Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka mies isketään?

Vierailija
19.01.2022 |

Antakaa mulle vinkkejä, Koen olevani ihan avuton nyt. Olen todella kiinnostunut saamaan erään miehen suhteeseen kanssani, mutta en osaa muuta ku puhua suoraan. En usko et se toimii. Mikä toimisi paremmin? Miehet, toimiiko lahjojen antaminen? Naiset, miten saitte miehenne iskettyä?

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kristillinen ihmiskäsitys enkä anna ihmisille numeroarviota. Olen kyllä ajatuksena perillä kuitenkin markkina-arvoteoriasta. En ole itse miesten ulkonäöstä kiinnostunut ensisijaisesti. Toki pitää sitäkin puolta olla vähän, että haluaa seksiä. Mutta se kemia ei nouse vain ulkonäöstä.

Itse etsin tavallista mukavaa älykästä uskovaista miestä, jonka kanssa viettää aikaa, jutella, panna ja perustaa perhe. Ei sen kummempi juttu.

Vierailija
42/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-/+ tavallinen nätti nainen

+ keskustelutaitoinen

---- seksi ei kiinnosta

-- ei osaa kokata lainkaan

Plussia 2, miinuksia 7

Vaaka on selvästi miinuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ystävällinen.  Naura miehen vitseille, niille heikommillekin vaikka ne olisivat naista alentavia tai rasistisia.  Kikattele.  Heilauttele vekkulisti päätäsi niin että hiuksesi hulmuavat.  Koskettele "vahingossa" miestä.  Näin miehellä alkaa pulssi nousta, verenpaine kohotaa ja veri kerääntyä paisuvaiseen, jolloin "normaali" aivotoiminta heikkenee.  Sitten vaan odottelet, saako mies tehtyä minkäänlaista aloitetta.  Nykyaikana ei toki tarvitse odotella miehen aloitteita vaan voit vapaasti tehdä itse aloitteen.

Ystävällisellä käytöksellä ja mukavuudella pääsee mukavasti alkuun.  Muuten on vaikea sanoa, minkälainen iskurepliikki tai -tekniikka toimisi juuri sinun tapauksessasi.

Vierailija
44/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen olisi minusta kiinnostunut, toivoisin, että hän tulisi kysymään haluaisinko tehdä jotain yhdessä ja ihan vaan sanoisi, että haluaa tutustua minuun paremmin. Käyttäytyisi omana itseään ilman mitään esittämistä tai roolia. Se sitten lähtee jos on lähteäkseen. Mutta parempi tulla torjutuksi omana itsenään kuin päästä jatkoon rooli päällä.

M44

Niinpä, jos mies ei kiinnostu eikä halua tutustua paremmin/lähde kahville tms, niin eipä siinä sitten oikein mitään voi. Kysy suoraan ja toivo parasta, ei ole muuta tehtävissä.

Vierailija
45/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole alasti, tuo olutta.

Näen usein mielenkiintoisen miehen kaupassa.

Joskus hän käy oluthyllyllä.

Raapaisenko itseni alastomaksi hänen vierellään kaljahyllyllä ja tempaisen hyllystä tölkin ja otan huikat?

Huomion varmasti herätän, mutta taitaisi näyttää hieman oudolta?

Vierailija
46/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kristillinen ihmiskäsitys enkä anna ihmisille numeroarviota. Olen kyllä ajatuksena perillä kuitenkin markkina-arvoteoriasta. En ole itse miesten ulkonäöstä kiinnostunut ensisijaisesti. Toki pitää sitäkin puolta olla vähän, että haluaa seksiä. Mutta se kemia ei nouse vain ulkonäöstä.

Itse etsin tavallista mukavaa älykästä uskovaista miestä, jonka kanssa viettää aikaa, jutella, panna ja perustaa perhe. Ei sen kummempi juttu.

Mikä ihme on "kristillinen ihmiskäsitys"? Orjien pitäminen ja niiden hakkaaminen on ok? Raamatun mukaan ainakin aika hurjaa ihmisten kohtelua muun muassa kivittäminen.

Vierailija
47/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristat kohdetta haaruksista ja kysyt: lähetäänkö panee ?

Vierailija
48/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartut munaan, vatkaat öljyn kanssa kunnes syntyy majoneesia.

Vierailija
49/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi tapoja tuoda miehelle julki, että hän on erityinen ,kiinnostava, mielenkiintoinen, ja vetoava.. Käytä naisellisia avujasi, eli ole viehkeä, naura hänen jutuilleen, jos ja kun teillä on yhteys, niin vahvista sitä niin paljon kuin pystyt. yritä lähentyä hänen kanssaan ja pysyä hyvissä väleissä. ja aina kun näette ole parhaimmillasi ja flirttaile hävyttömästi ta ujosti, ole avoin ja oma itsesi, punatele ja hihittele jos siltä tuntuu. Usko itseesi! Kyllä se hyvin menee! Tsemppiä! näin minä toimisin :)

Vierailija
50/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmiset yleensä tapaavat nykyään?

Nettideittipalelveissa on selvää, että ollaan liikkeellä seuranhakumielessä.

Muualla ei oikein ole sellaista kanssakäymistä, että voisi vastakkaista sukupuolta lähestyä.

Tapasin puolisoni hyvin nuorena, silloin kävivät päinsä iskurepliikit ja temput, joilla pääsisi nykyään lähinnä hullun kirjoihin.

Minut iskettiin niin, että olin nuorisoseuran talolla juoppokuskina, seuraani lyöttäytyi tyttö, jonka kanssa ajelimme autolla rinkiä kylällä.

Parkkipaikalla hän kävi kimppuun kuin sika limppuun.

Eipä toimisi aikuisten välillä enää tuollainen.

Onneksi olen edelleen naimisissa em. typpykän kanssa.

T:mies, 50

Vierailija
51/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kaikki panojutut nyt.

Tarkotin, että kaikilla ihmisillä on sama ihmisarvo huolimatta esim ulkonäöstä, tittelistä tai palkasta. Uskovaiset ymmärtää, mistä puhun, en jaksa nyt selittää. Olennaista on minulle, että pidän ihmisestä ihmisenä. Luulen, että mies on samaa lajia minun kanssa. Ainakin toivon niin.

En minä itsekään tarvitse miestä vaihtamaan auton renkaita enkä ole mikään piika. Ihmeellisiä parisuhteita teillä joillakin tuntuu olevan.

Nyt alan kyseenalaistaa, olisiko mies mun tyyppiä muutenkaan. Haluan aktiivisen kumppanin enkä mitään perässä vedettävää nahjusta.

Vierailija
52/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt kainostellen kyhertelemässä sille jotain hymyä pidätellen ja kipität sitten hymyillen karkuun.

Vierailija
53/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kuule ihan suoralla puheella. Mikä siinä on kun naiset ei puhu?

On opittu olemaan puhumatta, kun ei mies kuitenkaan kuuntele.

Vierailija
54/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkotin, että kaikilla ihmisillä on sama ihmisarvo huolimatta esim ulkonäöstä, tittelistä tai palkasta. Uskovaiset ymmärtää, mistä puhun, en jaksa nyt selittää. Olennaista on minulle, että pidän ihmisestä ihmisenä. Luulen, että mies on samaa lajia minun kanssa. Ainakin toivon niin.

En minä itsekään tarvitse miestä vaihtamaan auton renkaita enkä ole mikään piika. Ihmeellisiä parisuhteita teillä joillakin tuntuu olevan.

Nyt alan kyseenalaistaa, olisiko mies mun tyyppiä muutenkaan. Haluan aktiivisen kumppanin enkä mitään perässä vedettävää nahjusta.

Mies juuri väisti luodin.

Vierailija
55/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
56/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyseessä on "hidas hämäläinen" joka vaikuttaa ujolta ja punastelee (oikein söpöä) niin katsele pitkään. suorastaan tuijota, ja kun hän katsoo takaisin käännä pääsi häveliäästi pois kuin pelästyen, ujosti. toista taas ja katsele häntä pitkään hieman hymyillen. luulisi jo hämäläisenkin tajuavan että pidät hänestä. toivottavasti hän jatkaisi samaa peliä kansasi ja voitte alkaa juttusille luonnollisesti ja katsoa mihin polkunne vie.

Vierailija
57/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstapasit ovat nyt surun murtamia. He kuvittelevat parisuhteen perustuvan vaihdantatalouteen, jossa renkaanvaihdolla saa panon.

Uskovaiset taas eivät pääsääntöisesti tajua mistään mitään. Heille kaikki on ok, kun Jumala armahtaa vaikka oman lapsen panemisesta.

Humanismi ja filantropia ovat ateistien heiniä.

Vierailija
58/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti toimii suoraan puhuminen. Miksi kuvittelet, että paskanjauhaminen ja suoranainen valehtelu olisi parempi kuin totuus?

Vierailija
59/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt kainostellen kyhertelemässä sille jotain hymyä pidätellen ja kipität sitten hymyillen karkuun.

Tämä toimi ja oli käytössä joskus alakoulussa.

Vierailija
60/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmiset yleensä tapaavat nykyään?

Nettideittipalelveissa on selvää, että ollaan liikkeellä seuranhakumielessä.

Muualla ei oikein ole sellaista kanssakäymistä, että voisi vastakkaista sukupuolta lähestyä.

Tapasin puolisoni hyvin nuorena, silloin kävivät päinsä iskurepliikit ja temput, joilla pääsisi nykyään lähinnä hullun kirjoihin.

Minut iskettiin niin, että olin nuorisoseuran talolla juoppokuskina, seuraani lyöttäytyi tyttö, jonka kanssa ajelimme autolla rinkiä kylällä.

Parkkipaikalla hän kävi kimppuun kuin sika limppuun.

Eipä toimisi aikuisten välillä enää tuollainen.

Onneksi olen edelleen naimisissa em. typpykän kanssa.

T:mies, 50

itse tapasin ihan kiinnostavan miehen vertaistukiryhmässä. pidin miestä miellyttävänä ja toisin kuin koskaan, möläytin jkerran otain sellaista hänen edessään josta saattoi lukea suoraan ,että olen kiinnostunut. puhuimme siis niitä näitä toisiamme silmiin katsoen, ja jossain vaiheessa tokaisin, "vai etkö ole kiinnostunut" (siitä puhuttavasta asiasta). johon hän vastasi "kyllä, tottakai olen kiinnostunut" ( siitä asiasta siis vaan...) sen jälkeen mies alkoi aina kun tapasimme ryhmässä, niin katsella pitkään ja hymyillä ja hakeutuu seuraani, kyselee kovasti kuulumisia. jatkaa lauseitani. ja imitoi jotenkin muutenkin juttujani. ja tuijottaa vaan koko ajan. ja hymyilee hieman ujosti. hmm, saa nähdä tuleeko tästä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi