Mikä on tämän vuoden Euroviisusuosikkisi? :)
Puuduttava määrä balladeja ja ennätysmäärä duettoja tämän vuoden kisoissa. Nyt on kuitenkin kaikki musiikkivideot katsottu ja oma suosikkini taitaa olla Norja. Voittajaksi veikkaan Ruotsia, koska se (plagioitu) valoshow tulee säväyttämään varmasti katsojia.
.
Kuka / mikä maa on sinun suosikkisi? Entä ketä veikkaat voittajaksi? :)
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:07"]Mua ärsyttää ruotsin kappale. Biisi pöllitty David Guettalta ja valoshow Dandypunkilta. Ei voi noin härskit tyypit voittaa. Ja mulla ei ole mitään Ruotsia vastaan, yleensä tykkään ruotsin viisubiiseistä.
[/quote]
Mäkin petyin niin paljon. Vielä Melfestin finaalissa olin ihan täpinöissäni etenkin siitä valoshowsta, kunnes karu totuus paljastui..
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:45"]
Makedonia on suosikkini tänä vuonna! Kriitikot ovat näemmä arvioineet Makedonian viimeiseksi (Suomen toiseksi viimeiseksi), enkä tiedä millä perusteella.. [/quote]
Makedonia ei taida oikein livenä toimia. Harmi, minäkin pidin varsinkin siitä alkuperäisestä makedoniaksi lauletusta versiosta.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:31"]
Joku näistä: Iso-Britannia, Australia, Viro tai Venäjä.
[/quote]Jos Australia voittaa, saa osallistua myös ensivuonna viisuihin. Häiritsee vain se, että missä ne pidetään jos australia voittaa ? Koska ei kuulema Austrakiassa.
En ole vielä yhtäkään biisiä kuullut, en edes Suomen.
Rupeama alkaa tänään 22.00 torstaina olen viisaampi.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:35"]En ole vielä yhtäkään biisiä kuullut, en edes Suomen.
[/quote]
Älä sitten säikähdä ekana esiintyvää Moldovaa. :D
Suomi ja Pentti Kurikan Nimipäivät!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:35"]En ole vielä yhtäkään biisiä kuullut, en edes Suomen.
[/quote]
Älä sitten säikähdä ekana esiintyvää Moldovaa. :D
[/quote] lupaan.
Norjan kappaleen joistakin kohdista tuli hetkittäin (kaukaisesti) mieleen Christina Perrin Jar of Hearts. Sillä erotuksella, että Norjan biisi on kuitenkin paljon parempi.