Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään luuseria jonka lapset ovat menestyneet

Vierailija
19.01.2022 |

työelämässä ja vastaavasti menestyneet vanhemmat työelämässä joiden lapset ovat syrjäytyneet?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele menestynyt? Ja luuseri?

Vierailija
2/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on alkoholistivanhempien lapsi, itse yrittäjänä ihan normisti menestynyt.

Minä olen johtajana kv yrityksessä. Lapseni on sairauksien takia työtön (liian sairas saadakseen töitä, muttei tarpeeksi sairas sairaslomalle tai eläkkeelle).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele luuserius.

Omat vanhempani tienaavat yhteensä sen, mitä keskiverto opettaja yksistään - ja kumpikin tekee kokopäivätyötä. Heillä oli rankat elämät ja he joutuivat keskittymään henkiseen puoleen ja paranemiseen. Ei ollut voimavaroja eikä aikaa kouluttautua. Asiat hoidettiin jämptisti, vaikka niukkaa olikin. Me lapset ponnistettiin siitä perheestä yliopistoon, osa jopa Mensaan.

Vierailija
4/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen vanhemmat on kyllä rehellisesti sanoen suurimpia luusereita koskaan, mutta yhdessä asiassa ovat onnistuneet eli lasten kasvatuksessa yllättävänkin hyvin osin varmasti sattuman kautta.

Vierailija
5/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen vanhemmat on kyllä rehellisesti sanoen suurimpia luusereita koskaan, mutta yhdessä asiassa ovat onnistuneet eli lasten kasvatuksessa yllättävänkin hyvin osin varmasti sattuman kautta.

Eikös tämä ole hieno juttu!

Itse olen kulissiperheestä - äitini on patologinen narsisti. Kaikilla meillä lapsilla on mt-ongelmia. Itsellä masennusdiagnoosi ja olen osa-aikatyössä.

Eli menestyneiden vanhempien kaikki lapset mt-potilaita.

Vierailija
6/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele luuserius.

Omat vanhempani tienaavat yhteensä sen, mitä keskiverto opettaja yksistään - ja kumpikin tekee kokopäivätyötä. Heillä oli rankat elämät ja he joutuivat keskittymään henkiseen puoleen ja paranemiseen. Ei ollut voimavaroja eikä aikaa kouluttautua. Asiat hoidettiin jämptisti, vaikka niukkaa olikin. Me lapset ponnistettiin siitä perheestä yliopistoon, osa jopa Mensaan.

En malta olla sanomatta, että kyllä se on merkittävämpi saavutus, jos pääsee yliopistoon ja kykenee sieltä ns. valmistumaan ja suorittamaan maisterin tutkinnon kuin päästä Mensan jäseneksi, joka on enempi sellainen sanosinko wanna -be älykkäiden yhdistys. - Toki varmasti sen jäsenissä on ihan oikeasti hyvinkin älykkäitä mutta ei Mensan jäsenyys yksistään kenestäkäämn huomattavaa älykkyyttä osoita.  - Ei toki yliopostostakaan valmistumien mutta vaatii useiimilta useamman vuoden ponnistuksen.

Vierailija
7/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnistunut lukemaan itseni lääkäriksi, vaikka isäni istui vankilassa suuren osan lapsuuttani ja äitioli alkoholisti.

Vierailija
8/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset vanhemmat joiden yksi lapsi on "en jaksa kitään kauaa" -tyyppi. Aloittaa, ei jaksa jne. Pilalle hemmoteltu ja siinä tulos

Vierailija
9/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen onnistunut lukemaan itseni lääkäriksi, vaikka isäni istui vankilassa suuren osan lapsuuttani ja äitioli alkoholisti.

Oho! Hatun nosto!

Vierailija
10/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli luuseri työnvieroksuja jolta jäi kaikki kesken. Minä olen nenestyjä.

Vierailija
11/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset vanhemmat joiden yksi lapsi on "en jaksa kitään kauaa" -tyyppi. Aloittaa, ei jaksa jne. Pilalle hemmoteltu ja siinä tulos

Sama, mutta kaikki kolme samanlaisia. 

Vierailija
12/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ole hieno juttu!

Itse olen kulissiperheestä - äitini on patologinen narsisti. Kaikilla meillä lapsilla on mt-ongelmia. Itsellä masennusdiagnoosi ja olen osa-aikatyössä.

Eli menestyneiden vanhempien kaikki lapset mt-potilaita.

Mieheni vanhemmilla oli myös kulissiliitto, mies lapsiinsek.. esitti normaalia ja äiti muuten vain esitti normaalia pullantuoksuista mammaa ja käytti aineita. Mut lapset on kyllä ihan menestyneitä, parikymppisenä vielä enemmän itsensä etsimistä, sisko pakeni uraputkeen, mut oikein menestyneitä lopulta monella osa-alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme