Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tämän vuoden Euroviisusuosikkisi? :)

Vierailija
19.05.2015 |

Puuduttava määrä balladeja ja ennätysmäärä duettoja tämän vuoden kisoissa. Nyt on kuitenkin kaikki musiikkivideot katsottu ja oma suosikkini taitaa olla Norja. Voittajaksi veikkaan Ruotsia, koska se (plagioitu) valoshow tulee säväyttämään varmasti katsojia.
.
Kuka / mikä maa on sinun suosikkisi? Entä ketä veikkaat voittajaksi? :)

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi voittaa. Suomi jää viimeiseksi.

Vierailija
2/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, Iso-Britannia, Tanska, Romania, Venäjä, Espanja, Suomi, Viro, Montenegro, Ruotsi. Ei tässä järjestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slovenia! <3

Vierailija
4/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro. Toivon kuitenkin että Suomi kuitenkin noteerataan positiivisesti.

Vierailija
5/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mikä maa, mutta mies oli aika raspikurkku, vähän sellainen Nickelback- tai grunge-ääninen. Oli siinä biisissä joku nainenkin.

Vierailija
6/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viron ja Norjan kappaleissa on jotain samaa. Synkkä meno, ehkä väkivaltaa tai murhan suunnittelua. Mies ja nainen. Tyylikkäästi kuvattu. Laadukasta laulantaa. Naisten kasvoissa samaa näköä.

Vierailija
7/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:20"]

Ruotsi voittaa. Suomi jää viimeiseksi.

[/quote]

Olen niin toista mieltä. En tykkää Ruotsin sliipatusta Månsista enkä hänen valoshowstaan. Viro hyvä ja Slovenia. Suomi ei tovottavasti jää viimeiseksi vaan saa ihan sympatiaääniä.

Vierailija
8/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel :D

Vierailija
9/69 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia

Vierailija
10/69 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä

Vierailija
11/69 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro

Vierailija
12/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset ottavat kisan erittäin vakavasti joka vuosi. Jollei hyvää sijoitusta tule, niin he alkavat laajasti puimaan että mikä meni vikaan. Siksi he myös lähettävät joka vuosi sellaisen artistin jolla on oikeasti hyvät mahdollisuudet voittaa; hyvännäköinen ja musiikki sellaista joka vetoaa mahdollisimman moneen. Sama tänäkin vuonna. Ruotsi on yksi ennakkosuosikeista. Kappale (ja visuaalinen ilme) on sellainen joka vuodesta vuoteen vetoaa porukkaan, ja artisti on hyvännäköinen mies josta taas enemmistö katsojista (eli naisista ja homomiehistä) tykkää.

Vierailija
13/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag är fri olisi kyllä ollut mielestäni hienompi edustuskappale ruotsilta.

Vierailija
14/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:57"]

Jag är fri olisi kyllä ollut mielestäni hienompi edustuskappale ruotsilta.

[/quote]
Ei vaan Dinah Nah - Make me (La la la)

Vierailija
15/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:42"]

Slovenian edustaja on musavideolla kuulokkeet korvilla laulava Maraaya. Ihan hyvin tehty kappale, mutta silti turhan monotoninen ja tylsähkö. Ei minkäänlaista koukkua tai erityispiirteitä. Ääni muistuttaa brittiläislaulaja Duffyn ääntä.

[/quote]
Vaati mulla muutaman kuuntelukerran auetakseen, mutta nyt rakastan. Ja hauska tuo "epic violin woman" live-esityksessä.

Vierailija
16/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romania.

Vierailija
17/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonut tosi monta tommosta top-listausta ja pkn on niissä kaikissa ihan häänillä. Kaipa jotain säälipisteitä voi tulla, mutta musiikillisesti ei pärjää. 

Mielestäni väärin että he ovat edustamassa suomea. Kaikki sanovat tähän vastaukseksi, että vammaisillakin on oikeus esiintyä, on tietenkin MUTTA heidät valittiin puhtaasti vammaisuuden takia edustamaan. Ei-vammainen punk bändi ei olisi päässyt. Minun mielestäni väärin että näitä ei kohdeltu tasavertaisina vaan vammaisuus nostettiin heti esille. Vanhempani ei tykänneet ollenkaan valinnasta, sanoivat että säälittävää. 

Ja ennen kun tuomitsette, sisoni on kehitysvammainen ja koko elämänsä tulee olemaan riippuvainen vanhemmistamme. Vammaisia vastaan minulla ei mitään ole, vaan sitä jos heitä kohdellaan eri tavalla vammaisuuden takia.

Vierailija
18/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

48: No minua viehättää heidän asenne, enkä heitä sääli. Olen muutenkin punk-musiikin ystävä, joten mikäs sen parempaa kuin tiukka punk-ralli vihdoinkin viisuissa. Itse olen ainakin ihan helkkarin ylpeä meidän tämän vuoden edustajasta (vaikka fanitin myös Opera Skaalaa ja Angeloa). Tänä vuonna on niin paljon balladeja, että PKN erottuu virkistävästi tasapaksusta joukosta. Pidän myös Norjasta ja Montebegrosta (ah, slaavikielet).
.
No niin, enää 4 tuntia 1. semin alkuun! Joko on viisukakut koristeltu ja juhlajuomat laitettu kylmään? :)

Vierailija
19/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, kommenttini alku oli suunnattu nro 49:lle, ei 48:lle. Sorry. T. 50

Vierailija
20/69 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:52"]

48: No minua viehättää heidän asenne, enkä heitä sääli. Olen muutenkin punk-musiikin ystävä, joten mikäs sen parempaa kuin tiukka punk-ralli vihdoinkin viisuissa. Itse olen ainakin ihan helkkarin ylpeä meidän tämän vuoden edustajasta (vaikka fanitin myös Opera Skaalaa ja Angeloa). Tänä vuonna on niin paljon balladeja, että PKN erottuu virkistävästi tasapaksusta joukosta. Pidän myös Norjasta ja Montebegrosta (ah, slaavikielet). . No niin, enää 4 tuntia 1. semin alkuun! Joko on viisukakut koristeltu ja juhlajuomat laitettu kylmään? :)

[/quote]

Ymmärrän täysin sen, että jotkut pitävät laulusta ihan vaan lauluna. Ei vaan jotain muka suvaitsevaista "vammaisillakin oikeus esiintyä" -scheissea. En ole punkin ystävä, en pidä laulusta.

arvostan näiden jätkien soittotaitoa ja he ovat hauskoja ja hellyyttäviä, mutta euroviisuihin pääsivät vain vammaisuudella, haluttiin siitä sitten sanoa mitä tahansa. 

49. Anteeksi kirjoitusvirheet, olen kännykällä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi