En voi ymmärtää teitä, jotka äänestitte perussuomalaisia.
En vaan mitenkään voi. Oletteko te kaikki sellaisia peräkammarin poikia, jotka ette ole koskaan lähteneet kotitilalta edes viereiseen kuntaan? Tai sellaisia monivärjättyjä baariruusuja, jotka näette Teuvo Hakkaraisessa potentiaalisen miesystävän?
Kommentit (44)
Juu just sellanen olen. Koska äänestäminen oli niin tärkeätä ni tein hs vaalikoneen ja läheisin oli persu. Sitä sitten äänestää että saa ämmät kälättää :) Olkaa hyvä.
Kyllä. Itse asun täällä Merijärvellä enkä ole koskaan käynyt kuntani ulkopuolella. Käyn säännöllisesti kylämme baarissa ja juon siellä itseni umpikänniin.
No hö, en ole :( Älkää vielä haukkuko, katsotaan 4 vuoden päästä miten ovat hallituksessa pärjänneet.
En mäkään ymmärrä. Tosin en ymmärrä myöskään esimerkiksi vihreiden, vassareiden ja demareiden äänestäjiä. Mutta demokratiassa on oikeus äänestää just mitä haluaa!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:42"]Kyllä. Itse asun täällä Merijärvellä enkä ole koskaan käynyt kuntani ulkopuolella. Käyn säännöllisesti kylämme baarissa ja juon siellä itseni umpikänniin.
[/quote]
Niin ja hiukseni ovat tietysti mustat joissa turkoosia värjäystä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:39"]
En vaan mitenkään voi. Oletteko te kaikki sellaisia peräkammarin poikia, jotka ette ole koskaan lähteneet kotitilalta edes viereiseen kuntaan? Tai sellaisia monivärjättyjä baariruusuja, jotka näette Teuvo Hakkaraisessa potentiaalisen miesystävän?
[/quote]
Perustele mielipiteesi kertomalla mitä hyvää saa äänestämällä Vasemmistoliittoa tai Vihreitä?
Hei ääliö. Perussuomalaiset ei ole synonyymi sanalle Teuvo. Tämän kun ymmärtäisitte niin hyvä tulisi.
No mä en ymmärrä tuollaisia ku ap, en mitenkään. Täytyy olla joku provoilija.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:42"]Kyllä. Itse asun täällä Merijärvellä enkä ole koskaan käynyt kuntani ulkopuolella. Käyn säännöllisesti kylämme baarissa ja juon siellä itseni umpikänniin.
[/quote]
Niin ja hiukseni ovat tietysti mustat joissa turkoosia värjäystä.
[/quote]
Itse olen puolestaan 35-vuotias äitinsä luona edelleen asuva neitsytmies. Olen kuitenkin poistunut jossain määrin kotikunnastani, käyden useaan kertaan Rovaniemellä.
Ollaan. Kaikki.
Nyt voit siirtyä tekemään yleistyksiä jostain muusta ihmisryhmästä ja haukkumaan muita, kun siitä saat näköjään nautintosi.
Helsinkiläinen, akateeminen perheenäiti ilmoittautuu.
Äänesti ehdottoman fiksua persua, mutta kaduttaa kyllä tässä vaiheessa. Uskoin, että Hakkarainen putoaa ja Toimin toimista ei vielä tietysti tiennyt mitään.
Valitettavasti hyvää puoluetta ei ole ollenkaan. Jokainen puolue tai edustajansa on vuorollaan pettänyt lupauksiaan. Valitse siitä sitten.
Olin tulossa vastaamaan asiallisesti kysymyseesi, mutta aloitusviestin luettuani repesin :D
Ei se haittaa, ettet ymmärrä. Persuissa on hyvin fiksuja ihmisiä, normifiksuja ihmisiä ja muutama hirveä hörhö, joista ei isossa puolueessa kuitenkaan ole edes äänestyksissä suurta haittaa.
Kun ne fiksuimmat ovat ministereinä ja loput pääsääntöisesti seuraavat heidän esimerkkiään, asia on ihan kunnossa. Ja kyllä se Hakkarainenkin sieltä putoaa ennen pitkää, ja Kankaanniemi. Eikös Oinonen jo pudonnutkin?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:57"]
Helsinkiläinen, akateeminen perheenäiti ilmoittautuu.
Äänesti ehdottoman fiksua persua, mutta kaduttaa kyllä tässä vaiheessa. Uskoin, että Hakkarainen putoaa ja Toimin toimista ei vielä tietysti tiennyt mitään.
[/quote]
Jos lohduttaa, niin äänesi ei vaikuttanut mitenkään Teuvon läpimenoon. Itse esim voisin äänestää useampaakin vihreää, mutta omalla alueella olevat ovat kaikki sellaisia, joiden en soisi menevän läpi. Sieltä Helsingistä ja Uudeltamaalta löytyy sitten säädyllisiä vihreitäkin.
Vaihtoehdot on vähän vähissä. Kokoomus ei, ei missään tapauksessa, en ole niin varakas ja hyvin toimeentuleva. Sama vastaus koskien sdp:tä ja kristillisiä. Keskusta, ei en ole maajussi. Vihreät, ei ikinä! Ne on mielestäni ihan idiootteja. Vasemmisto, sama vastaus kuin edellä. Eikä tietenkään rkp kun olen täysin supisuomalainen ja pakkoruotsivastainenkin kaiken lisäksi.
Joten, jäi jäljelle vain perussuomalaiset. Niitä en aiemmin ollut äänestänyt, joten nytpä päätin kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:49"]Hei ääliö. Perussuomalaiset ei ole synonyymi sanalle Teuvo. Tämän kun ymmärtäisitte niin hyvä tulisi.
[/quote]
Itse en halua kuulua samaan kerhoon teuvon ja toimin kanssa. Enkä siksi myös äänestää ketään joka kuuluu samaan joukkoon.
En minäkään!