"naama piilossa työn vuoksi" tinder profiilit???
Mikä työ sellaista on?
Ymmärrän joo jotkut karhuryhmät, mut harvemmin sitä työtä kukaan huutelee kaikille.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Siellähän mahdollistuu pettäminen, kun estää näkymisen yhteistiedoilleen, jos hekin ovat tinderissä.
Paras asetus pettäjälle taitaa olla "Näytä profiili vain niille, joille annat tykkäyksen."
Ei tulisi mielenkään tykätä kuvattoman profiilista. Vasemmalle menee samantein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimolla oli kuvaton ilmoitus treffipalstalla, ei halunnut kuvaa koska oli ammatiltaan opettaja.
Yksi vinkki onkin, että kuvattomista löytyy todellisia helmiä. Jos on hyvä teksti, niin siitä pystyy paljon lukemaan myös rivien välistä (myös ulkonäkö).
Harmi vaan että monesti kuvattomalla ei ole mitään tekstiä tai sitten teksti ei kerro oikeastaan yhtään mitään. Harvoin on kuvattomalla oikeasti hyvä teksti.
Huono teksti on merkki, ettei kannata laittaa viestiä, oli kuvaa tai ei. Jos teksti ei kolahda, niin ei kolahda myöskään nainen, ainakaan pidempään suhteeseen.
Oho. Seurustelen naisen kanssa, jonka löysin Tinderistä ja hänellä ei ollut tekstiä lainkaan.
Alepan kassa. Ei haluta enempää epätoivoisia reppanoita huohottamaan kassalle.
Kun naisella ei ole kuvaa niin pelkään, että siellä on aina joku pallo. Sitten jos jutellaan ja nainen onkin epäviehättävä niin vaikka mätchi on tavallaan syntynyt epärehellisyydellä tai sillä, että ostin sian säkissä niin en silti tykkää siitä olosta, minkä mahdollisesti aiheutan, kun sanon kiitos ei heti kuvan näkemisen jälkeen.
Mulla kerran kävi niin että mätsäsin miehen kanssa,jolla oli vain kuvia kropasta eli päätön mies oli mutta kroppa niin upea,että tykkäsin
Väitti olevansa johtaja ja siksi ei kuvaansa laita.
Vaihdoimme numeroita,koska halusin kuvan miehestä.
No sainkin ja hän oli kyllä ikävästi sanottuna epäviehättävä kasvoiltaan.
Valtava nenä ja tihrusilmät ja vanhan näköinen.
En vaan voinut jatkaa,koska ei ollut minkäänlaista fyysistä vetovoimaa ja mies tietenkin sai kunnon raivarit ja haukkui minut h...raksi ja miesten leikkikaluksi ja väitti että kuva oli oikesti hänen ystävänsä kuva ja vain testasi miten pinnallinen olen 😂
Oli miten oli niin ei kiitos,vaikka tuon jälkeen olisi kuinka komeaksi paljastunutkin..
Olet AP katsonut minun profiilia. Tykkää siitä niin lähetän kuvan. Ei siellä muita tietoturva-alalla olevia ole.
Sosiaalityötä tekevät. Eivät halua näyttää kasvojaan mahdollisille asiakkaille, joilla esimerkiksi päihde- tai mielenterveysongelmia, samoin lastensuojelun puolella. Itseä suojellakseen, työ ja vapaa pidetään erillään. Muutenkin on oma puhelinnumero, osoitetiedot ym salaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kerran kävi niin että mätsäsin miehen kanssa,jolla oli vain kuvia kropasta eli päätön mies oli mutta kroppa niin upea,että tykkäsin
Väitti olevansa johtaja ja siksi ei kuvaansa laita.
Vaihdoimme numeroita,koska halusin kuvan miehestä.
No sainkin ja hän oli kyllä ikävästi sanottuna epäviehättävä kasvoiltaan.
Valtava nenä ja tihrusilmät ja vanhan näköinen.
En vaan voinut jatkaa,koska ei ollut minkäänlaista fyysistä vetovoimaa ja mies tietenkin sai kunnon raivarit ja haukkui minut h...raksi ja miesten leikkikaluksi ja väitti että kuva oli oikesti hänen ystävänsä kuva ja vain testasi miten pinnallinen olen 😂
Oli miten oli niin ei kiitos,vaikka tuon jälkeen olisi kuinka komeaksi paljastunutkin..
Tässä se yksi ryhmä, joka ei laita kuvia: Niin rumia että tietävät ettei tule yhtään treffiä omalla naamalla.
Mitäs sitä turhaan kasvoja piilottelemaan, kaikki tietää jo että ne Prisman kassat on kovimpia Tinderin kuluttajia.