Tyttöystäväni mahdollisesti jättää minut mikäli en ala haluta häntä. Hän on kaunis, hyvässä kunnossa ja halukas, mutten itse halua.
Olen 33 vuotias mies ja aloitin tosi nuorena ja minulla on ollut vain satunnaisia suhteita, nyt ensimmäistä kertaa seurustelen, koska ihastuin naiseen tunnetasolla, koska hän on rauhallinen, älykäs, liikunnallinen, hyvässä kunnossa. Nainen jonka kanssa haluaisin perustaa perheen ja saada lapsia. Olen niin onnellinen että olemme tavannet.
Mutta en ole koskaan oikein kokenut häntä seksuaalisesti vetovoimaisena, vaikka hän on seksikäs ja flirttailemme ja suhde on muuten hyvä.
Ei ole muita suhteita, kuin nyt taas joskus, ja silloin kaikki toimii. Tyttöystävän kanssa ei ole toiminut ja se hävettää ja surettaa. Naiseni sanoo että haluaisin vaikka joka päivä, mutten pysty edes kerran viikossa enää.
En haluaisin menettää toivoa, vaan halut takaisin.
Haluaisin erityisesti miehiltä kuulla onko ollut samanlaisia kokemuksia. Ja oletteko saaneet halut takaisin. En ole masentunut, käyn salilla, olen terve ja kaikki muuten elämässä aika hyvin.
Kommentit (166)
Poika, painele sitä naista kuin tulpatonta mopoa! Pane aamulla illalla ja päivälläkin! Nai nai nai! Ryskä ja jyskä menemään!
Aseksuaali ?
Siniset pillerit ?
Gay ?
Tämä(kin) stoori haiskahtaa taas vahvasti. Poikuuden menetys maksullisissa 14-vuotiaana? What. Provo? Joku pedari taas fantasioimassa?
Trauma jos 14 veenä teit sänkyhommia aikuisen(?) maksullisen kanssa.
Erottaa, kaunis ja haluttava nainen ansaitsee miehen joka haluaa häntä.
Siinä taas alat pohtia, mikä naisessa (tai miehessä, samapa tuo) saa sinut syttymään. Tai pohtiminen on ajanhukkaa, ala tapaamaan ihmisiä ja ole rehellinen itsellesi.
Se, että joku sopii kauneusihanteisiin, ei tarkoita että hän olisi täydellinen pari sinulle.
Tsemppiä radalle!
Vierailija kirjoitti:
Aloitin kaiken tosia varhain, noin 13 vuotiaana seksikokeiluja, ja maksullisissa poikuuden menetys 14 vuotiaana, se ei ollut huono kokemus vaan rauhallinen ja varma toimitus, ja saatoin alkaa pokailemaan opiskelukavereita. Minulla on ollut varmaan satoja seksikumppaneita, tavannut naisia varmaan maksimi kaksi kertaa ja sitten taas uutta.
Hyi, mikä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä sekoittanut kulttuurisesti seksikkäänä pidettävän siihen, mitä itse pidät seksikkäänä. Valitse sellainen nainen, joka saa munasi seisomaan. Valitse nainen, jota himoitset eniten.
Mä olen todella valmis jättämään ne klubien naiset joita on tullut pokailtua, mä haluan perheen kunnollisen naisen kanssa, ja mun tyttöystävä on nainen jonka voin esitellä pereheelle, tai olen jo esitellytkin, nainen joka on kaunis sisältä ja ulkoa ja meillä sujuu kaikki hyvin.
Paitsi nyt seksi... en voi esim ajatella pyytäväni niitä juttuja joista pidän häneltä, minusta se olisi epäkunnioittavaa ja nautin siitä seksistä mitä meillä on, tai siis oli. Maksan niistä erikoisjutuista joista pidä en voi ajatella että mahdollisten lasteni tuleva äiti olisi tehnyt jotain hmmm, ehkä voitte arvailla, mutta sellaista mitä normaalit seksikkäät naiset ei tee.
Vierailija kirjoitti:
Parempi että eroatte. Haluttomuutesi latistaa naisen itsetuntoa ja vie ilon suhteesta. Hänellä on oikeus hyvään suhteeseen ja olla haluttu. Jos hän on oikeasti vielä kauniskin niin varmasti löytää nopeasti miehen jonka kanssa olla kunnollisessa suhteessa. Arvosta häntä ja päästä irti.
Siksi kysyn neuvoa. EN halua erota, ei ole syytä erota.
Tyttöystävän vaatimukset ovat oikeutettuja, totta kai. Tottakai hänen kuuluu saada seksiä ja haluan antaa sitä!
Sanoinhan jo aluksi että haluan tyydyttää hänen tarpeensa.
Haluan ettei hän elä puutteessa! Olen tosi onnekas että hän on niin halukas, sekin saa minut haluamaan että haluaisin.
Naiseni on kaikkea mitä toivon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita suhteita kuitenkin?
Koska olemme yhdessä tyttöystävän kanssa, en voi hakea baarista enää kuten ennen, joten maksan siitä.
Kuten sanottu en halua tehdä näin. En halua ketään muuta kuin tyttöystävää, mutta en ole toimintakunossa hänen kanssaan, en halua enää nolata itseäni. Maksun kanssa toimii hyvin joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi että eroatte. Haluttomuutesi latistaa naisen itsetuntoa ja vie ilon suhteesta. Hänellä on oikeus hyvään suhteeseen ja olla haluttu. Jos hän on oikeasti vielä kauniskin niin varmasti löytää nopeasti miehen jonka kanssa olla kunnollisessa suhteessa. Arvosta häntä ja päästä irti.
Siksi kysyn neuvoa. EN halua erota, ei ole syytä erota.
Tyttöystävän vaatimukset ovat oikeutettuja, totta kai. Tottakai hänen kuuluu saada seksiä ja haluan antaa sitä!
Sanoinhan jo aluksi että haluan tyydyttää hänen tarpeensa.
Haluan ettei hän elä puutteessa! Olen tosi onnekas että hän on niin halukas, sekin saa minut haluamaan että haluaisin.
Naiseni on kaikkea mitä toivon.
No eihän ole, jos et voi pyytää häneltä haluamasilaista seksiä. Ja varsinkaan sinä et ole kaikkea, mitä naisesi toivoo, kun petät häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti näet tyttöystäväsi ”äitinä” tai ystävänä. Et osaa yhdistää ajatusta siitä että tuo nainen voi olla yhtäaikaa sinulle sekä tulevien lastesi äiti, paras ystäväsi ja paras rakastajasi.
Ilmeisesti et myöskään kunnioita tyttöystävääsi jos petät häntä?
Voisitko käydä juttelemassa seksuaaliterapeutille tilanteestasi?
Tässä on jotain jota olen tutkinut mielessäni, tyttöystävä ei ole äidillinen vaan naisellinen, eikä ole edes hallitseva, eikä hoida asioita, vaan antaa minun hoitaa ja niin haluankin. Haluan pitää huolta hänestä.
Kunnioitan häntä, mutta jos nyt olen parikymmentä vuotta pokaillut, niin se on kai sitten verissä, haluaisin jättää sen ajan taakse, ja olla vain tyttöystävän kanssa.
Joo, tuli mieleen että ehkä joku voisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se aina tarkoita homoutta jos mies on haluton. Minusta teidän kannattaa mennä juttelemaan johonkin tästä, sinulla saattaa olla esimerkiksi masennus, vaikket itse sitä tiedosta. Ei kannata luovuttaa heti, sopivaa kumppania on vaikea löytää.
Ajattelen samoin, että kun on satoja naisia kokenut niin tiedän että tyttöystäväni on helmi, emme edes tavanneet viihteellä vaan työkuvioissa, hän on nainen joka on äidiksi sopiva, mitä en voi valitettavasti sanoa naisista joiden kanssa olen ollut sen yhden kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä sekoittanut kulttuurisesti seksikkäänä pidettävän siihen, mitä itse pidät seksikkäänä. Valitse sellainen nainen, joka saa munasi seisomaan. Valitse nainen, jota himoitset eniten.
Mä olen todella valmis jättämään ne klubien naiset joita on tullut pokailtua, mä haluan perheen kunnollisen naisen kanssa, ja mun tyttöystävä on nainen jonka voin esitellä pereheelle, tai olen jo esitellytkin, nainen joka on kaunis sisältä ja ulkoa ja meillä sujuu kaikki hyvin.
Paitsi nyt seksi... en voi esim ajatella pyytäväni niitä juttuja joista pidän häneltä, minusta se olisi epäkunnioittavaa ja nautin siitä seksistä mitä meillä on, tai siis oli. Maksan niistä erikoisjutuista joista pidä en voi ajatella että mahdollisten lasteni tuleva äiti olisi tehnyt jotain hmmm, ehkä voitte arvailla, mutta sellaista mitä normaalit seksikkäät naiset ei tee.
Siiiis.. Sinulla on jotain fantasioita joita et voi kuvitella tyttöystäväsi toteuttavan? Miksi et? Miksi hyvä nainen ei voisi olla villi sängyssä? Vai onko fantasiasi jotenkin todella epäsoveliaita? Ehkä seksuaaliterapia olisi yksi vaihtoehto, liian nuorena aloitetut seksikokemukset on voineet jotenkin vinouttaa ajatteluasi. Kuulostaa jotenkin häiriintyneeltä että olisi eri naiset seksiä varten ja sitten esittelykappale vaimoksi. Ja joo, 33-vuotiaallakin voi olla testot alhaalla, mutta kyllä tuo enemmän kuulostaa jollekin tunnelukolle tms.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin kaiken tosia varhain, noin 13 vuotiaana seksikokeiluja, ja maksullisissa poikuuden menetys 14 vuotiaana, se ei ollut huono kokemus vaan rauhallinen ja varma toimitus, ja saatoin alkaa pokailemaan opiskelukavereita. Minulla on ollut varmaan satoja seksikumppaneita, tavannut naisia varmaan maksimi kaksi kertaa ja sitten taas uutta.
Olet simppelisti seksiaddikti, et pysty yhdistämään seksiä ja henkistä läheisyyttä, seksiä ja hellyyttä, seksiä ja läheisyyttä, seksiä ja sitoutumista, seksiä ja tuttuutta?
14-vuotias on liian nuori hu oran opetettavaksi. Teki rikoksen sitäpaitsi. Seksuaalisuutesi on vaurioitunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ihan vääristynyt kuva naisista.
Kyllä se on niin että miehen pitää haluta naista niin paljon että nainen pääsee kieltäytymään. Tällöin miehen pitää ottaa asia hyvin vastaan eikä esimerkiksi saa uhkailla erolla tai "mököttää" asiasta
Vierailija kirjoitti:
Olet tuhonnut itseäsi sadoilla eri seksisuhteilla.
Terapiaan.
Hmmmm, olenko nyt ihan tuhottu, ajattelen että olen aika tavallinen aktiivinen 33 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti näet tyttöystäväsi ”äitinä” tai ystävänä. Et osaa yhdistää ajatusta siitä että tuo nainen voi olla yhtäaikaa sinulle sekä tulevien lastesi äiti, paras ystäväsi ja paras rakastajasi.
Ilmeisesti et myöskään kunnioita tyttöystävääsi jos petät häntä?
Voisitko käydä juttelemassa seksuaaliterapeutille tilanteestasi?
Tässä on jotain jota olen tutkinut mielessäni, tyttöystävä ei ole äidillinen vaan naisellinen, eikä ole edes hallitseva, eikä hoida asioita, vaan antaa minun hoitaa ja niin haluankin. Haluan pitää huolta hänestä.
Kunnioitan häntä, mutta jos nyt olen parikymmentä vuotta pokaillut, niin se on kai sitten verissä, haluaisin jättää sen ajan taakse, ja olla vain tyttöystävän kanssa.
Joo, tuli mieleen että ehkä joku voisi auttaa.
Etkö näe tilanteessa ollenkaan sellaista todella väärää pointtia, että petät tyttöystävääsi. "Ongelmasi" on ihan toisarvoinen tuohon verrattuna.
"Ei ole muita suhteita, kuin nyt taas joskus, ja silloin kaikki toimii."
Ootkos pettänyt menemään? Jos kyllä, niin silloin viimeistään hyvä, jos gf jättää.
Jos oot trollendaali niin tiedoksi että vien nyt roskat.