Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi ymmärtää teitä, jotka äänestitte perussuomalaisia.

Vierailija
19.05.2015 |

En vaan mitenkään voi. Oletteko te kaikki sellaisia peräkammarin poikia, jotka ette ole koskaan lähteneet kotitilalta edes viereiseen kuntaan? Tai sellaisia monivärjättyjä baariruusuja, jotka näette Teuvo Hakkaraisessa potentiaalisen miesystävän?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään!

Vierailija
2/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISIS. Siksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu just sellanen olen. Koska äänestäminen oli niin tärkeätä ni tein hs vaalikoneen ja läheisin oli persu. Sitä sitten äänestää että saa ämmät kälättää :) Olkaa hyvä.

Vierailija
4/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itse asun täällä Merijärvellä enkä ole koskaan käynyt kuntani ulkopuolella. Käyn säännöllisesti kylämme baarissa ja juon siellä itseni umpikänniin.

Vierailija
5/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hö, en ole :( Älkää vielä haukkuko, katsotaan 4 vuoden päästä miten ovat hallituksessa pärjänneet.

Vierailija
6/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä. Tosin en ymmärrä myöskään esimerkiksi vihreiden, vassareiden ja demareiden äänestäjiä. Mutta demokratiassa on oikeus äänestää just mitä haluaa!

Vierailija
7/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:42"]Kyllä. Itse asun täällä Merijärvellä enkä ole koskaan käynyt kuntani ulkopuolella. Käyn säännöllisesti kylämme baarissa ja juon siellä itseni umpikänniin.
[/quote]

Niin ja hiukseni ovat tietysti mustat joissa turkoosia värjäystä.

Vierailija
8/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:39"]

En vaan mitenkään voi. Oletteko te kaikki sellaisia peräkammarin poikia, jotka ette ole koskaan lähteneet kotitilalta edes viereiseen kuntaan? Tai sellaisia monivärjättyjä baariruusuja, jotka näette Teuvo Hakkaraisessa potentiaalisen miesystävän?

[/quote]

Perustele mielipiteesi kertomalla mitä hyvää saa äänestämällä Vasemmistoliittoa tai Vihreitä?

Vierailija
9/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus sika metsään!

Vierailija
10/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ääliö. Perussuomalaiset ei ole synonyymi sanalle Teuvo. Tämän kun ymmärtäisitte niin hyvä tulisi.

Vierailija
11/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ymmärrä tuollaisia ku ap, en mitenkään. Täytyy olla joku provoilija.

Vierailija
12/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:42"]Kyllä. Itse asun täällä Merijärvellä enkä ole koskaan käynyt kuntani ulkopuolella. Käyn säännöllisesti kylämme baarissa ja juon siellä itseni umpikänniin.
[/quote]

Niin ja hiukseni ovat tietysti mustat joissa turkoosia värjäystä.
[/quote]

Itse olen puolestaan 35-vuotias äitinsä luona edelleen asuva neitsytmies. Olen kuitenkin poistunut jossain määrin kotikunnastani, käyden useaan kertaan Rovaniemellä.

Vierailija
13/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan. Kaikki.

Nyt voit siirtyä tekemään yleistyksiä jostain muusta ihmisryhmästä ja haukkumaan muita, kun siitä saat näköjään nautintosi.

Vierailija
14/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen, akateeminen perheenäiti ilmoittautuu. 

Äänesti ehdottoman fiksua persua, mutta kaduttaa kyllä tässä vaiheessa. Uskoin, että Hakkarainen putoaa ja Toimin toimista ei vielä tietysti tiennyt mitään. 

Vierailija
15/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti hyvää puoluetta ei ole ollenkaan. Jokainen puolue tai edustajansa on vuorollaan pettänyt lupauksiaan. Valitse siitä sitten.

Vierailija
16/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa vastaamaan asiallisesti kysymyseesi, mutta aloitusviestin luettuani repesin :D

Vierailija
17/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa, ettet ymmärrä. Persuissa on hyvin fiksuja ihmisiä, normifiksuja ihmisiä ja muutama hirveä hörhö, joista ei isossa puolueessa kuitenkaan ole edes äänestyksissä suurta haittaa.

Kun ne fiksuimmat ovat ministereinä ja loput pääsääntöisesti seuraavat heidän esimerkkiään, asia on ihan kunnossa. Ja kyllä se Hakkarainenkin sieltä putoaa ennen pitkää, ja Kankaanniemi. Eikös Oinonen jo pudonnutkin?

Vierailija
18/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:57"]

Helsinkiläinen, akateeminen perheenäiti ilmoittautuu. 

Äänesti ehdottoman fiksua persua, mutta kaduttaa kyllä tässä vaiheessa. Uskoin, että Hakkarainen putoaa ja Toimin toimista ei vielä tietysti tiennyt mitään. 

[/quote]

Jos lohduttaa, niin äänesi ei vaikuttanut mitenkään Teuvon läpimenoon. Itse esim voisin äänestää useampaakin vihreää, mutta omalla alueella olevat ovat kaikki sellaisia, joiden en soisi menevän läpi. Sieltä Helsingistä ja Uudeltamaalta löytyy sitten säädyllisiä vihreitäkin.

Vierailija
19/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot on vähän vähissä. Kokoomus ei, ei missään tapauksessa, en ole niin varakas ja hyvin toimeentuleva. Sama vastaus koskien sdp:tä ja kristillisiä. Keskusta, ei en ole maajussi. Vihreät, ei ikinä! Ne on mielestäni ihan idiootteja. Vasemmisto, sama vastaus kuin edellä. Eikä tietenkään rkp kun olen täysin supisuomalainen ja pakkoruotsivastainenkin kaiken lisäksi.

Joten, jäi jäljelle vain perussuomalaiset. Niitä en aiemmin ollut äänestänyt, joten nytpä päätin kokeilla.

Vierailija
20/44 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:49"]Hei ääliö. Perussuomalaiset ei ole synonyymi sanalle Teuvo. Tämän kun ymmärtäisitte niin hyvä tulisi.
[/quote]
Itse en halua kuulua samaan kerhoon teuvon ja toimin kanssa. Enkä siksi myös äänestää ketään joka kuuluu samaan joukkoon.