Seksikkäin ammatti miehellä?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Mikrotukihenkilö. On seksikästä kun mies saa mun koneen toimimaan ;)
en ole mikrotukihenkilö mutta osaan korjata ja värkätä koneita
Vierailija kirjoitti:
Tuota.. naiset ootteko nähnyt oikeaa palomiestä livenä? Siis ei mitään stripparia tai mieskalenterissa olevaa heppua. Taitaa teillä olla fantasiat karanneet hieman käsistä, tai sitten miesmakunne on erikoinen. T:VPK:ssa ollut.
todellisuudessa palomiehet on rähjääntyneitä ja likaisia aina
Vierailija kirjoitti:
kun kaikki muut on sanottu listallani niin lisään vielä yhden mieluisan maatalon isäntä .kesä töissä ollessani työnteosta ei meinannut tulla mitään ,kun katselin salaa paikan isäntää noin 20v vanhempi tummahiuksinen ruskettunut pilkettä silmäkulmassa ja hieman lihasta käsissä pikkarit oli aivan märkänä kun ajattelin meitä kahdestaan ladossa
Kerro lisää ja mikset tehnyt aloitetta seksiin?? olisko mies ollut epäseksikkäämpi jos olis vain 5v vanhempi?
Rockbändin jäsen joka on myös biisintekijä (säveltäjä tai sanoittaja). Pitää olla sekä luova että hyvännäköinen.
Eräopas. Tykkään maastokelpoisista miehistä enkä mistään lunta-kengässä-vikisijöistä. Lääkäriä en ennen pitänyt erityisen seksikkäänä ja ihmettelin, miksi monet pitää, koska tää ammattiryhmä yleensä lähinnä pelottaa ja raivostuttaa mua. Sitten ihastuin yhteen... Kalastaja. Jeesuksen opetuslapsissakin oli kalastajia! No oikeesti, tääki perustuu vaan kokemukseen yhdestä kalastajasta, jolta sain hyvää hoitoa ;). Oli myös opiskellut yliopistossa silti. Yksi neljästä ammattikalastajasta, jotka muistan elämäni aikana tavanneen opiskeli lentokonemekaanikoksi, no ei ollut minun tyyppiä, mutta kaverini :). Metsurikin on seksikäs, mutta siis_ oikea metsuri_, eikä mikään raiskarimotokuski.
Melko stereotyyppisiä juttuja teillä naiset. Oletetaan että palomies on aina komea tai raksamiehellä ei ole älyä tai jollain on iso kalu ja on hyvä rakastaja ammattinsa takia tai joku on kaikessa muussakin osaava jos on tietyssä ammatissa. Virheellistä päättelyä mutta toki fantasioissanne voi näin olla.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:54"]
Mä kyllä diggaan hippimiehiä. Siis vegaaneja pasifisteja, joilla on sielukkaat silmät ja yleensä aika lailla munaa poiketakseen valtavirrasta. Ei merkkaa mikä ammatti, mutta onhan ne yleensä freelanceja.
Hippi ei käy töissä, joten ei se voi olla freelancer.
Mun hippi on freelance toimittaja
Freenlancer sun ukkos toki voi olla. Mutta hippi se ei ole jos käy töissä.
Mun hippi ystävä, joka on freelancer toimittaja ja mies, ei käykään töissä vaan hän _tekee töitä_. Oli päättänyt lukion jälkeen, ettei koskaan enää mene mihinkään töihin tai kouluun ja ei ole mennytkään mihinkään töihin vaan on alkanut tehdä freelacetoimittajan töitä. Niitä tehdään kotona ja niissä paikoissa, missä ne haastateltavat ja jutunaiheet sattuu olemaan, eikä jossain työpaikalla, jossa käydään.
Jostain syystä mua kiinnostaa mielenterveyshoitajat, vaikka tiedänkin, että suurin osa ei osaa työtään.... mutta jos on osaava... omg!
Nämä perinteiset palomiehet ja poliisit ei taas sytytä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Leipuri ja kokki. Näiden ammatin edustajissa on kilttejä, mukavia, käytännöllisiä, käsistään taitavia miehiä jollaisista juuri pidän.
Kokithan ovat ylipainoisia tai todella ylipainoisia lähes kaikki, ei ne sellaisia ole mitä tv:ssä nähdään, ne on jotain media-esiintyjiä enemmän kuin mitään kokkeja.
Vierailija kirjoitti:
Palomies
Oikea sankari, välittää muista, hyvä kunto ja timmi kroppa ;)
Agressiivisia sovinisteja enemmän tai vähemmän, ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Gynekologi
Kynelogi on paras
Vierailija kirjoitti:
Kirjailija. Äly ja mielikuvitus ovat seksikkäitä.
Ilmanko heillä ei niitä kauniita naisia olekaan, sellaiset eivät älyn perään ymmärrä.
Vai onko seksikäs mies sellainen joka saa seksikkään naisen, nehän on kaikki jollain iäkkäillä johtajilla?
Vierailija kirjoitti:
Kirjastonhoitaja
Kyllä sellainen mahakas finninaamainen köyhä sivari on minustakin oikein seksikäs.
Te jotka pidätte remonttimiehistä ja muista eikö teillä haittaa että kädet on aina vähän likaiset kun remonttihommia tekee. Onko monen mielestä epäseksikästä jos miehellä on täysin puhtaat kädet ?? Itse olen talonmies ja kädet ei pysy kauaa puhtaana