Tyttöystäväni mahdollisesti jättää minut mikäli en ala haluta häntä. Hän on kaunis, hyvässä kunnossa ja halukas, mutten itse halua.
Olen 33 vuotias mies ja aloitin tosi nuorena ja minulla on ollut vain satunnaisia suhteita, nyt ensimmäistä kertaa seurustelen, koska ihastuin naiseen tunnetasolla, koska hän on rauhallinen, älykäs, liikunnallinen, hyvässä kunnossa. Nainen jonka kanssa haluaisin perustaa perheen ja saada lapsia. Olen niin onnellinen että olemme tavannet.
Mutta en ole koskaan oikein kokenut häntä seksuaalisesti vetovoimaisena, vaikka hän on seksikäs ja flirttailemme ja suhde on muuten hyvä.
Ei ole muita suhteita, kuin nyt taas joskus, ja silloin kaikki toimii. Tyttöystävän kanssa ei ole toiminut ja se hävettää ja surettaa. Naiseni sanoo että haluaisin vaikka joka päivä, mutten pysty edes kerran viikossa enää.
En haluaisin menettää toivoa, vaan halut takaisin.
Haluaisin erityisesti miehiltä kuulla onko ollut samanlaisia kokemuksia. Ja oletteko saaneet halut takaisin. En ole masentunut, käyn salilla, olen terve ja kaikki muuten elämässä aika hyvin.
Kommentit (166)
Kaataja-pokaaja-huorissakävijän tunne- ja parisuhdetaidot jääneet sinne 13v. tasolle.
Positiivista se, että yrität ja tunnustat ongelmasi. Helppoa tietä ei ole luvassa eikä takeita pysyvästä suhteesta. Niin makaa kuin petaa.
Ap kuvittelee, että hänelle löytyy vielä jokin keino luikerrella tilanteesta ilman rehellisyyttä. Luikertelu kun vaan ei ole sitä mitä ap:n tyttöystävän kaltaiset hyvät naiset hakevat. Ap:n luikertelut alkavat nyt tyttöystävälle paljastua, ja ap aikoo selvitä tilanteesta luikertelemalla vielä vähän lisää.
Nurkkaan olet kuule itsesi ajanut. Tuo peli on nyt pelattu.
Hauskaa tuo apn vakuuttelu että heillä on samanlaiset arvot ym. Kuitenkin ap on salannut menneisyytensä ja nykyiset pettämiset. Ei uskalla kertoa seksuaalisista fetisseistään jne.
Hmm olisikohan tyttöystävä ihan samaa mieltä yhteisistä arvoista. No ehkä jos hänkin on pettänyt jne.
Koita tehdä nopeasti lapsi, niin tyttöystäväsi on lapsen syntymän jälkeen samassa tilassa kanssasi. Hän ei enää halua sinua, paitsi jos haluaa lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä sekoittanut kulttuurisesti seksikkäänä pidettävän siihen, mitä itse pidät seksikkäänä. Valitse sellainen nainen, joka saa munasi seisomaan. Valitse nainen, jota himoitset eniten.
Mä olen todella valmis jättämään ne klubien naiset joita on tullut pokailtua, mä haluan perheen kunnollisen naisen kanssa, ja mun tyttöystävä on nainen jonka voin esitellä pereheelle, tai olen jo esitellytkin, nainen joka on kaunis sisältä ja ulkoa ja meillä sujuu kaikki hyvin.
Paitsi nyt seksi... en voi esim ajatella pyytäväni niitä juttuja joista pidän häneltä, minusta se olisi epäkunnioittavaa ja nautin siitä seksistä mitä meillä on, tai siis oli. Maksan niistä erikoisjutuista joista pidä en voi ajatella että mahdollisten lasteni tuleva äiti olisi tehnyt jotain hmmm, ehkä voitte arvailla, mutta sellaista mitä normaalit seksikkäät naiset ei tee.
"Juttuja, joista pidän". Mitä ne mahtavat olla? Sitä, mitä homot tekevät? Suus...? Piiskaa? Hyi sentään! Jätä naisystävä rauhaan ja anna hänelle mahdollisuus tutustua mieheen, joka nauttii normaaleista asioista, jotka ovat mukavia molemmille. Olen ihmetelleyt minkä takia niin monet nuoret naiset ovat yksin tänä päivänä, mutta nyt aavistan mistä se johtuu.
Oletko mieheni? Itse olen yrittänyt saada yhteyttä mieheeni jo useamman kuukauden ajan. Ei auta sokeroitu keho, seksikkäät alusvaatteet, selkeät aloitteet tai asiasta puhuminen. Olen kyllästynyt. Olen itsestäni huolehtiva, töissäkäyvä, treenattu nainen. Yhteydenottoja ja treffipyyntöjä tulee kyllä muualta, mutta omaa miestä ei kiinnosta.