En jaksa kauniita naisia, jotka avautuvat meikittä ulkonäköpaineista. Nyt myös Sanna Marin sortui tähän
https://www.is.fi/viihde/art-2000008551844.html
Moni kaunis nainen on jaksanut avautua netissä, miten hankalaa on ulkonäköpaineet. Sit esiinnytään ilman meikkiä ja vakuutetaan, että hyvin menee. Sanna Marinkin, ou nou.
Miksi nämä on aina tavallista kauniimpia. Astukaa meidän rumien saappaisiin. Ei ole ulkonäköpaineita, koska kukaan ei kiinnitä rumien ulkonäköön huomioita, eikä me voida esiintyä instassa ilman meikkiä tai edes meikilä.
Haluan kansakunnan johtajan ,joka miettii muuta kuin ulkonäköä.
Kommentit (162)
Joo mun naamasta ei saa nättiä kilon pakkelillakaan. Ei kai sitten ole paineita koska minua ei pidetä naisena ollenkaan.
Samahan se on kaikissa asioissa missä henkilö on vastakohta siihen mitä hämmästelee. Rohkeasti pullukat esiin, terveisin luuviulu muka pullukka jne.
Seiskajulkkiswannabe vai ministeri? Päättäisi jo.
Ajattelin ihan samaa kuin ap, kun näin uutisen. (Tai "uutisen").
Nyt Krista Kiuru ja Maria Ohisalo myös tekemään no make no filter postaukset hetimmiten! Kestopigmentoinnit ja irto-osat, keinokarvat pois myös!
Joo onhan tuo nyt aika naivi. Yllättävää kun on tottunut, että noita postauksia tekee jotkut sisäisesti heränneet teinit.
Sä oot niixu täkeezz vaik oot vaan sä niingu ilman meikkii ja pakkelii. #häsdäggi olee rohkee
Sannaa luulisi käytöksen perusteella 15 vuotta nuoremmaksi.
Mutta naivius on vissii muotia, ole rohkeasti naivi eikä kuivakka virkahenkilö
Kylläpäs naisten elämät on niin vaikeita. Onneksi olen mies.
Nolo nainen. Kalasteleeko joidenkin teinien ääniä, vai miksi ihmeessä on noin lapsellinen ja epäammattimainen? Tuntuu, että tekee kaikkea muuta, kuin työtänsä.
N28
Mäkin rakastan kertoa kuinka olen pudottanut onnistuneesti painoa 2 kiloa. 58 kilosta 56 kiloon.
Ai että! Kaikki tykkää ja tsemppaa!
Luulin että vain teinit postailee tuollaista someen 😂
Eikö viesti olisi tehokkaampi, jos alkaisi kulkea ilman meikkiä julkisesti? 🥴
No sinähän vastasit omaan kysymykseesi. Tietysti ulkonäköpaineita on juuri hyvän näköisillä, koska heidän ulkonäköönsä kiinnitetään huomiota.
Sit jotkut vielä ihastelee, kun ootte niin rohkeita. Kyllä nykyelämä on pinnallista ja typerää.
Olen sannaa vuoden vanhempi mutta tuntuu kuin meillä olisi eroa sukupolvi. No, ovathan hänen kaverinsakin parikymppisiä, ehkä seura pitää "nuorena".
Luulis, että tuossa asemassa paineita syntyy muustakin kuin meikeistä. Ehkä olen väärässä. Putin pullistelee naapurissa, pandemia jyllää ja Sanna miettii "Siis voi hitzi, miltähän mä nyt näytän, kelaax hei, oon ilman meiggii instas, vähäx siisti?" ja "Koska pääsis taas bilettää, ku tekis niin mieli Corona-bissee, Ilmariigi ois kiva nähä niiqu!"
Onkohan ihan viisasta, että tuollainen lapsi on pääministerinä?
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää kateutta ap:ltä.
Minusta pääministerin ei hyvänen aika kuulu pohtia ulkonäköä. Koronakriisi, sota Euroopassa lähellä, miten turha hän voi olla? Ylikapeaan ylähuulen on lähiaikoina laitettu täytettä Marinille aivan selkeästi. Bileet ja ulkonäkö. Siinä on meidän pääministerin pään sisältö.
Miksi pitäisi olla ylipääsemättömiä ulkonäköpaineita?