Seksikkäin ammatti miehellä?
Kommentit (126)
Kunnon raksaduunari. Vaikka älykkyyttä arvostankin se ei ole yhtä seksikäs kuin lihaksikas ja pikkuisen hikinen miesvartalo <3
Tutkija. Yleensä ne on niin ihanan innostuneita omasta tutkimuskohteestaan. Lähes poikkeuksetta tutkijat on älykkäitä ja älykkyys kiehtoo itseäni.
Leipuri ja kokki. Näiden ammatin edustajissa on kilttejä, mukavia, käytännöllisiä, käsistään taitavia miehiä jollaisista juuri pidän.
Palomies
Oikea sankari, välittää muista, hyvä kunto ja timmi kroppa ;)
Kirjailija. Äly ja mielikuvitus ovat seksikkäitä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:27"]Joku duunari - putkimies, sähkömies, jne. Korjaa pikku ongelmat kotona ja on mutkaton sängyssä. Reilu meininki :)
Ei ikinä mitään muusikkoja tms, hyi saatana
[/quote]
Tää. Omani, on siis putkimies, rakensi meille kodin, osaa tehdä käsillä taitavasti mitä vaan, on reilu ja rehellinen, sängyssä taitava ja hellä mutta pitää silti "ohjakset käsissä, upea kroppa,
olkoonkin duunarityössä mutta siitä maksetaan hyvin eikä veny työpäivät iltaan eikä tarvi tuoda töitä kotiin. Mun duunarimiehellä on sydän puhdasta kultaa ja mä olen niin ylpeä siitä! Meillä ei leuhkita yliopisto koulutuksilla tai maailmanpolitiikan tuntemisella vaan meillä eletään onnellista ja rakkaudentäyteistä elämää :)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:57"]
Tuota.. naiset ootteko nähnyt oikeaa palomiestä livenä? Siis ei mitään stripparia tai mieskalenterissa olevaa heppua. Taitaa teillä olla fantasiat karanneet hieman käsistä, tai sitten miesmakunne on erikoinen. T:VPK:ssa ollut.
[/quote]
Mä olen deittaillut useaa palomiestä ja kaikki olleet kovakuntoisia "mallitason" miehiä, suomalaisittain poikkeuskellisen hyvännäköisiä. Veikkaan, että VPK:ssa ei noi fysiikkavaatimukset ole niin kovia ja siten myöskään se ulkoinen habitus...
Moottoripyöräjengi "Angels of deathin" pomo. Niin ihanan jännittävä naisten mielestä, kyllä pikkarit kastuu.
Rehtori.
On ihanaa ajatella olevansa tuhma yläastelainen jota ankara reksi rankaisee.
t. mies
Nuori raksamies on kesääkin kuumempi ilmestys
Fyysistä työtä tekevä mies,hieman hikinen ja ruskettunut.Oma mies oli todella komea kun teki laituria viime kesänä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:39"]
p̶a̶n̶o̶m̶i̶e̶s̶
Siis palomies
[/quote]
Kyl se näin on. Syynä se mahtava letku, johon ei vaan kyllästy. Tulee aina valtavalla paineella...
Lentäjä