Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen todella yksinäinen, mistä saisin kavereita?

Vierailija
18.05.2015 |

Olen 21-vuotias nainen. Minulla on avomies ja olen raskaana. Olen kuitenkin todella yksinäinen. Haluaisin viettää aikaa enemmän muidenkin kuin vain mieheni kanssa. Minulla on muutamia hyviä ystäviä, mutta he ovat muuttaneet toisiin kaupunkeihin sekä töistä olen saanut muutaman kaverin. Ystäväni, jotka asuvat toisessa kaupungissa käyvät täällä todella harvoin niin ei kovin usein tule nähtyä. Ja lähes aina minä olen se joka kysyy näiltä työkavereilta kuulumisia tai ehdottaa että näkisimme ja aina tuntuu ihmisillä olevan jotain muuta menoa. Minulle ei ole koskaan järjestetty syntymäpäiväjuhlia/babyshowereita yms. ja aina tuntuu pahalta lukea facebookista muiden päivityksiä kuinka kivat juhlat oli sun muuta. Mistähän voisin saada enemmän kavereita?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin olla sun kaveri! :)

Vierailija
22/28 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:08"]mulla oli sama homma.. alotin koulun, synnytin ja kun menin toisena kouluiltana (koulua siis 17-20 joka ilta, siksi menin nopeasti synnytyksen jälkeen kouluun), luokkakaverit oli järjestäny mulle babyshowerit! ihmiset joita en tunne, joiden kanssa olin ollut 3kk vasta koulussa! 

ihmiset kaikkoaa raskautta, tiedän tunteen. olen pahoillani.
[/quote]

Joo on huomattu, ärsyttää kun oon kaveripiirin ainut joka on raskaana :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:08"]mulla oli sama homma.. alotin koulun, synnytin ja kun menin toisena kouluiltana (koulua siis 17-20 joka ilta, siksi menin nopeasti synnytyksen jälkeen kouluun), luokkakaverit oli järjestäny mulle babyshowerit! ihmiset joita en tunne, joiden kanssa olin ollut 3kk vasta koulussa! 

ihmiset kaikkoaa raskautta, tiedän tunteen. olen pahoillani.
[/quote]

Joo on huomattu, ärsyttää kun oon kaveripiirin ainut joka on raskaana :(

Ap
[/quote]

Työkavereista siis.. nehän neon ainoat mulla täällä

Vierailija
24/28 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:13"]Mä voin olla sun kaveri! :)
[/quote]

Vooi, kiva juttu! :)

Ap

Vierailija
25/28 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:42"]Pohjois-savossa.
[/quote]

Mistä päin pohjois-savoa olet?
Täällä myös yksinäinen, 23-vuotias pienen lapsen äiti kuopiosta.

Vierailija
26/28 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:42"]Pohjois-savossa.
[/quote]

Mistä päin pohjois-savoa olet?
Täällä myös yksinäinen, 23-vuotias pienen lapsen äiti kuopiosta.
[/quote]

Kuopiosta noin 70 km etelään :)

Ap

Vierailija
27/28 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin myös mielelläni sua tavannut, mutta olen pk-seudulta, vähän liian kaukana. Oltaisi oltu melkein samanikäisiäkin, mulla ei vaan vauvaa ole, eikä toistaiseksi tiedossa.

Mutta ehdottaisin myös, että ainakin sitten kun vauva syntyy, niin mene kaikkiin mahdollisiin vauvarientoihin! Sieltä luulisi löytyvän toisia äitejä ainakin jotakuinkin samantyyppisessä elämäntilanteessa.

Paljon tsemppiä sulle, vaikutat symppistyypiltä! :)

Vierailija
28/28 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:22"]Olisin myös mielelläni sua tavannut, mutta olen pk-seudulta, vähän liian kaukana. Oltaisi oltu melkein samanikäisiäkin, mulla ei vaan vauvaa ole, eikä toistaiseksi tiedossa.

Mutta ehdottaisin myös, että ainakin sitten kun vauva syntyy, niin mene kaikkiin mahdollisiin vauvarientoihin! Sieltä luulisi löytyvän toisia äitejä ainakin jotakuinkin samantyyppisessä elämäntilanteessa.

Paljon tsemppiä sulle, vaikutat symppistyypiltä! :)
[/quote]

Kiitos paljon tsempeistä. Täytyy kyllä kaikki vauvariennot käydä läpi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän