Oletko harkinnut av-palstalta lähtöä?
Oletko? Miksi? Itse harkitsen juuri. Huomaan että olen koukussa tähän palstaan, vaikka lähinnä ahdistaa täällä "keskustelu". Heräsin tänään siihen pitäisikö lopettaa, kun huomasin että aina kun olen ollut hetken, oloni tulee nuutuneeksi ja masentuneeksi. Muita?
Kommentit (59)
Mä en kyllä ole koskaan millekään palstalle tullutkaan. Ihan helposti pystyn olemaan poissa ja en ymmärrä miten jotkut voi addiktoitua kirjoitteluun palstoilla. En mä ymmärrä facebookiin tai mihinkään muuhunkaan tollaseen addiktoitumista.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:41"]Mä en kyllä ole koskaan millekään palstalle tullutkaan. Ihan helposti pystyn olemaan poissa ja en ymmärrä miten jotkut voi addiktoitua kirjoitteluun palstoilla. En mä ymmärrä facebookiin tai mihinkään muuhunkaan tollaseen addiktoitumista.
[/quote]
Sitähän mä kysyin
Palstailen tosi harvoin nykyään. Siinä vaiheessa kun oli kokeilussa rekisteröitymispakko niin harkitsin kokonaan palstailusta luopumista.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:43"]Palstailen tosi harvoin nykyään. Siinä vaiheessa kun oli kokeilussa rekisteröitymispakko niin harkitsin kokonaan palstailusta luopumista.
[/quote]
Ootko miettinyt että lopettaisit ihan kokonaan? Miksi harkitsit luopumista silloin kun oli rek. pakko?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:20"]Oletko? Miksi? Itse harkitsen juuri. Huomaan että olen koukussa tähän palstaan, vaikka lähinnä ahdistaa täällä "keskustelu". Heräsin tänään siihen pitäisikö lopettaa, kun huomasin että aina kun olen ollut hetken, oloni tulee nuutuneeksi ja masentuneeksi. Muita?
[/quote]
Samat fiilikset. Täällä kun käy niin menee usko ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:20"]Oletko? Miksi? Itse harkitsen juuri. Huomaan että olen koukussa tähän palstaan, vaikka lähinnä ahdistaa täällä "keskustelu". Heräsin tänään siihen pitäisikö lopettaa, kun huomasin että aina kun olen ollut hetken, oloni tulee nuutuneeksi ja masentuneeksi. Muita?
[/quote]
[/quote]
Lähetäänkö yhessä. :'D
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:43"]Palstailen tosi harvoin nykyään. Siinä vaiheessa kun oli kokeilussa rekisteröitymispakko niin harkitsin kokonaan palstailusta luopumista. [/quote] Ootko miettinyt että lopettaisit ihan kokonaan? Miksi harkitsit luopumista silloin kun oli rek. pakko?
[/quote] No sanotaanko näin, että en koe tarvetta miettiä palstailun lopettamista, en koe olevani siitä riippuvainen. Ja aikoinaan kirjoittelin aktiivisesti hesariin, mutta tietyt uudistukset saivat mut lopettamaan.
Joka kerta kun täällä käyn. Tuhlaan vaan aikaa ja tulee paha olo aika suuresta osasta kommentteja =( Mietin mitä järkevää ja oikeasti kehittävää olisin palstailuun käytettävällä ajalla voinut saavuttaa...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:52"]Joka kerta kun täällä käyn. Tuhlaan vaan aikaa ja tulee paha olo aika suuresta osasta kommentteja =( Mietin mitä järkevää ja oikeasti kehittävää olisin palstailuun käytettävällä ajalla voinut saavuttaa...
[/quote]
Siis tiivistit mun ajatukset. Mua alkaa ahdistaa välittömästi kun tänne tulen. En itsekkään tiedä miksi täällä käyn aktiivisesti.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:52"]Joka kerta kun täällä käyn. Tuhlaan vaan aikaa ja tulee paha olo aika suuresta osasta kommentteja =( Mietin mitä järkevää ja oikeasti kehittävää olisin palstailuun käytettävällä ajalla voinut saavuttaa...
[/quote]
Siis tiivistit mun ajatukset. Mua alkaa ahdistaa välittömästi kun tänne tulen. En itsekkään tiedä miksi täällä käyn aktiivisesti.
[/quote]
-ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:20"]Oletko? Miksi? Itse harkitsen juuri. Huomaan että olen koukussa tähän palstaan, vaikka lähinnä ahdistaa täällä "keskustelu". Heräsin tänään siihen pitäisikö lopettaa, kun huomasin että aina kun olen ollut hetken, oloni tulee nuutuneeksi ja masentuneeksi. Muita?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Let's do it! :D Vaikeaa kylläkin kun onhan täällä mielenkiintoisiakin keskusteluja. Mut sit on nä aggressiiviset sekopäät jotka pilaa ketjun kuin ketjun.
Tulin tänne vasta kolme kuukautta sitten
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:20"]Oletko? Miksi? Itse harkitsen juuri. Huomaan että olen koukussa tähän palstaan, vaikka lähinnä ahdistaa täällä "keskustelu". Heräsin tänään siihen pitäisikö lopettaa, kun huomasin että aina kun olen ollut hetken, oloni tulee nuutuneeksi ja masentuneeksi. Muita?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Let's do it! :D Vaikeaa kylläkin kun onhan täällä mielenkiintoisiakin keskusteluja. Mut sit on nä aggressiiviset sekopäät jotka pilaa ketjun kuin ketjun.
[/quote]
Jep ja kun tää on niin juurtunut muhun että kun on tylsää, tulen tänne.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:55"]Tulin tänne vasta kolme kuukautta sitten
[/quote]
Lähde vielä kun voit
Jatkuvasti, mutta jostain syystä vai palaan. Olin pitkällä viikonlopulla netin ulkopuolella ja en kaivannut yhtään - puhelimesta en tykkää tätä lukea.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:20"]Oletko? Miksi? Itse harkitsen juuri. Huomaan että olen koukussa tähän palstaan, vaikka lähinnä ahdistaa täällä "keskustelu". Heräsin tänään siihen pitäisikö lopettaa, kun huomasin että aina kun olen ollut hetken, oloni tulee nuutuneeksi ja masentuneeksi. Muita?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jep ja kun tää on niin juurtunut muhun että kun on tylsää, tulen tänne.
[/quote]
Joo ja en kehtaa ees kertoa paljonko voi hurahtaa aikaa tähän turhuuteen. :)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:57"]Jatkuvasti, mutta jostain syystä vai palaan. Olin pitkällä viikonlopulla netin ulkopuolella ja en kaivannut yhtään - puhelimesta en tykkää tätä lukea.
[/quote]
Mä taas luen puhelimesta vaan. Siksi se onkin vähän paha tapa kun joka välissä voi tulla tänne.
Olen niin nuori etten ole ollut Vauva Onlinessa, joten: oliko siellä rekisteröitymispakko? :D Nykypalstan perusteella keskustelut siellä olivat paljon järkevämpiä mitä nyky-av:lla, joka on varmaan jo Suoli24:ää pahempi.
Up