Onko 25v liian vanha äidiksi?
Kommentit (33)
Ei muut paitsi minä jolla on 40v naisen munasarjat ja ongelmia raskaaksi tulossa :( Onneksi yhden lapsen ehdin saamaan.
No alle 25-vuotiaana saadut lapset elävät tutkimusten mukaan pidempään.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:28"]No ei ole, onko edes tarpeeksi vanha? Itse olen sitä mieltä että alle 30-vuotiaan ei kannata lisääntyä
[/quote]
Miksi?
Et kai kysy tuota tosissasi? 25 on ihan normaali ikä saada lapsi. Itse olen nyt 22 ja odotan esikoistani ja pidän itseäni jopa suht nuorena äitinä.
Olen muuten huomannut että kaikki jotka puhuvat täällä että joku on wt, niin juuri tämä itse on :D Koska on nykyään wt:tä puhuta wt:stä.
90% äideistä joita näen ovat liian vanhoja. Plösähtäneitä kolmekymppisiä maha pystyssä. Oksettavin näky. Ja mies jättää ja vaihtaa pian 10v nuorempaan koska kolmekymppinen ei enää palaudu synnytyksestä. Miksi ihmeessä se lapsiensaanti hankaloituu kun olet täyttäny 30?? Siksi koska luoja on määrännyt että alkaat olemaan jo siihen hommaan liika vanha!!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:36"]90% äideistä joita näen ovat liian vanhoja. Plösähtäneitä kolmekymppisiä maha pystyssä. Oksettavin näky. Ja mies jättää ja vaihtaa pian 10v nuorempaan koska kolmekymppinen ei enää palaudu synnytyksestä. Miksi ihmeessä se lapsiensaanti hankaloituu kun olet täyttäny 30?? Siksi koska luoja on määrännyt että alkaat olemaan jo siihen hommaan liika vanha!!
[/quote]
Höpönlöpön, niitä plösähtäneitä parikymppisiä on kuule tässä maassa enemmän. Mutta provotahan sä yritätkin. Taitaa veetuttaa kun kävi vahinko ja jäi nuoruus elämättä...
Ootteko ihan tosissanne? Onko 25v jo liian vanha? :( suurin osa tutuistani on kyl viel lapsettomia...
hahaaaaahahhahahaaa et todellakaan vielä + 40 voi hyvin saada lapsen
keskimäärin nainen on 28 ensisynnyttäjä
Aivan liian vanha jo kaikkeen. Tuon ikäisen pitäisi pohtia pelkästään testamentin tekemistä ja tulevan arkun väriä.
Ihan liian nuori
30v on paras ikä
Ettekö ymmärrä sarkasmia