlainen:

Jos viaton nainen menee yöllä yksin metsään, yksisarvinen tulee tervehtimään häntä.

Jeesus syntyi neitsyestä

Bla-bla-bla-blaa-blaa

Et sinä voi vain kirjoittaa jotain itse keksimiäsi juttuja, joihin yksikään ihminen koko planeetalla ei usko, ja väittää niitä yleisiksi harhaluuloiksi. Oletko aivan tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persereikä on tarkoitettu seksiä varten

Näinpä. Seksi on ainoastaan lisääntymistä varten, kaikki muu on syntiä josta joutuu helvettiin.

Vierailija
44/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo uskomus on, että jotkut kehon osat olisi tarkoitettu jotain varten. Kuka on niin tarkoittanut?

Minä ainakin päätän ihan itse, miten kullakin hetkellä käytän kehoani. Kukaan jumala tai pappi tai kansanvalistaja ei määrää sitä minun puolestani.

Vierailija
45/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo uskomus on, että jotkut kehon osat olisi tarkoitettu jotain varten. Kuka on niin tarkoittanut?

Minä ainakin päätän ihan itse, miten kullakin hetkellä käytän kehoani. Kukaan jumala tai pappi tai kansanvalistaja ei määrää sitä minun puolestani.

Täällä mammapalstalla ainakin näyttää olevan aikamoinen fiksaatio tuohon anaaliin. Taitaa iso osa av-mammoista olla ns. anaali-retentiivisiä henkilöitä. Kansanhielellä hitonmoisia tiukkaperseitä. Eipä heidän takamukseen kukaan mitään varmaan saisi työnnettyäkään, tai jos ihmeen kaupalla sais niin varmaan menettäisi sen kuolioon.

Vierailija
46/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus johtuu geeneistä. "Olen lihava, koska vanhempani ja isovanhempani ovat." Olisikohan syy oikeasti perheessä ja suvussa opituissa ruokailutottumuksissa?

Vierailija
47/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa johtuu kylmettymisestä.

Vierailija
48/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kakkaaminen.

Ei sellaista tapahdu, ainakaan hienoilla naisilla.

Vierailija
49/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä sanotaan, että kylmälle altistuminen vähentää sairasteluja.

Vierailija
50/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kakkaaminen.

Ei sellaista tapahdu, ainakaan hienoilla naisilla.

Me emme myöskään piere.

Vierailija
51/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinkkunainen löystyy ihan mahdottomasti jos harrastaa seksiä kerran kuukaudessa eri miesten kanssa mutta parisuhteessa oleva nainen pysyy ihanan tiukkana vaikka paneskelisi puolisonsa kanssa viisi kertaa päivässä. Se on se papin aamen mikä vaikuttaa oleellisesti tähän tiukkuusasiaan.

Vierailija
52/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeetikko ei saa syödä yhtään makeaa.

Vierailija
53/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti monet jopa naiset uskovat, että virtsa tulee emättimestä tai klitoriksesta.

Siis oletteko te alapeukuttajat niitä jotka eivät tiedä virtsaputkesta? Vai mikä idea?

Minä ainakin alapeukutin koska en ole ikinä kuullut kenenkään luulevan noin.

Onko tässä joku sellainenkin sääntö? Mitä ihmeen pointtia koko keskustelussa on, jos hyvä vastaus on semmoinen, jonka jo tiedät etukäteen.

Ainakin miehillä voi olla hyvinkin erikoisia käsityksiä naisen anatomiasta.

Ei kenelläkään miehellä ole tuollaisia käsityksiä. Tietenkin keskustelun pointti on kertoa virheellisiä käsityksiä, joita joillakin ihmisillä todellisuudessa on. Muuten keskustelu olisi seuraavanlainen:

Jos viaton nainen menee yöllä yksin metsään, yksisarvinen tulee tervehtimään häntä.

Jeesus syntyi neitsyestä

Bla-bla-bla-blaa-blaa

Et sinä voi vain kirjoittaa jotain itse keksimiäsi juttuja, joihin yksikään ihminen koko planeetalla ei usko, ja väittää niitä yleisiksi harhaluuloiksi. Oletko aivan tyhmä?

Miksi ihmeessä olet noin hyökkäävä? Ihan kuin olisin sinulle jotain pahaa tehnyt. Koitahan rauhoittua. Muista Foban ohjeet aikuisille.

En ole tyhmä vaan esimerkiksi lukenut kätilön kertovan, että moni nainen luulee virtsan tulevan jostain muualta kuin se oikeasti tulee. Tämä tulee ilmi, kun heidät joudutaan sairaalassa katetroimaan.

Eräs mies oli kerran todella hämmentynyt, kun hänelle selvisi, että nainen oikeasti usein ulostaa synnyttäessään. Hän oli pitänyt sitä urbaanilegendana. Jouduin muistuttamaan siitä, että emättimen aukko ja anus ovat ihan muutaman sentin päässä toisistaan.

Onko sinusta todella noin epäuskottavaa, että myös sukuelimiin liittyy vääriä käsityksiä? Minä luulisin että niihin ehkäpä enemmän kuin muihin, koska ne ovat olleet pitkään tabu. Edelleen on naisia, jotka eivät ole koskaan edes katsoneet pimppiään.

Vierailija
54/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ajattelepa, että jotkut käyttävät ymmärtämättömyyttään seksiin jopa käsiä, tissejä ja suutakin. Käsillä tehdään töitä, tisseillä imetetään ja suulla syödään ja puhutaan. Piste.

Vierailija
55/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flunssa voi johtua kylmettymisestä, joten tuo ei ole mikään virheellinen uskomus.

Vierailija
56/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaasta tulee finnejä.

Minulla finnejä tulee nimenomaan suklaasta. En syö suklaata yleensä vuosiin, mutta puolikkaan levyn syötyäni kasvoissa useampia isoja ihonalaisia hormonipaiseita. Jokaikinen kerta sama homma. Noita hormonipaiseita ei tule normaalisti.

Vierailija
57/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani hyvin älykäs nainen, fysiikan maisteri, luuli että kohdun seinämässä on luuta. Hänelle laitettiin jonkinlainen uudenaikainen kuparikierukka, joka "porattiin" kiinni kohdun yläseinään, mistä hän sitten päätteli että siellä täytyy olla luuta.

Vierailija
58/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaanaolevan pitää syödä kahden edestä. No sitä on sitten toteutettu, kun kymmeniä raskauskiloja tulee niin monille ja niitä sitten haukutaan, jotka eivät syö itseään muodottomaksi.

Vierailija
59/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flunssa voi johtua kylmettymisestä, joten tuo ei ole mikään virheellinen uskomus.

Se johtuu flunssaviruksesta, aina.

Vierailija
60/82 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia johtuu ilmansaasteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän