Mies pettänyt jo?
Mun mielestä mies on omituinen, ei tehdä mitään yhdessä, kyselee koska menen ja mihin menen. Messenger on aina nykyään kiinni vaikka ennen auki. Eilen olin etäisempi ni heti ukko veti pultit ja kysy mikämua vaivaa, sanoin et eiköhän hän tiedä ite ja et miks mese on aina kiinni. Ukko avas sen, oli tullu kaks uutta viestiä.. mailissa oli myös joltain tytsyltä postia. No ukkohan suuttu ihan hirveesti MULLE! Että epäilen ja olen naurettava, okei...
Niin kai se on sit vaan nähtävä et se pettää, tai ainakin piilottelee ja salailee jotain, josta tietää mun suuttuvan. Miten sen saa kiinni?
Kommentit (16)
vai siis kaivelemallajostain kaivella ensin oikee kansio ja siellä sit vielä jotain toimenpiteitä?
Hankalaa, en osaa, mutta haluan todella tietää pettääkö se mua. Luulen että ainakin on mesettänyt vähintään.. ei tälle muuten selitystä löydy...
ap
Kuulin tästä kun mieheni kaveri jäi kerran kiinni pettämisestä tällätavoin.....
Miten se lokitiedosto siis löytyy? Neuvokaa tyhmää. Luulen, että moni muukin tarkistaisi mielellään miehensä tai vaimonsa tekoset koneella, eikö?
ap
Ja vaikka epäilisinkin niin mieheni tuntee koneet paremmin joten eiköhän se osaisi jälkensä peittää:)
Sun täytyy vaan tutkia niitä kansioita ja joistain sieltä se löytyy. Oon käsittänyt että kaikilla ei mene samaan paikkaan....
Mese... voi jessus sentään. Toivottavasti teillä ei ole lapsia siellä virtuaalimaailman keskellä pyörimässä. Olet ap varmaan 18 v?!?!
Heti jos nuoremmilla pariskunnilla on ongelmia, otetaan ikä esiin.. todella naurettavaa!
Ehkä koulutuskin puuttuu tai on vähäisenlaista? Ei tätä juttua voi ottaa todesta...
Kyllä sitä voi olla vaikka minkälaisia ongelmia kenellä vaan, jakyllä meseä löytyy vaikka mun 50 vuotiaalta äidiltä. Koulutustakin on. Ja sitäpaitsi nämä jutut ei nyt kuulu aiheeseen mitenkään. Haluan vain tietää miten saan mieheni kiinni. Lokeja ei löytynyt ilmeisesti, haulla hain.. Tai löytyy, mutta minäkin mesellä joskus kirjoitellut, niin eipä löytynyt yhtään mitään.. Jostain asetuksista kiinni vissiin sitten.
ap
Tuli niin epäselvästi..
Eli.. Lokeja on, mutta niissä ei ole mitään ymmärrettävää kieltä. Joko neon kryptattu tms. tai sitten on tolkuttomasti englantia jostain ihan älyttömistä jutuista.
mese on lapsellista... apeen teksti on lapsellista???... pitäs kaikkien puhua varmaan jotain virkakieltä ja sivistyssanoja sinne tänne. teidän mielestä kaikki hauskakin on varmasti lapsellista. ette edes taida osata pitää hauskaa.
ap