Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni mahdollisesti jättää minut mikäli en ala haluta häntä. Hän on kaunis, hyvässä kunnossa ja halukas, mutten itse halua.

Vierailija
19.01.2022 |

Olen 33 vuotias mies ja aloitin tosi nuorena ja minulla on ollut vain satunnaisia suhteita, nyt ensimmäistä kertaa seurustelen, koska ihastuin naiseen tunnetasolla, koska hän on rauhallinen, älykäs, liikunnallinen, hyvässä kunnossa. Nainen jonka kanssa haluaisin perustaa perheen ja saada lapsia. Olen niin onnellinen että olemme tavannet.

Mutta en ole koskaan oikein kokenut häntä seksuaalisesti vetovoimaisena, vaikka hän on seksikäs ja flirttailemme ja suhde on muuten hyvä.

Ei ole muita suhteita, kuin nyt taas joskus, ja silloin kaikki toimii. Tyttöystävän kanssa ei ole toiminut ja se hävettää ja surettaa. Naiseni sanoo että haluaisin vaikka joka päivä, mutten pysty edes kerran viikossa enää.
En haluaisin menettää toivoa, vaan halut takaisin.
Haluaisin erityisesti miehiltä kuulla onko ollut samanlaisia kokemuksia. Ja oletteko saaneet halut takaisin. En ole masentunut, käyn salilla, olen terve ja kaikki muuten elämässä aika hyvin.

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä aloitit tosi nuorena?

Vierailija
2/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan varmasti hetero?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko top vai bottom?

Vierailija
4/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo mikä homo. Älä taistele vastaa.

Vierailija
5/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule vaan kaapista, tiedät itsekin asian.

Vierailija
6/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toimi vietit? Outoa.

Vierailija
7/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen satu tähän iltaan

Vierailija
8/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa testot.

Onko stressiä?

Vierailija
10/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kaiken tosia varhain, noin 13 vuotiaana seksikokeiluja, ja maksullisissa poikuuden menetys 14 vuotiaana, se ei ollut huono kokemus vaan rauhallinen ja varma toimitus, ja saatoin alkaa pokailemaan opiskelukavereita. Minulla on ollut varmaan satoja seksikumppaneita, tavannut naisia varmaan maksimi kaksi kertaa ja sitten taas uutta.

Vierailija
11/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä sekoittanut kulttuurisesti seksikkäänä pidettävän siihen, mitä itse pidät seksikkäänä. Valitse sellainen nainen, joka saa munasi seisomaan. Valitse nainen, jota himoitset eniten.

Vierailija
12/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan varmasti hetero?

Olen hetero

Vierailija
13/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että eroatte. Haluttomuutesi latistaa naisen itsetuntoa ja vie ilon suhteesta. Hänellä on oikeus hyvään suhteeseen ja olla haluttu. Jos hän on oikeasti vielä kauniskin niin varmasti löytää nopeasti miehen jonka kanssa olla kunnollisessa suhteessa. Arvosta häntä ja päästä irti.

Vierailija
14/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tossa muuta voin tehdä kuin puhua tämän tyttöystäväsi kanssa ja tehdä itsetutkiskelua - tai mennä terapiaan. me ei voida tietää, mistä haluttomuutesi johtuu.

Vierailija
15/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita suhteita kuitenkin?

Vierailija
16/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti näet tyttöystäväsi ”äitinä” tai ystävänä. Et osaa yhdistää ajatusta siitä että tuo nainen voi olla yhtäaikaa sinulle sekä tulevien lastesi äiti, paras ystäväsi ja paras rakastajasi.

Ilmeisesti et myöskään kunnioita tyttöystävääsi jos petät häntä?

Voisitko käydä juttelemassa seksuaaliterapeutille tilanteestasi?

Vierailija
17/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina tarkoita homoutta jos mies on haluton. Minusta teidän kannattaa mennä juttelemaan johonkin tästä, sinulla saattaa olla esimerkiksi masennus, vaikket itse sitä tiedosta. Ei kannata luovuttaa heti, sopivaa kumppania on vaikea löytää.

Vierailija
18/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaa testot.

Onko stressiä?

Käyn salilla melkein joka aamu, siitä tulee hyvä olo ja eikö nosta testoja, eikö olisi outoa jo 33 vuotiaalla olisi matalat testot.

Stressiä on muttei se mene yli kuitenkaan.

Vierailija
19/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tuhonnut itseäsi sadoilla eri seksisuhteilla.

Terapiaan.

Vierailija
20/166 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole muita suhteita, kuin nyt taas joskus"

Tuo ei tarkoita mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän