Seksikkäin ammatti miehellä?
Kommentit (126)
Luokanopettaja, lastentarhanopettaja
Mua rupeaa vaan heti kiinnostamaan, jos kuulen, että tyypillä on joku tosi humaani työ.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:57"]
Tuota.. naiset ootteko nähnyt oikeaa palomiestä livenä? Siis ei mitään stripparia tai mieskalenterissa olevaa heppua. Taitaa teillä olla fantasiat karanneet hieman käsistä, tai sitten miesmakunne on erikoinen. T:VPK:ssa ollut.
[/quote]
Mitä meinaat? Olen nähnyt.
[/quote]No kun katoin meitä ne kamat päällä niin mun mielestä siinä oli seksikkyys kaukana. Mutta hyvä jos kelpaa, tärkeää duuniahan siinä tehtiin.
[/quote]
Oletko itse heteromies?
[/quote]joo, vaikuttako asiaan?
[/quote]
Miten voit sitten arvioida sitä seksikkyyttä? Et mitenkään
[/quote]
Eihän tässä ollut kyse, kellä seksikkäin työasu ;) Naiset osaa kuvitella mitä sieltä varusteiden alta löytyy...
Upseeri. Itsetunto ja käytöstavat ovat heillä kohdallaan.
Aarniosta huolimatta, poliisi...
Löytyy käsiraudat omasta takaa, jaksaa pamputtaa, silti pystyy pidättämään
Mikä tahansa missä tienaa reilusti. Naisia kiinnostaa vain raha, mikä tulee tätäkin palstaa lukiessa nopeasti selville.
Mikrotukihenkilö. On seksikästä kun mies saa mun koneen toimimaan ;)
Joku duunari - putkimies, sähkömies, jne. Korjaa pikku ongelmat kotona ja on mutkaton sängyssä. Reilu meininki :)
Ei ikinä mitään muusikkoja tms, hyi saatana
Olen maalta kotoisin ja muistn kun meillä kävi teurastaja kotona. Minusta se oli todella mies, oikea äijä. Seksikkäin ammatti siis mulle on maalaisteurastaja.
Maalaistyttö kirjoitti:
Olen maalta kotoisin ja muistn kun meillä kävi teurastaja kotona. Minusta se oli todella mies, oikea äijä. Seksikkäin ammatti siis mulle on maalaisteurastaja.
Tuo ammattikunta on kuollut sukupuuttoon, kiitos kaikenmaailman direktiivien jotka ovat tehneet kotiteurastuksesta käytännössä mahdoton.
Merimies. Oli sopivasti poissa. mutta paikalla ollessaan oli kiihkeää... Harmi kun mokasin itse sen suhteen...
Vierailija kirjoitti:
Merimies. Oli sopivasti poissa. mutta paikalla ollessaan oli kiihkeää... Harmi kun mokasin itse sen suhteen...
Mulla makaa yksi tällainen juuri sängyssä. Komppaan.
Pyöriäistarkkailija.