Kuinka mies isketään?
Antakaa mulle vinkkejä, Koen olevani ihan avuton nyt. Olen todella kiinnostunut saamaan erään miehen suhteeseen kanssani, mutta en osaa muuta ku puhua suoraan. En usko et se toimii. Mikä toimisi paremmin? Miehet, toimiiko lahjojen antaminen? Naiset, miten saitte miehenne iskettyä?
Kommentit (107)
Tyhmiä miehiä täällä. Nuo -äijäporukassa parempaa seuraa etenkin kertoo miehen älykyystasosta kaiken tarvittavan.
Voisitko vain kysyä, että lähtisitkö joskus kahville tai syömään jonnekin?
Eikö se jo kerro miehelle, että olet edes jonkun verran kiinnostunut ja kenties uskaltaa itsekin edetä vähän?
Naiset ovat nykyään tehneet miehille nämä asiat vaikeaksi, kun tulee kaikenlaisia seksuallista ahdistelua kommenttia asioista, jotka aiemmin oli ihan luonnollisia lähestymisyrityksiä (en nyt tarkoita mitään takapuoleen läpsytellyä yms). Mutta tuntuu, että pidetään jo ahdisteluna katsoa edes toista, varsinkin jos katse osuu rintoihan tai peppuun. Kuitenkin pukeudutaan avonaisiin toppeihin, niin että rinnat näkyy melkein nännejä myöden. Ketä varten? Jos miehiä, niin mikseivät saa sitten vilkuilla, mitä pahaa. Eri asia jos päänsä tukkii rintoihin kiinni tai jää tuijottamaan kuola valuen. Ei nykyään kukaan voi enää tietää, mitä sanoa tai tehdä, ettei joku ota ahdisteluna.
Jos tosissaan haluat saada miehen älä ainakaan anna sille, ystävän neuvo. Hitaampi parempi.
Uskokaa miehet itseenne! Teillä lepää usein aloitteen teko, joten rohkeutta matkaan, ja jos tulee joskus pakit, niin se ei ollut tarkoitettu ja ajatelkaa että höh hölmä akka joka ei tajua hyvän päälle eli itsesi päälle mitään!
Tuo "lähdetkö/lähdetäänkö kahville tai syömään, minä piffaan?" on tosi mukava treffikutsupyyntö
Nimimerkillä, olen ollut treffeillä köyhän miehen kanssa joka halusi tarjota pizzan. Kyllä, söimme siis pitsan puoliksi. Suhde jatkui sen jälkeen mutta nyt olemme jo eronneet. Ei johtunut siitä puolikkaasta pitsasta.
JA olen myös ollut treffeillä jossa mies pyysi syömään ja laittoi minut maksamaan koko laskun! Suhdetta EI syntynyt.
Itselleni on riittänyt se että kävelen miehen ohi. Kiinnitän huomion :D Jopa tylsää. Olisi kiva jos olisi joutunut näkemään vaivaa! Nykyään suhteessa ei toki tarvitse.. :D
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanan virkistävää näin miehenä jos nainen pystyisi sanallisesti ilmaisemaan halunsa.
Sepä se, olisihan se naisenakin kiva ilmaista. Siis halu siihen, että olisi kiva nähdä ja mennä kahville jonkun miehen kanssa. Ei halua siihen, että on valmis heti seksiin jonkun tuntemattoman ihmisen kanssa.
Mihin haluun viittasit itse??
Vierailija kirjoitti:
Eihän se avaruustiedettä ole. Itse olin epävarma ja en ollut koskaan edes iskenyt ketään. Viereisessä rapussa oli mies, joka oli sinkku ja tiesin sen siitä, kun kyttäilin häntä aina tai oletin hänen olevan sinkku. Aloin moikkailemaan aluksi ja mietin, että kehtaanko kysyä häntä lasilliselle ja miten lähestyisin jne. Sanoin kerran suoraan parkkipaikalla onko tekemistä tänään illalla. Vastaus ei ole, kuinka niin. Lähdetkö lasilliselle tai syömään tohon uuteen ravintolaan mikä aukesi tohon viereen. Vastaus oli, mennään vaan. Ja niin mentiin ja kerroin siellä sitten suoraan, että olen katsellut häntä jo jonkin aikaa jne. Hän sanoi, että oli katsellut minua ja toivoi aina näkeväni minut, kun tulee töistä kotiin. Se oli suht huvittava tilanne, kun hölmönä oltiin molemmat siinä. Siitä se lähti. En olis kyllä ehkä uskonu, että niinkin läheltä voi löytää näin hyvä ihminen. 5v takana yhdessäoloa.
Aploodit! Niin sitä pitää! :)
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiä miehiä täällä. Nuo -äijäporukassa parempaa seuraa etenkin kertoo miehen älykyystasosta kaiken tarvittavan.
Taitaa olla vaan nämä "tyhmät miehet" enimmäkseen palstan vakiotrollaajia, naisia.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on riittänyt se että kävelen miehen ohi. Kiinnitän huomion :D Jopa tylsää. Olisi kiva jos olisi joutunut näkemään vaivaa! Nykyään suhteessa ei toki tarvitse.. :D
Tämäkin riittää kun sen oikein tekee. Niin että mies varmasti huomaa ja joutuu ehkä jopa pysähtymään ettei tule törmäystä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää olettaa että täällä kukaan on sitä miltä näyttää.
Itse olen kirjoittanut ainakin 5 kommenttia tähänkin ketjuun. Kaksi naisena ja loput miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko vain kysyä, että lähtisitkö joskus kahville tai syömään jonnekin?
Eikö se jo kerro miehelle, että olet edes jonkun verran kiinnostunut ja kenties uskaltaa itsekin edetä vähän?
Naiset ovat nykyään tehneet miehille nämä asiat vaikeaksi, kun tulee kaikenlaisia seksuallista ahdistelua kommenttia asioista, jotka aiemmin oli ihan luonnollisia lähestymisyrityksiä (en nyt tarkoita mitään takapuoleen läpsytellyä yms). Mutta tuntuu, että pidetään jo ahdisteluna katsoa edes toista, varsinkin jos katse osuu rintoihan tai peppuun. Kuitenkin pukeudutaan avonaisiin toppeihin, niin että rinnat näkyy melkein nännejä myöden. Ketä varten? Jos miehiä, niin mikseivät saa sitten vilkuilla, mitä pahaa. Eri asia jos päänsä tukkii rintoihin kiinni tai jää tuijottamaan kuola valuen. Ei nykyään kukaan voi enää tietää, mitä sanoa tai tehdä, ettei joku ota ahdisteluna.
Katsoa saa vapaasti,mutta kuten totesitkin, niin lähempi tuttavuus tapahtuu keskustellen eikä ahdistellen.
Sattui muuten taas semmoinen juttu, että olin yksin lounaalla äsken syömässä buffet ravintolassa. joku 6 hengen porukka , miehiä 4 ja naisia 2, istuskeli viereisessä pöydässä ja puhuivat kovasti, ensin työjuttujaan mutta sitten alkoivat lukea iltiksen otsikoita ja keskustella niistä ja sitten eräs mies luki uuden otsikon "tommi läntinen avautuu uudesta suhteestaan - seksin tarve ei katoa iän myötä" sitä sitten alettiin kommentoimaan, ihan asiallisen oloinen porukka muuten. lopulta eräs kommentoija kommentoi metrin päässä, että" kyllä jormallakin on vielä molo kovana"
Ruokailevana naisena tällaisia kommentteja me kuulemme koko elämämme, ja niitä ei ole kiva kuunnella kun on syömässä. sama kuin jos naisena olisin tokaissut, että terve " märkänä tässä vedän potaattia" se on epäasiallista käytöstä ja naisena epämukavaa. sellaiset jutut kuuluu pariskuntien välille intiimiin kanssakäymiseen, ja tässä suomalaisiilla miehillä on paljon vielä opeteltavaa. seksijuttuihin liittyy aina naisen osalta väkivallan uhka myös vaikkei mies sitä ehkä tarkoitakaan. mies on vahvempi ja vihjailu alistamisesta saa naisen pelkäämään. joten pysykää siisteinä julkisesti ,arvon miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vaan nämä "tyhmät miehet" enimmäkseen palstan vakiotrollaajia, naisia.
Tuskin. Olen tuntenut useita tuonkaltaisia mieslapsia. Niitä todella on. En onneksi tunne enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kirjoittanut ainakin 5 kommenttia tähänkin ketjuun. Kaksi naisena ja loput miehenä.
Miksi ihmeessä, eikö sinulla ole muuta elämää kuin trollata täällä. Kuka kuvittelee, että joku tänne vitsillä kirjoittelee, se nyt vasta tyhmää on. Mene töihin lusmu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä, eikö sinulla ole muuta elämää kuin trollata täällä. Kuka kuvittelee, että joku tänne vitsillä kirjoittelee, se nyt vasta tyhmää on. Mene töihin lusmu.
Ei ole juuri nyt. Kuten ei sullakaan kun on aikaa ja tarmoa täällä kirjoitella.
Jos et vielä tiennyt niin suuri osa jutuista täällä on vakiopalstalaisten juttuja.
Koukistamalla sormet kämmentä vasten ja ojentamalla käsivarsi rivakasti suoraksi sopivan välimatkan etäisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen olisi minusta kiinnostunut, toivoisin, että hän tulisi kysymään haluaisinko tehdä jotain yhdessä ja ihan vaan sanoisi, että haluaa tutustua minuun paremmin. Käyttäytyisi omana itseään ilman mitään esittämistä tai roolia. Se sitten lähtee jos on lähteäkseen. Mutta parempi tulla torjutuksi omana itsenään kuin päästä jatkoon rooli päällä.
M44
Se on juuri näin.
Ylipäätänsä rehellisyys maan perii eli vaikka joskus tulisikin siipeen, niin se on parempi kuin huijaamalla saisi jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä pantavalta. Ainoa ohje.
Mutta kun Ap ei halua panna?
Sitten AP:llä on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa kokata ja seksi ei kiinnosta. Miksi kuvittelet että mies haluaisi kanssasi suhteeseen?
Hän on nainen.
Ei se riitä.
Eihän se avaruustiedettä ole. Itse olin epävarma ja en ollut koskaan edes iskenyt ketään. Viereisessä rapussa oli mies, joka oli sinkku ja tiesin sen siitä, kun kyttäilin häntä aina tai oletin hänen olevan sinkku. Aloin moikkailemaan aluksi ja mietin, että kehtaanko kysyä häntä lasilliselle ja miten lähestyisin jne. Sanoin kerran suoraan parkkipaikalla onko tekemistä tänään illalla. Vastaus ei ole, kuinka niin. Lähdetkö lasilliselle tai syömään tohon uuteen ravintolaan mikä aukesi tohon viereen. Vastaus oli, mennään vaan. Ja niin mentiin ja kerroin siellä sitten suoraan, että olen katsellut häntä jo jonkin aikaa jne. Hän sanoi, että oli katsellut minua ja toivoi aina näkeväni minut, kun tulee töistä kotiin. Se oli suht huvittava tilanne, kun hölmönä oltiin molemmat siinä. Siitä se lähti. En olis kyllä ehkä uskonu, että niinkin läheltä voi löytää näin hyvä ihminen. 5v takana yhdessäoloa.