Oletko harkinnut av-palstalta lähtöä?
Oletko? Miksi? Itse harkitsen juuri. Huomaan että olen koukussa tähän palstaan, vaikka lähinnä ahdistaa täällä "keskustelu". Heräsin tänään siihen pitäisikö lopettaa, kun huomasin että aina kun olen ollut hetken, oloni tulee nuutuneeksi ja masentuneeksi. Muita?
Kommentit (59)
En minä taida pystyä vielä lopettamaan täysin, mutta tällä päätöksellä vähennän käyntejä. Olen kyllä jo jonkin aikaa karsinut otsiko perusteella monia ketjuja. En vaan viitsi enää lukea sadatta aloitusta samoista aiheista. Yritän pysytellä vain asiallisissa ketjuissa, eli niissä, joissa kysytään vaikka matkavinkkejä. Tuleehan niihinkin aina joku nillittämään, mutta ne voi ohittaa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:30"]En minä taida pystyä vielä lopettamaan täysin, mutta tällä päätöksellä vähennän käyntejä. Olen kyllä jo jonkin aikaa karsinut otsiko perusteella monia ketjuja. En vaan viitsi enää lukea sadatta aloitusta samoista aiheista. Yritän pysytellä vain asiallisissa ketjuissa, eli niissä, joissa kysytään vaikka matkavinkkejä. Tuleehan niihinkin aina joku nillittämään, mutta ne voi ohittaa.
[/quote]
Hyvä että vähennät, sekin tukee jo minua päätöksessä!!!
Tämä on kiinnostava palsta vilkkautensa takia. Kun tulee rekisteröitymispakko, varmaan lopetan.
.
Olen ihan liikaa täällä. Koukussa. Tänäänkin tunteja.
Tsemppiä sinulle ap! Ei me oikeasti tarvita av:ta mihinkään.
32
Päivittäin tulee harkittua, että nyt loppuu tän lueskelu. Ei oo loppunut.
Mä saan voimaa tähän lopettamiseen eniten siitä että tiedän että ne kaikki urpot jotka täällä tekee kuvottavia provoja, pedarit, säälittävät ihmiset jotka nostaa ittensä jalustalle vaikka oikeessa elämässä ovat vaan noloja, jäävät tänne länkyttämään päivästä toiseen samoja repliikkejä. Ainut mitä jään kaipaamaan, on blogijuorut ja hyvän mielen ketjut. -ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:36"]Päivittäin tulee harkittua, että nyt loppuu tän lueskelu. Ei oo loppunut.
[/quote]
no nyt lähdet mun kanssa pois täältä?!
Minusta tämä on kiva palsta, monia hyviä keskusteluja olen käynyt, trollauksiin ei tarvitse kiinnittää huomiota.
Mutta mä olenkin ollut koukussa keskustelupalstoihin jo hyvin päälle 10 vuotta (ekana sisters clubin pulinaboksi!), kyllä aina uusi löytyy. Av on vielä tällainen mukavan vilkas ja suomenkielinen.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:45"]Minusta tämä on kiva palsta, monia hyviä keskusteluja olen käynyt, trollauksiin ei tarvitse kiinnittää huomiota.
Mutta mä olenkin ollut koukussa keskustelupalstoihin jo hyvin päälle 10 vuotta (ekana sisters clubin pulinaboksi!), kyllä aina uusi löytyy. Av on vielä tällainen mukavan vilkas ja suomenkielinen.
[/quote]
Mä olen ollut av:n orja nyt 3 vuotta. Ja olen huomannut suoran vaikutuksen sillä elämänlaatuuni. Siis huonontavan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:45"]Minusta tämä on kiva palsta, monia hyviä keskusteluja olen käynyt, trollauksiin ei tarvitse kiinnittää huomiota.
[/quote]
Mä olen ollut av:n orja nyt 3 vuotta. Ja olen huomannut suoran vaikutuksen sillä elämänlaatuuni. Siis huonontavan.
[/quote]
Ja en aio mennä mihinkään muuallekkaan palstalle. -ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:20"]Oletko? Miksi? Itse harkitsen juuri. Huomaan että olen koukussa tähän palstaan, vaikka lähinnä ahdistaa täällä "keskustelu". Heräsin tänään siihen pitäisikö lopettaa, kun huomasin että aina kun olen ollut hetken, oloni tulee nuutuneeksi ja masentuneeksi. Muita?
[/quote]
Samat fiilikset. Täällä kun käy niin menee usko ihmisiin.
[/quote]
Lähetäänkö yhessä. :'D
[/quote]
Let's do it! :D Vaikeaa kylläkin kun onhan täällä mielenkiintoisiakin keskusteluja. Mut sit on nä aggressiiviset sekopäät jotka pilaa ketjun kuin ketjun.
[/quote]
Jep ja kun tää on niin juurtunut muhun että kun on tylsää, tulen tänne.
[/quote]
Joo ja en kehtaa ees kertoa paljonko voi hurahtaa aikaa tähän turhuuteen. :)
[/quote]
Mutta oletko sinä nyt mukana ? Olet ainoa joka antoi edes vihjeen siitä että lähtee kanssani pois täältä!!!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:45"]Minusta tämä on kiva palsta, monia hyviä keskusteluja olen käynyt, trollauksiin ei tarvitse kiinnittää huomiota.
[/quote]
[/quote]
Ja en aio mennä mihinkään muuallekkaan palstalle. -ap
[/quote]
Sitten kannattaa poistua. Minullakin elämänlaatu parani kun lopetin suomi24:llä käymisen vuosi sitten... se todellakin myrkytti aivoja joten ymmärrän fiiliksen! Musta tää av vaan on kiva :)
Aika usein täällä tulee paha mieli, mutta olen kokenut jotkut ketjut aika voimauttavina. Esimerkiksi kun on lukenut jotain nolouksia mitä muille on käynyt niin suhtautuu omiinsa rennommin. :)
Noniin, tämä olkoon viimeinen viestini. Kiitos kaikille tsemppaajille niin tässä ketjussa kuin muissakin. Tämä palsta on pääosin paska, mutta olen saanut myös tukea. Kiitos. Nyt tämä kuitenkin saa riittää, tämän neidin pääkoppa ei enää kestä näin paljon paskaa mitä täällä jotkut kirjoittaa. Ehkä oikea elämä avautuu minulle nyt hieman raikkaampana ja lämpimämpänä kun av ei enää myrkytä mieltäni.
KIITOS.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:26"]Olen harkinnut, tämä palsta tekee musta ihmisvihaajan ja mun omassa onnellisessa suvaitsevuuskuplassa on varmasti terveellisempää elää.
[/quote]
Noniin SINÄ, lähde mun kanssa täältä 21.00. Tarviin ajatuksen siitä että en ole ainoa joka lähtee. :*(