Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävyyden irtisanominen työttömyyden vuoksi!

Vierailija
19.05.2015 |

Ystäväni ei halua olla enää missään tekemisissä kanssani, koska jäin työttömäksi. Hänen mukaansa tekee hallaa näyttäytyä työttömän kanssa julkisesti, koska hän on yrittäjä rekrytointialalla. Minusta tämä on vähän outoa!?
N23

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää!!!

Vierailija
22/27 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikea ystävä tee noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia "ystävyyksiä" on heitetty pellolle paremmistakin syistä. siinä voi ajatella että silta plaoi mutta toiset ovatkin kestävämpiä.

Vierailija
24/27 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan.

Vierailija
25/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole provo. Helsingissä asun. Ex-ystäväni johtaa yhtä ammattilaisten head huntingiin erikoistunutta rekryfirmaa ja sanoo, että ei voi auttaa minua, koska profiilini ei ole sopiva. Hänen mukaansa minun pitäisi asettua hänen saappaisiinsa ja ymmärtää, miksei voi olla enää ystäväni.
N23

Vierailija
26/27 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta!!!

Vierailija
27/27 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhi tämän "ystävän" numero kännykästäsi ja poista kaikki soittojäljetkin,siis joka puhelun. Älä enää tervehdi kadulla tai kaupassa tai missään missä hän mahdollisesti ja sattumalta saattaa tulla  sinua vastaan.Niin minä tekisin (ja olen tehnytkin)tuollaisten tyyppien suhteen ja heidän poistamisekseen elämästäni.( Aina on tepsinyt)Ja ennenkaikkea :älä muistele äläkä ajattele häntä enää ollenkaan,älä hänen ääntään ,hänen ajatuksiaan ,tapojaan tai enää  mitään hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä