Ilmeisesti normaali tervehtiminen ja toiselle puhuminen Tinderissä on naisten mielestä "tylsää", eikä tällaiselle miehelle edes vastata
Eli jos esimerkiksi tervehdit toista iloisesti, ja kysyt että miten hänellä menee, niin nämä hypergamiset lumihiutaleet rankkaavat sinut saman tien "älä vastaa" -osioon.
Sitä pitää osata räätälöidä juuri tälle uniikille lumihiutaleelle räätälöity avaus (sekä tietty jatko myös)
Milloin on tähän tultu?
Suomalainen yhteiskunta on todellakin naisten vuonna 2022
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että niiden kolmensadan viestin joukosta, joita naiset saavat, juuri sinun Mitä kuuluu -viesteihisi ei vastata. Mistähän johtuisi?
Eli nainen on saanut matchin 300 miehen kanssa, ohhoh? Vai samat miehet pommittavat noin monella viestilläni? No tietty jos on todella kaunis ja menestynyt pakkaus, niin kai näin voikin käydä, eikä jaksa kaikkien kanssa keskustella.
Tällainen "tavis-tiina" saa matchin ehkä kerran kahdessa viikossa, niin kyllä se pelkkä mitä kuuluu?- viesti lämmittää. En tosin ole edes tykkäillyt 300 miehestä, silloin kun olin Tinderissä, koska ei sieltä löydy noin montaa sopivaa. Jätin kyllä parhaimman näköiset suosiolla väliin, mutta ei järkevistä tavismiehistä omalla alueellani ollut tarjontaa paljoakaan.
Olin 6kk Tinderissä ja taisi tulla 6 matchia. Yhtään treffiä ei, eikä näin ollen jatkoakaan. Keskustelut hyytyivät, vaikka yritti miten kysellä asioista ja jutustella, mutta kun ei toista lopulta kiinnosta, niin minkä sille voi.
Lähes poikkeuksetta ne tavistiinat on poistaneet mätseistä heti ekan viestin jälkeen, eikä se todellakaan ole ollut mikään tylsä mitä kuuluu, vaan ihan asiallinen, joskus humoristinen heitto. En enää oikeastaan tiedä mitä tuolla pitää sanoa aloituksena, ettei tule poistetuksi. Ei kelpaa kuvista kysyminen, ei profiilitekstistä ilmenevästä asiasta kysyminen, ei vitsikäs aloitus, ei "Hei, miten on päivä mennyt", ei niin mikään kelpaa näille nirppanokille.
Itseriittoisen/itseään täynnä olevan minäminäminä -harha: Juuri minä en kelpaa = Kukaan ei kelpaa. Erhe!
Tämä. Ja epäilen myös miten hauskoja kyseiset humoristiset heitot mahtaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että niiden kolmensadan viestin joukosta, joita naiset saavat, juuri sinun Mitä kuuluu -viesteihisi ei vastata. Mistähän johtuisi?
Eli nainen on saanut matchin 300 miehen kanssa, ohhoh? Vai samat miehet pommittavat noin monella viestilläni? No tietty jos on todella kaunis ja menestynyt pakkaus, niin kai näin voikin käydä, eikä jaksa kaikkien kanssa keskustella.
Tällainen "tavis-tiina" saa matchin ehkä kerran kahdessa viikossa, niin kyllä se pelkkä mitä kuuluu?- viesti lämmittää. En tosin ole edes tykkäillyt 300 miehestä, silloin kun olin Tinderissä, koska ei sieltä löydy noin montaa sopivaa. Jätin kyllä parhaimman näköiset suosiolla väliin, mutta ei järkevistä tavismiehistä omalla alueellani ollut tarjontaa paljoakaan.
Olin 6kk Tinderissä ja taisi tulla 6 matchia. Yhtään treffiä ei, eikä näin ollen jatkoakaan. Keskustelut hyytyivät, vaikka yritti miten kysellä asioista ja jutustella, mutta kun ei toista lopulta kiinnosta, niin minkä sille voi.
Lähes poikkeuksetta ne tavistiinat on poistaneet mätseistä heti ekan viestin jälkeen, eikä se todellakaan ole ollut mikään tylsä mitä kuuluu, vaan ihan asiallinen, joskus humoristinen heitto. En enää oikeastaan tiedä mitä tuolla pitää sanoa aloituksena, ettei tule poistetuksi. Ei kelpaa kuvista kysyminen, ei profiilitekstistä ilmenevästä asiasta kysyminen, ei vitsikäs aloitus, ei "Hei, miten on päivä mennyt", ei niin mikään kelpaa näille nirppanokille.
Onnistut yhdessä kappaleessa käyttämään kahta asentuvaa ilmausta naisista. Ihan muutamalla lauseella onnistut luomaan sellaisen vaikutelman, että en alkais viestiä sun kanssa. Ootko varma että saat sen piilotettua kun yrität olla parhaalla käytöksellä 🤔.
Kommentoin viestiin jossa kommentoija itse viittasi itseensä tavistiinana, enkä myöskään pidä sitä minään alentavana terminä. Nirppanokka on mielestäni kuvaava termi tuonkaltaiselle ihmiselle, aivan yhdentekevää onko puhe miehestä vai naisesta, nämä ihmiset luokittelen juuri nirppanokiksi, alentava termi, mutta niin on tuollainen käytöskin. Ja sinä vaikutat tiukkapipoiselta, joten en minäkään haluaisi sinuun missään tapauksessa tutustua, joten ei huolta, emme ole pariutumassa.
Käytyitkö myös juuri sanaa tusinatussu? Jos käytit niin misogynia leijuu ilmassa sakeana etkä siksi löydä ketään.
Miesten tylsiin aloituksiin on kyllä helppo ratkaisu.
--->Tekee itse aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Taidat uskoa Joulupukkiin? :)
Vähän yleistäen naiset eivät ole aloitteellisia, ei meidän tarvitse.
Joka toisella jatkoon pyyhkäisyllä kun tulee mätsi, niin miksi edes vaivautua olla aloitteellinen, kun aina voi poimia seuraavan edellisen paljastuessa mykäksi, estyneeksi, kiireiseksi tjsp. viestimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistut yhdessä kappaleessa käyttämään kahta asentuvaa ilmausta naisista. Ihan muutamalla lauseella onnistut luomaan sellaisen vaikutelman, että en alkais viestiä sun kanssa. Ootko varma että saat sen piilotettua kun yrität olla parhaalla käytöksellä 🤔.
Kommentoin viestiin jossa kommentoija itse viittasi itseensä tavistiinana, enkä myöskään pidä sitä minään alentavana terminä. Nirppanokka on mielestäni kuvaava termi tuonkaltaiselle ihmiselle, aivan yhdentekevää onko puhe miehestä vai naisesta, nämä ihmiset luokittelen juuri nirppanokiksi, alentava termi, mutta niin on tuollainen käytöskin. Ja sinä vaikutat tiukkapipoiselta, joten en minäkään haluaisi sinuun missään tapauksessa tutustua, joten ei huolta, emme ole pariutumassa.
Käytyitkö myös juuri sanaa tusinatussu? Jos käytit niin misogynia leijuu ilmassa sakeana etkä siksi löydä ketään.
Tusinat* herjatermi paljastaa paljon enemmän sen uliaivopierijästä itsestään "arvoineen" kuin herjatuista.
Vierailija kirjoitti:
Et ole siis vielä tajunnut että kun nainen saa 100 viestiä "Mitä kuuluu?" niin ei se jaksa niihin kaikkiin vastata. Keksi jotain muuta. Jatka eteenpäin seuraavaan naiseen, et ollut niin mielenkiintoinen että nainen on epäkohtelias eikä vastaa mitään.
Miksei jaksa? Kyllä mä miehenä saan myös niitä viestejä paljon ja tartun niihin kiinni kysymällä vähän laajemmin... Aina kiinnostaa ottaa selvää mikä kysyjä on. Muuten ei selviä, koska kuva ei kerro...
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin baaritiskillä samat iänikuiset nolot iskurepliikit. Erotu joukosta, niin pääset jatkoon.
Aivan. Eli nainen ON etuoikeutetussa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin baaritiskillä samat iänikuiset nolot iskurepliikit. Erotu joukosta, niin pääset jatkoon.
Ei erityisesti, vaan u l i u k k o ei millään kestä, että ei kelpaa ihan jokaiselle naiselle (jotka itse haluaisi).
Vapaa itsemääräämisestä nauttiva länsimainen ihminen on "etuoikeutettu", vain ei-vapaaseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole siis vielä tajunnut että kun nainen saa 100 viestiä "Mitä kuuluu?" niin ei se jaksa niihin kaikkiin vastata. Keksi jotain muuta. Jatka eteenpäin seuraavaan naiseen, et ollut niin mielenkiintoinen että nainen on epäkohtelias eikä vastaa mitään.
Miksei jaksa? Kyllä mä miehenä saan myös niitä viestejä paljon ja tartun niihin kiinni kysymällä vähän laajemmin... Aina kiinnostaa ottaa selvää mikä kysyjä on. Muuten ei selviä, koska kuva ei kerro...
No paljonko on sinun "paljon" kun vielä jaksaa (omien vakuutteluidesi mukaan vs totuus) aina kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, mutta tylsämiehet eivät ole kohteena alkuunkaan/silloinkaan tai enää kun osoittautuvat tylsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä mies saat yhtälailla vapaasti valita/olla valitsematta kumppanisi, olette silloin täysin tasa-arvoisia.
Se, että sinulla ei ole vastaavaa kysyntää tai kysyntää ollenkaan ei nyt valitettavasti liity asiaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaisia miehet on jos heille lähettää pelkän tervehdyksen, että ihan turha aloittaa mitään sukupuolen mollausta. Tuollaisesta perus moi mitä kuuluu viestistä on aika mahdoton kenenkään lähteä rakentamaan täysin tuntemattoman kanssa syvällistä keskustelua.
-Moi! Mitä kuuluu?
-Ihan hyvää. Mitäs sinne?
- Eipä ihmeempiä
sen pituinen se
Miesten mielestä tuo lienee niin _suuri lisäarvollinen ponnistus_, että palkinnoksi pitäisi heti lohjeta seksiä?
Miehen toive keskustelun etenemisestä:
Mies: Moi! Mitä kuuluu?
Nainen: Ihan hyvää. Mitäs sinne?Mies: Eipä ihmeempiä.
Nainen: Vähän on kyllä halukas olo. Tekiskö sun mieli vähän iltaseksiä? Mun luo vois tulla esim. vaikka heti.
Naisen eka repliikki tarpeettomana pois ja suoraan vähättelemätön sirkutus, että himottaa niin maan pirusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun on 10 mätsiä uniikkien naisten kanssa jotka kaikki kertovat pitävänsä viinistä, matkustelusta ja koirista niin alkaa mielikuvitus loppua kesken kun pitää jokaiselle keksiä se ultimaattinen hyperhauska aloituskommentti :D.
Noh naisten markkinathan näissä sovelluksissa on.
Itse tässä ollut kohta vuoden suhteessa naisen kanssa jonka tapasin tinderissä, kävi niinkin harvinaisesti että hän laittoi ensimmäisen viestin" Moi, miten meni pääsiäinen".
Olisin varmaan mennyt vaihtoon jos olisin itse lähestynyt näinJos et itse välitä viinistä, matkustelusta ja koirista, miksi tykkäät heidän profiileistaan?
En missään kohtaa sanonut että en näistä kolmesta asiasta pitäisi vaan pointtini lähinnä oli että naistenkin profiilit aika usein olivat ( en siis luojan kiitos enää käytä tätä sielutonta ihmiskatalogia) hyvinkin samanlaisia kliseisiä koiraviinimatkusteluja tai jopa tyhjiä niin koitappa siinä keksiä kerta toisensa jälkeen sitä nokkelaa maailmaa järisyttävää personoitua vastausta persoonattomille profiileille. Tinderiä käyttävät naiset voisitte vaikka ihan testinä yrittää lähettää vaikka kymmenelle seuraavalle mätsillenne ensimmäisen viestin ja koittaa jokaiselle keksiä oman uniikin viestin joka ei ole kuulumisien kysymistä
Jos naisen profiili vaikuttaa tylsältä, tai koet sen olevan pelkkää koiraviinimatkustalua, mitä ilmeisesti itse pidät mielenkiinnottomana, niin miksi edes laitat tällaisen profiilin omaavalle naiselle viestiä? Tuo kuulostaa siltä, että sinua ei oikeasti kiinnosta kyseisessä ihmisessä mikään, joten ymmärrän että on vaikea keksiä mitään kirjoitettavaa. Mutta miksi edes otat yhteyttä? Vai onko silloin kyse siitä, että nainen on hyvännäköinen, vaikka profiilin perusteella tylsä ihminen?
Nainen on vetävä ja seksiä pitäisi saada häneltäkin muiden ohessa, kunnes löytyy parempia, jolloin heipat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme se on - suurin osa miehistä on narsisteja ja sosiopaatteja Suomessa ja perheväkivaltaisia ja eivät välitä lapsistaan lainkaan... ja sitten ihmetellään että miksi naiset ovat varovaisia :) Ja olen siis mies joka sanoo tämän kommentin - olen nähnyt näitä esimerkkejä niin paljon... Tämä maa on todellakin aivan rappeutunut...
Kasvatuksen tulosta ja kuka Suomessa on hoitaa lasten kasvatuksen.
Yleensä naiset, koska mieslapset eivät ota mistään vastuuta, paitsi jos jälkikasvu menestyy, se = miehen ansio.
Ja sitten naisilla itsellään ei kuitenkaan ole yhtään sen mielenkiintoisempia avauksia. 🤷
En kyllä ymmärrä, miksi kukaan mies käyttäisi Tinderiä tai vastaavaa ohjelmaa. Miksi ehdon tahdoin mennä lukemaan naisten itselleen lähettämiä haukkumisviestejä? Paljon mukavampi on olla omissa oloissaan, lukea hyviä kirjoja ja kuunnella viihdyttävää musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten naisilla itsellään ei kuitenkaan ole yhtään sen mielenkiintoisempia avauksia. 🤷
Totta, mutta rutina-aloitus jälleen miehen.
Jos aloituksessa ei lue muuta kuin moi, ei siihen kannata tarttua. Nää moi-miehet nimittäin on sellaisia perässä vedettäviä muussakin keskustelussa.
"Moi!"
"Moi! Mitäs sulle?"
"Eipä mitään."
"Juu minä tässä odotan leffan alkamista. Katotko sä leffoja?"
"Joo."
"Mitä muuta harrastat?"
"Uintia."
jne.
Kumpaan luulet, että nainen vastaa:
"Moi! Mitä kuuluu?"
vai
"Moi! Heti kun näin profiilisi, kiinnostuin. Meillä näyttää olevan samoja kiinnostuksenkohteita. Minäkin harrastan perhokalastusta/juoksua/keikoilla käymistä. Olisi kiva tutustua enemmän ja jos meillä synkkaa, niin lähteä joku kerta yhdessä perhokalastamaan/puolimaratonille/keikalle." Jne.
🙄
Hmmm, mulla matcheja oikeasti todella iso määrä ja iso osa aloittanut keskustelun. En myöskään käy Tinderissä kuin satunnaisesti.
Kurjaa jos joku ottaa kovin henkilökohtaisesti sen että en vastaa. Itsekin joskus laitan viestiä enkä saa vastausta, mutta se on vaan elämää.