Ystävyyden irtisanominen työttömyyden vuoksi!
Ystäväni ei halua olla enää missään tekemisissä kanssani, koska jäin työttömäksi. Hänen mukaansa tekee hallaa näyttäytyä työttömän kanssa julkisesti, koska hän on yrittäjä rekrytointialalla. Minusta tämä on vähän outoa!?
N23
Kommentit (27)
Monia "ystävyyksiä" on heitetty pellolle paremmistakin syistä. siinä voi ajatella että silta plaoi mutta toiset ovatkin kestävämpiä.
En ole provo. Helsingissä asun. Ex-ystäväni johtaa yhtä ammattilaisten head huntingiin erikoistunutta rekryfirmaa ja sanoo, että ei voi auttaa minua, koska profiilini ei ole sopiva. Hänen mukaansa minun pitäisi asettua hänen saappaisiinsa ja ymmärtää, miksei voi olla enää ystäväni.
N23
Pyyhi tämän "ystävän" numero kännykästäsi ja poista kaikki soittojäljetkin,siis joka puhelun. Älä enää tervehdi kadulla tai kaupassa tai missään missä hän mahdollisesti ja sattumalta saattaa tulla sinua vastaan.Niin minä tekisin (ja olen tehnytkin)tuollaisten tyyppien suhteen ja heidän poistamisekseen elämästäni.( Aina on tepsinyt)Ja ennenkaikkea :älä muistele äläkä ajattele häntä enää ollenkaan,älä hänen ääntään ,hänen ajatuksiaan ,tapojaan tai enää mitään hänestä.
Järkyttävää!!!