Ilmeisesti normaali tervehtiminen ja toiselle puhuminen Tinderissä on naisten mielestä "tylsää", eikä tällaiselle miehelle edes vastata
Eli jos esimerkiksi tervehdit toista iloisesti, ja kysyt että miten hänellä menee, niin nämä hypergamiset lumihiutaleet rankkaavat sinut saman tien "älä vastaa" -osioon.
Sitä pitää osata räätälöidä juuri tälle uniikille lumihiutaleelle räätälöity avaus (sekä tietty jatko myös)
Milloin on tähän tultu?
Suomalainen yhteiskunta on todellakin naisten vuonna 2022
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se tylsää kymmenennen samanlaisen avauksen jälkeen. Ja ne keskustelut eivät myöskään ikinä johda mihinkään. Aluksi vastasin kaikille, sitten tajusin että se on ihan turhaa ja aloin vain matchata harvempien kanssa.
Ainoat keskustelut joista tulee jotain ovat ne, joissa on heti alkuun jotain muuta kuin perustervehdykset. Aloitan niitä itsekin.
Sama huomio. Moi-miehet odottivat, että nainen ottaa miehen tekemän avauksen jälkeen kaiken vastuun keskustelun etenemisestä. Ilmeisesti kuvittelivat että ovat työnsä nyt tehneet, kun suurella vaivalla avasivat keskustelun eli laittoivat sen saman vakioviestin kuin kaikille muillekin. Juu, ei kiinnosta toimia haastattelijana miehelle, jonka asenne minuun ja koko keskusteluun tuntuu olevan luokkaa evvk. Välillä tuli mietittyä että miksi mies edes avasi keskustelun, kun keskusteleminen oli niin väkinäistä eivätkä minun asiani kiinnostaneet häntä ollenkaan.
Itse etsin vakavaa parisuhdetta, joten mietin avauksia myös siitä näkökulmasta, millä tavalla haluaisin parisuhteeni saavan alkunsa. Ei ole oikein kiva ajatus että suhteemme alkaisi jostain liukuhihnaviestistä, jonka mies latasi kymmenille muillekin naisille.
Pikaisesti täytyy kommentoida, tosin olen ikisinkku nainen, joten ei ole sitä parisuhdekokemusta. Mutta sellaiset miehet, joista ei saa mitään irti; ovat kaikessa aina samaa mieltä tai eivät muuten anna yhtään mitään vuorovaikutussuhteessa, ovat minun silmissäni arvottomia. Keskustele nyt sitten tälläisen kanssa jolla ei ole mitään sanottavaa mihinkään tai myötäilevät ihan kaikessa vaikka sanoisi että pitäisi tehdä henkirikos. Kyllä minä haluan että mies on ihan sen verran omilla jaloilla seisova että hän uskaltaa kertoa mielenkiinnon kohteista tai näkemyksistään vaikka ne eroaisivat omistani. Mielummin haluan miehen jossa on jotain mistä en niin välitä kuin että hänessä ei ole mitään muuta kuin kompata minua aivan kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun on 10 mätsiä uniikkien naisten kanssa jotka kaikki kertovat pitävänsä viinistä, matkustelusta ja koirista niin alkaa mielikuvitus loppua kesken kun pitää jokaiselle keksiä se ultimaattinen hyperhauska aloituskommentti :D.
Noh naisten markkinathan näissä sovelluksissa on.
Itse tässä ollut kohta vuoden suhteessa naisen kanssa jonka tapasin tinderissä, kävi niinkin harvinaisesti että hän laittoi ensimmäisen viestin" Moi, miten meni pääsiäinen".
Olisin varmaan mennyt vaihtoon jos olisin itse lähestynyt näinJos et itse välitä viinistä, matkustelusta ja koirista, miksi tykkäät heidän profiileistaan?
Miksi pitäisi tykätä juuri samoista asioista? Naisten on varmaan parempi pariutua toisten naisten kanssa, jos tuo on joku kriteeri.
Näin koiraihmisenä totean, että siinä vaiheessa, jos tutustuminen syvenee parisuhteeksi, niin siitä koirasta tulee osa sinunkin elämääsi, halusit tai et. Se on otettava huomioon, kun suunnittelette illanviettoja, reissuja, kyläilyjä ym.
Sama.
Ja näin alkoholia ihan marginaalisesti käyttävänä en kyllä katselisi miestä jonka elämässä alkoholi on vahvasti läsnä.
En hae identtistä miestä, harrastakoot moottoripyöriä tai vaikka crosspostausta tai metallimusiikkia, mutta en halua sellaista miestä joka ei lainkaan sovi omaan elämääni.
Aikanaan kun treffailun netin kautta niin rumat naiset pitävät itseään jotenkin erikoisina. Olivat tylyjä ja ylimielisiä. Lopetin kokonaan niille kirjoittamisen ja keskityin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
M: moikka, miten menee?
N: moikkamoii! kivasti menee, tulin juuri lenkiltä ja laitan tässä ruokaa. :) mitäs sinne?
M: ————-
Tai mies vastaavasti poistaa matchin.Näiden keskustelujen takia en enää vastaa noihin geneerisiin viesteihin. Ja ennenkuin väität kiimassa, että matchaan vaan alfojen kanssa, joten tuo on omaa syytäni, niin ihan tavallisista miehistä siellä tykkään. PS. Katkeruus ei sovi kellekään.
Itse tykkään jopa aloittaa keskusteluita. Monesti mies ei vastaa, muttei silti poista matchia. Jos ei vastausta tule moneen päivään, niin poistan matchin itse.
Deittailin netissä ennen tinderiä, tapasin siellä miehenikin, jonka kanssa liitto jokunen aika sitten päättyi.
Kun vertaa kokemuksia, niin Tinder on kyllä huono. Aiemmassa nettideittisivustolla oli mukava höpötellä ihmisten kanssa ja sopia lopulta treffejä.
Tinderissä kerään satoja tykkäyksiä ja kymmeniä matcheja, jotka eivät kuitenkaan johda mihinkään.
Olisi mielenkiintoista kuulla ihmisiltä kokemuksia muista deittisivustoista?
Ei ihme että tämä Tinder-huijari vei suomalaisia naisia kuin litran mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan luulet, että nainen vastaa:
"Moi! Mitä kuuluu?"vai
"Moi! Heti kun näin profiilisi, kiinnostuin. Meillä näyttää olevan samoja kiinnostuksenkohteita. Minäkin harrastan perhokalastusta/juoksua/keikoilla käymistä. Olisi kiva tutustua enemmän ja jos meillä synkkaa, niin lähteä joku kerta yhdessä perhokalastamaan/puolimaratonille/keikalle." Jne.
🙄
En vastaisi kumpaankaan.
En minäkään, sillä yhteiset kiinnostuksen kohteet tai vaikka kiinnostuksen kohteiden totaalipuuttuminen ei tod varsinkaan ainoana tekijänä takaa romanttista kiinnostusta, koska esim. ystävyksilläkin voi ne olla.
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan kun treffailun netin kautta niin rumat naiset pitävät itseään jotenkin erikoisina. Olivat tylyjä ja ylimielisiä. Lopetin kokonaan niille kirjoittamisen ja keskityin kauniisiin.
Strategiahan tuokin, mutta ei pidä yleistää eikä rumillakaan ole "velvollisuutta kompensoida" rumuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Strategiahan tuokin, mutta ei pidä yleistää eikä rumillakaan ole "velvollisuutta kompensoida" rumuuttaan.
Itse ihmettelen, että miksi ylipäätään tykkäilee mielestään "rumista"?
Moi! Heti kun näin tyhjän profiilitekstisi, mietin että meillä saattaa olla yhtä tyhjät päät. Siitä se ex kanssa kehui. Monesti tulee vain hetkiä, kun vaan lyö ihan tyhjää. Treffeille huomenna?
Hei! Näin, että sinulla on 🐩🏓♑️🍾. Ollaan samikset! Näitä olen vähän miettinyt kanssa 🐣⚽️🏆🎲🛵 ja unelmani on 🏨📸🧪😍
❤️❤️❤️ 4ever!!!! Nähdään illalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N: moikkamoii! kivasti menee, tulin juuri lenkiltä ja laitan tässä ruokaa. :) mitäs sinne?
Tai mies vastaavasti poistaa matchin.Näiden keskustelujen takia en enää vastaa noihin geneerisiin viesteihin. Ja ennenkuin väität kiimassa, että matchaan vaan alfojen kanssa, joten tuo on omaa syytäni, niin ihan tavallisista miehistä siellä tykkään. PS. Katkeruus ei sovi kellekään.
Vielä lyhyempi versio tästä.
M: moi
N: moikka
M: * ei vatsaa tai poistaa osuman *Tai
M: * laittaa jonkun reaktion *
N: * vastaa samalla reaktiolla *
M: * ei varstaa tai poistaa osuman *Olen monesti miettinyt, mikä saa miehet ajattelemaan, että on ok aloittaa keskustelu todella passiivisesti / noi matalalla rimalla ja olettaa sen jälkeen, että nainen innoissaan heittäytymissä keskusteluun ja pitämässä sitä yllä. Eihän tuo toimisi esim baarissa, niin miksi sitten Tinderissä?
Onko taustalla kotoa saatu asenne, että naisen pitää tehdä kaikki vai muuten vaan huonot sosiaaliset taidot?
"hyvä" kuulla, että muillakin menee juuri noin 🙈
Latasin Tinderin n. viikko sitten, ja samoja kokemuksia.
Mietin, että jos esim. kuukauden kokeilen ja poistan sitten koko profiilin, jos meno oikeasti on tuota. En ole tinderissä vain matcheja keräämässä, vaan olisi mukavaa sopia treffejä ja tutustua ihmisiin.
Kokeilen sitten toista deittipalvelua, jos tämä ei tinderissä onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä lyhyempi versio tästä.
M: moi
N: moikka
M: * ei vatsaa tai poistaa osuman *Tai
M: * laittaa jonkun reaktion *
N: * vastaa samalla reaktiolla *
M: * ei varstaa tai poistaa osuman *Olen monesti miettinyt, mikä saa miehet ajattelemaan, että on ok aloittaa keskustelu todella passiivisesti / noi matalalla rimalla ja olettaa sen jälkeen, että nainen innoissaan heittäytymissä keskusteluun ja pitämässä sitä yllä. Eihän tuo toimisi esim baarissa, niin miksi sitten Tinderissä?
Onko taustalla kotoa saatu asenne, että naisen pitää tehdä kaikki vai muuten vaan huonot sosiaaliset taidot?
"hyvä" kuulla, että muillakin menee juuri noin 🙈
Latasin Tinderin n. viikko sitten, ja samoja kokemuksia.
Mietin, että jos esim. kuukauden kokeilen ja poistan sitten koko profiilin, jos meno oikeasti on tuota. En ole tinderissä vain matcheja keräämässä, vaan olisi mukavaa sopia treffejä ja tutustua ihmisiin.
Kokeilen sitten toista deittipalvelua, jos tämä ei tinderissä onnistu.
Just poistin tuollaisen lyhyemmän version :D
Mies laittoi siis pelkän moin, johon vastasin moi eikä mies kirjoittanut sen jälkeen enää yhtään mitään.
Onko naisten pakko keskustella miesten kanssa Tinderissä?
Riippuu aika paljon miehen statuksesta.Kuvat,koulutus=taso.Vedän taas tämän tasoteorian esiin.
Olen kyllä Tinderistä tavannut miehiä ja tapailut johtanut suhteisiin,mutta useat feikkaa kuvilla ja pukeutumisella ja jos vielä osaa puhua fiksusti,tässä tarkoitan akateemistyylistä sivistystä niin voi nainen alkaa feikkaajan kanssa suhteen,koska luulee,että se mitä mies esittää on totta.Lopulta käy ilmi,että miehellä ei ole varsinaista koulutusta ,töissä esim.luovalla alalla,milloin on töitä.Onkin tuurijuoppo ja köyhä.Asuto velkainen ja vaatteet ovat ainoa status miehellä mihin silloin tällöin yltää(mahdollisesti kuuluu tähän vääristetyn imagon ylläpitoon)
Itse akateemisena ,varakkaana naisen aion välttää nämä sudenkuopat jatkossa.Turha on miesten itkeä,kun itse eivät yllä siihen tasoon mitä nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun on 10 mätsiä uniikkien naisten kanssa jotka kaikki kertovat pitävänsä viinistä, matkustelusta ja koirista niin alkaa mielikuvitus loppua kesken kun pitää jokaiselle keksiä se ultimaattinen hyperhauska aloituskommentti :D.
Noh naisten markkinathan näissä sovelluksissa on.
Itse tässä ollut kohta vuoden suhteessa naisen kanssa jonka tapasin tinderissä, kävi niinkin harvinaisesti että hän laittoi ensimmäisen viestin" Moi, miten meni pääsiäinen".
Olisin varmaan mennyt vaihtoon jos olisin itse lähestynyt näinJos et itse välitä viinistä, matkustelusta ja koirista, miksi tykkäät heidän profiileistaan?
En missään kohtaa sanonut että en näistä kolmesta asiasta pitäisi vaan pointtini lähinnä oli että naistenkin profiilit aika usein olivat ( en siis luojan kiitos enää käytä tätä sielutonta ihmiskatalogia) hyvinkin samanlaisia kliseisiä koiraviinimatkusteluja tai jopa tyhjiä niin koitappa siinä keksiä kerta toisensa jälkeen sitä nokkelaa maailmaa järisyttävää personoitua vastausta persoonattomille profiileille. Tinderiä käyttävät naiset voisitte vaikka ihan testinä yrittää lähettää vaikka kymmenelle seuraavalle mätsillenne ensimmäisen viestin ja koittaa jokaiselle keksiä oman uniikin viestin joka ei ole kuulumisien kysymistä
Jos naisen profiili vaikuttaa tylsältä, tai koet sen olevan pelkkää koiraviinimatkustalua, mitä ilmeisesti itse pidät mielenkiinnottomana, niin miksi edes laitat tällaisen profiilin omaavalle naiselle viestiä? Tuo kuulostaa siltä, että sinua ei oikeasti kiinnosta kyseisessä ihmisessä mikään, joten ymmärrän että on vaikea keksiä mitään kirjoitettavaa. Mutta miksi edes otat yhteyttä? Vai onko silloin kyse siitä, että nainen on hyvännäköinen, vaikka profiilin perusteella tylsä ihminen?
Nainen on vetävä ja seksiä pitäisi saada häneltäkin muiden ohessa, kunnes löytyy parempia, jolloin heipat.
Eiköhän sut ole se nainen heipannut jo aikaisemmin,
mitä jäit vielä roikkumaan ?
Niinpä. Muistelen millaista oli, kun oli 50 moi-aloitusta, siis apilla jolla kuka tahansa saattoi kirjoittaa kenelle tahansa, ilman tykkäämisiä. Eihän niille ehdi eikä viitsi millään vastata. Sitten osalla oli pitkä teksti itsestään, mutta selvästi se copypastattiin kaikille. Ei jatkoon.
Sitten yksi kirjoitti, että hänellä on samanrotuinen koira kun minulla, ja siitä keskustelusta tuli pitkä suhde. Vaikka mies ei ollut komea saati rikas, vaan ihan tavallinen.
Palstaulizija tosin ei toimi tämä vinkki, ketään ei kiinnosta mies joka itkee täällä ja lupaa häipyä sinne omille poluilleen, muttei koskaan häivy.
Ei toimi mulla tinder enää ollenkaan. Vain hullut miehet laittaa viestiä. Jos itse laitan niin heti match poistoon. Ennen pääsin sentään helposti treffeille vaikka aina sen jälkeen sainkin viestin etteivät ole kiinnostuneita. En ole ainakaan lihonut mutta ehkä sitten rumentunut. Eipä tuolta mitään löydä.
N25
Vierailija kirjoitti:
Hei! Näin, että sinulla on 🐩🏓♑️🍾. Ollaan samikset! Näitä olen vähän miettinyt kanssa 🐣⚽️🏆🎲🛵 ja unelmani on 🏨📸🧪😍
❤️❤️❤️ 4ever!!!! Nähdään illalla!
Toki. 👉👌
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi mulla tinder enää ollenkaan. Vain hullut miehet laittaa viestiä. Jos itse laitan niin heti match poistoon. Ennen pääsin sentään helposti treffeille vaikka aina sen jälkeen sainkin viestin etteivät ole kiinnostuneita. En ole ainakaan lihonut mutta ehkä sitten rumentunut. Eipä tuolta mitään löydä.
N25
Heh. Kun latasin Tinderin, niin matchasin aika nopeasti yhden tyypin kanssa. Tästä ilahtuneena laitoin viestiä.
Ja.... Match poistunut 😂 mietin, että olinko liian innokas, vahinkotykkäys tms. mutta näyttää olevan perushommaa tinderissä?
En vastaisi kumpaankaan.