Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni maku Lolaan.

Vierailija
19.05.2015 |

kehunut aina itseään niin suorapuheiseksi naiseksi, mutta eipä saa suutaan auki miehelleen kun avioeroa hakee. On varmaan miehen kiva kuulla asiasta ilta-sanomilta.. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:49"]

Mikä maku? Miltä se maistuu?

[/quote]

Minä haluaisin maistaa. :)

Vierailija
22/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:27"]

Musta Lola on aina ollut tosi itseänsä täynnä. Jossain TV-ohjelmissa puhunut hyvin ilkeästi muista. Todella epämiellyttävä oloinen.

[/quote]

Jepjep. Av-mamma katsoi Lolaa tv:stä ja totesi näin. Tästä kommentista puuttuu vain se, että Lola on tyrkkyjulkkis. :D Julkisuus on sellainen asia, jota ei voi tuo julkkis itse kontrolloida. Tiedotusvälineisiin tulee aina juuri sitä "tietoa", mitä milloinkin halutaan kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:28"]

Mä taas veikkaan, että Lola on tasan tarkkaan kertonut miehelle aikeensa. Mies ei vaan ole uskonut ja nyt teettelee tietämätöntä. Saa siten sympatiaa. Ja saattohan se olla miehelle "yllätys", ei ikinä uskonut että Lola tosiaan sen erohakemuksen vie.

[/quote]

Onko tuo nyt sitten sitä ystävinä eroamista, aamulla lähdetään samasta osoitteesta töihin ja viedään lapset yhdessä kouluun/hoitoon. Iltapäivällä sanomalehti kertoo että eropaperit on laitettu vetämään, illalla kuitenkin mennään taas saman katon alla nukkumaan. Vai mennäänkö? 

Vierailija
24/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola on ihana...

M39

Vierailija
25/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:33"]

kehunut aina itseään niin suorapuheiseksi naiseksi, mutta eipä saa suutaan auki miehelleen kun avioeroa hakee. On varmaan miehen kiva kuulla asiasta ilta-sanomilta.. 

[/quote]Samaa mieltä, lola räyhäsi vaaliväittelyssä, että en enää tunnistanut samaksi lolaksi. Onneksi ei päässyt eduskuntaan.

Vierailija
26/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska temppu. Eksä ei ilmoittanut mulle kun otti eron. Sain tietää kun hain paperit postista.

Vierailija
27/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:25"]

Lolalla on toinen mies. Sanokaa mun sanoneen.

[/quote]

Tää on munkin mielestä todennäköisin syy eroon.

[/quote]

En tunne tapausta yhtään, mutta tuntuu kovin aikaiselta tuomita tietämättä taustoja, aika jyrkkiä kirjoituksia täällä. Jos jollain on toinen, niin hän ei yleensä tuolla lailla eroa. Sen sijaan jos puoliso on esim. pettänyt, niin silloin saattaisi petetty osapuoli toimiakin noin. Mutta tosiaan, jos ja kun emme osapuolia tunne, niin ei kannata tuomita.

Vierailija
28/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkohan lapsetkin saaneet lehdestä tiedon että äiti jättää isän. Joko itse lukeneet tai kaverit kertoneet miten media vouhkaa asiasta.

Vierailija
29/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:25"]

Lolalla on toinen mies. Sanokaa mun sanoneen.

[/quote]

Jos noin on käynyt niin hyvä että eroaa.

Vierailija
30/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki haukkuvat Lolaa, eivätkä tule ajatelleeksi, että mies voisi olla se syyllinen eroon?

Vierailija
31/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:51"]

Ylläri, että tääkin on täällä käännetty automaattisesti miehen syyksi. Hohhoi!

[/quote]

Sori, mut suurimassa osassa tapauksista se vaan menee niin :DToi ukkohan nauttii oikeen täysillä hämmentyneen raukan roolistaan, on kerennyt jo avautumaan iltalehdille. Molemmille maistuu julkisuus.

Vierailija
32/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap tämän tekstisi jälkeen toimia itse täydellisen oikein!

Vierailija
33/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain olem 40 ikävuoteen mennessä oppinut: en ota kantaa yhteenkään enkä kenenkään avio/avoeroon!! Suosittelen lämpimästi teille muillekin!

Vierailija
34/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa Lola hyvästä liitosta olisi lähdössä.

Tiedän tapauksen jossa mies jätti vaimonsa paperilapulla. Vaimo löysi lapun keittiönpöydältä töistä tullessaan. Mies oli kerännyt kamansa ja muuttanu salarakkaansa luokse. Reilu meininki.

Vierailija
35/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltasanomien kommenteissa sanottiin, että miten mies ei voi ymmärtää, että ero on tulossa, kun ovat asuneet eri osoitteissa jonkin aikaa..

Tiedä sitten pitääkö paikkansa.

Vierailija
36/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Lolalla on jo uusi mies valmiina. (en tiedä mutta arvelen) Viimeistään kesällä hehkuttaa onneaan jossain lehdessä ja taas me saadaan kauhistella :D

Vierailija
37/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse ollut ihmettelemässä vielä 10 vuotta sitten tätäkin eroa mutta kyllä elämä opettaa teitäkin sinisilmäisesti papin aameneen uskovia.
Onko tämä jotain pelkoa siitä miten itselle käy kun joku täydellinen pariskunta eroaa? Kertokaapa mulle se!

Vierailija
38/38 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on juuri jättämässä eropapereita. Varmasti hänenkin miehensä väittää, että ero tuli yllätyksenä ja ottaa kyllä kaiken säälin ja myötätunnon mitä vain irti muilta ihmisiltä saa.

Tosiasia on kuitenkin se, että mies on ollut kaappijuoppo ja mustasukkainen jo viidentoista vuoden ajan. Muuttui heti naimisiinmeno jälkeen. Mies on käyttänyt vaimoonsa henkistä ja fyysistä väkivaltaa. On rajoittanut vaimon tekemisiä ja menemisiä. On kyttäillyt työpaikan pihalla, että lähteekö vaimo ruokatunnilla panemaan jonkun kanssa. On piilotellut kuntosalin pusikossa katsomassa, että meneekö vaimo varmasti salille. Kesämökillä ollessa homma on karannut käsisstä ja siellä ovat poliisitkin vierailleet. Kotona ei ikinä ylitä tätä rajaa, joska menettäisi kasvonsa naapureiden silmissä. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Vaimo on yrittänyt hakea apua. On pyytänyt pariterapiaan, johon vaimo on aina joutunut yksin kun mies ei ole suostunut tulemaan paikalle. On yrittänyt keskustella ja ymmärtää. On kehottanut miestä menemään terapiaan purkamaan lapsuuden traumoja. On yrittänyt houkutella lopettamaan juomista ja hakeutumaan hoitoon.

Voin kuvitella, että mies puhuu tuttavilleen ja työkavereilleen ihan samalla tavalla kuin Lolan mies tiedotusvälineille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan