Sara Forsbergin lärvit
Kommentit (82)
Tässä esimerkki siitä "elämästä" jota pitää saada elää vähintään kolmekymppiseksi asti koska pitää saada kokea ja nähdä eikä sitoutua nuorena parisuhteeseen saati perhe-elämään joka on ihan tyhmää..
Kuuluukohan Sara tähän Marinin instajulkkisbilerinkiin? Tuo naisen suutelu ainakin viittaisi siihen
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti otti opiksi, Iltapas*at ja erityisesti 7 kyllä tykkää ruveta repimään lööppiä jos jotain ongelmaa on, ja asiathan saa käännettyä vaikka miten, jos reportteri rupeaa kyttäämään. Yhden entisen juontajan elämä lähti tosi huonoon suuntaan sen jälkeen kun ei kerran tullut aamuvuoroon.
Tämähän nauttii näistä lööpeistä. Ei ole pitkään aikaan pärjännyt taidoillaan niin lööpit pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt kuitenkaan julkisesti viitsis örveltämistä ihannoida....vaikka "kaikkihan" tuon on kokeneet.
Juu, olenhan minäkin nuoruudessani "örveltänyt" ja osittain välillä muistikin mennyt bileillan jälkeen, mutta en ole koskaan tapellut, en heitellyt laseja enkä muuta kamaa, en ole sammunut rappukäytävään, vaan aina päässyt kotiin omaan sänkyyn asti. Mistä tiedän ettei mitään tappelua ym. ole sattunut, no koska onhan noita bileiltoja ystävien kanssa aina puitu jälkeen päin ja muistinsa säilyttänyt on osannut kertoa onko mitä tapahtunut. Yleensä ei mitään sen kummempaa kuitenkaan.
Minä en kehtaisi julkisesti ilmoittaa tuollaista mitä Sara, mutta en olekaan pikkujulkkis, jolla on tarvetta julistaa kaikki hyvät ja ikävät asiat somessa. Minusta tuo ei ole normaalia käytöstä.
Varmaan kertoi siitä heti ite ettei ole naapurit tienaamassa Seiskassa..
En nyt millään jaksaisi näin typerää ketjua, missä moralisoijat tökkivät sormellaan ihmistä, joka hoitaa työnsä ja ekan kerran elämässään koki viinaperäisen amnesian.
"Ai kauhee"
Hohhoijaa ja Huooooh päälle!
Olen myös joskus vetänyt nakit silmille, silloin tehnyt tyhmiä ja herännyt esim. suljetun raflan vessasta aamuneljältä.
Mitäs tuosta?
Terveisin 3 lapsen äiti, ylempi korkeakoulututkinto ja asiantuntijatyö.
Ei edelleenkään diagnoosia saati lääkitystä.
Nyt menen saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Sara on tosi kaunis. Kauniit silmat ja taytelaiset huulet ja osaa myos laulaa. Ois voinut menestya,.mutta teki itsestaan komediapellen, eika se tule luonnollisesti.
Saran ongelma on sukupuoli. Ei nainen saa vetää rempseitä lärvejä vaan pitää olla eteerinen ja vakava. Riehakkuus on täällä varattu miehille, nainen on aina tosikko.
Vierailija kirjoitti:
En nyt millään jaksaisi näin typerää ketjua, missä moralisoijat tökkivät sormellaan ihmistä, joka hoitaa työnsä ja ekan kerran elämässään koki viinaperäisen amnesian.
"Ai kauhee"
Hohhoijaa ja Huooooh päälle!Olen myös joskus vetänyt nakit silmille, silloin tehnyt tyhmiä ja herännyt esim. suljetun raflan vessasta aamuneljältä.
Mitäs tuosta?
Nyt menen saunaan.
Toivottavasti liukastut saunassa, lyöt pääsi ja kuolet. Juoppo.
Mä olen itse aika pienikokoinen mies ja olis kyllä mahtavaa päästä tuollaisen kookkaan ja näyttävän näköisen naisen käsitellyyn!
Oma frendi jos alkais bileissä tappelemaa ja heittelee laseja ni ois entinen frendi. Ite en hyväksy tommosta keltään.
Mahaliuku, sammuminen, rymyäminen ja kamojen katoaminen on joo mokailua, mut ei kaadu maailma.
Tolla ihmksellä on psyykkisiä ongelmia. En tuomitse, olen itse tehnyt outoja kännireissuja nuorena ja yritin vain paeta elämää ja tuskaa. Niin tekee tuokin, huomaa että on hermostunut ihminen.
Nykyään olen edelleen mt-ongelmainen ja tarvitsen joka viikko pari kunnon humalaa, mutta en käy missään, otan yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
"Ai kauhee"
Hohhoijaa ja Huooooh päälle!Olen myös joskus vetänyt nakit silmille, silloin tehnyt tyhmiä ja herännyt esim. suljetun raflan vessasta aamuneljältä.
Mitäs tuosta?
Nyt menen saunaan.
Tehtiinkö kännisekoiluistasi uutisjuttuja? Ei? Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun Saran sekoiluista uutisoidaan.
Ainoa selitys on, että oli saanut tietää seiskantms kurajulkaisun saaneen tietoa tai jopa kuvia tapahtuneesta.
Ei kukaan muuten tule vapaaehtoisesti kertomaan julkisesti, että ryyppäsin muistini, tappelin kännissä ja heräsin porraskäytävästä naama kuin kylätappelun jäljiltä.
Kauhea olo kun muisti mennyt. Kyllä, kokemusta on nuoruusvuosilta. Hirveä morkkishan tuolla selvästi on, vaikka yrittää kääntää huumoriksi.
Pisteet että ei alkanut satuilemaan tyrmäystipoista, vaan myönsi rehellisesti juoneensa muistinsa.
Vierailija kirjoitti:
"Ai kauhee"
Mitäs tuosta?
Nyt menen saunaan.
”Että hoitaa työnsä” kuulostaa tässä yhteydessä pahaenteiseltä. Ei se että sinäkin olet vetänyt nakit silmille ja herännyt suljetun raflan vessassa, tarkoita sitä, että Saran toiminta olisi ihan normaalia. Tuohon liittyy vielä tuo lasien heittely, tappelu, vammat kasvoissa ja omasta rapusta herääminen. Se on jo aika paljon enemmän kuin ravintolaan sammuminen ja ”tyhmyyksien tekeminen” (riippuu toki, mitä tuo pitää sisällään).
Itsekin on tullut juotua liikaa ja tehtyä asioita, jotka eivät ole olleet hyväksi, muistikin on mennyt. Näistä on tosin jo yli kymmenen vuotta aikaa. Otin opiksi, oli niin noloa ja paha olo vain seurasi. Ei olisi tullut mieleenkään naureskella asialle. Ja väkivaltainen en ollut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara on tosi kaunis. Kauniit silmat ja taytelaiset huulet ja osaa myos laulaa. Ois voinut menestya,.mutta teki itsestaan komediapellen, eika se tule luonnollisesti.
Saran ongelma on sukupuoli. Ei nainen saa vetää rempseitä lärvejä vaan pitää olla eteerinen ja vakava. Riehakkuus on täällä varattu miehille, nainen on aina tosikko.
Eikös se karalahti maannut joulun jossain hotellin rappusissa sammuneena? Ja en kyllä muista että sitäkään riehakkuutta olisi täällä ylistetty.
En tiedä onko sitten elvistellyt kuten tämä sara kuinka veti tuubat ja hekoheko.
Jos tuon juontaja-kollega (mies) olisi kertonut naureskellen riehuneensa vastaavalla tavalla niin se olisi taatusti jo siirretty toisiin tehtäviin pois eetteristä. Tai laitettu "saitsulle".
Eikö se yksi sanoman/nelosen uutisankkurimies tempaissut kaatokännin jossain pöndellä joku päälle 10 vuotta sitten ja joutunut johonkin sanaharkkaan jonkun kanssa ja sen jälkeen ei tyyppiä enää nelosen uutisissa näkynyt ankkurina.
Ja siis tuosta on jo oikeasti aikaa ja nyt ollaan vielä tiukempia näissä jutuissa. Mutta tämä kielinainen taitaa ollakin jokin sanoman/nelosen lemmikki. Ainakin sen perusteella kuinka tätä bb:ssäkin huomioitiin ihan eri tavoin kuin muita.
Alkaako Sara olla siinä iässä että haluaa olla "tyttömäinen", tässä tapauksessa kuin joku teinipissis.