Kuinka mies isketään?
Antakaa mulle vinkkejä, Koen olevani ihan avuton nyt. Olen todella kiinnostunut saamaan erään miehen suhteeseen kanssani, mutta en osaa muuta ku puhua suoraan. En usko et se toimii. Mikä toimisi paremmin? Miehet, toimiiko lahjojen antaminen? Naiset, miten saitte miehenne iskettyä?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Tiukka vasen alakoukku sinne kylkiluiden alapuolelle. Isokin mies on isketty kanveesiin jos on tarpeeksi napakka.
Helpommalla pääsee, kun iskee leukaperään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä pantavalta. Ainoa ohje.
Mutta kun Ap ei halua panna?
Kyse olikin, että miten saa miehen suhteeseen. Pantavalta näyttäminen on ainoa keino. Ei sitä panna tarvitse.
No aika lyhyeksi jää suhde, jos viehätys perustuu seksikkyyteen muttei ole valmis antamaan.
Edelleenkin kyse oli siitä, miten miehen saa suhteeseen. Viehätys perustuu aina seksikkyyteen miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa kokata ja seksi ei kiinnosta. Miksi kuvittelet että mies haluaisi kanssasi suhteeseen?
Hän on nainen.
Mutta nämähän on ne syyt miksi naisia suhteeseen halutaan. Plus keskustelu yms kumppanuus toki, mutta ilman seksiä siihen riittää pelkkä kaveripohja ja saa rauhassa panna muita.
Ensin annat ymmärtää ja sopivan hetken tullen ymmärrät antaa. Toimii.
Tottakai haluan seksiä, mutta en ihan ensialkuun. Kai sitä nyt on olemassa muunkin laista lähestymistä. Ei mieskään vaikuta siltä, että baareissa roikkuu ja panee ketä sattuu. Ollaan uskovaisia. En ole ennen iskenyt ketään uskovaista miestä, olen vasta vähän aikaa ollu uskossa. Maallisten miesten kanssa seksijutut tulee nopeammin. Osaan ihan perustua laiton, mutta en mitään niin gourmeata, että sitä ensimmäisenä tarjoaisi.
Jos olisin mies, niin antaisin naiselle kukkia ja pyytäisin syömään tai elokuviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse olikin, että miten saa miehen suhteeseen. Pantavalta näyttäminen on ainoa keino. Ei sitä panna tarvitse.
No aika lyhyeksi jää suhde, jos viehätys perustuu seksikkyyteen muttei ole valmis antamaan.
Edelleenkin kyse oli siitä, miten miehen saa suhteeseen. Viehätys perustuu aina seksikkyyteen miehellä.
Pantavalla ulkonäöllä voi saada miehen treffeille, mutta ei läheskään kaikkia saa kyllä suhteeseen jos haluaa pihdata. Emme tiedä millainen Ap:n haikailema mies on. Ei mies tee sillä hyvällä perseellä mitään jos se on pelkkä koriste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei AP tainnut sitä tarkoittaa, vaan sitä, ettei heti ensitreffeillä halua naiskennella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs.
Olen useammin ihastunut naisiin joiden kanssa on hauskaa olla, kuin naisiin, joiden ulkonäkö on ns. pantava.
Jos on oikeasti ihastunut, niin seksi tulee kyllä kuvioihin ihan itsestään.
Olen naisena enemmän älykkö tyyppiä. Luulen ja siitä minua on kehuttu kun, että minun kanssa on esim mukava jutella. Olen enemmän tyyppiä hyvä ystävä ja perheenäiti, ku mikään pantava missi.
Luulen, että miestä ainakin jonkin verran kiinnostaa, mutta ujostele. On mm punastellu mun seurassa lukuisia kertoja. On myös kehunut ja hienovaraisesti kosketellut. Ei kuitenkaan ole pyytänyt mua ulos mihinkään.
Miten tän jutun sais etenemään? Muuten kyllästyn ja siirryn seuraavaan. Ei ole maailman ainoa mies kuitenkaan hän.
Moni älykäs mies on myös sanonut minua hauskaksi ja suloiseksi. En nyt ehkä ole mikään super seksikäs kuitenkaan. Saunakuumaksi on kyllä joskus sanottu! :D Olen enemmän tyyppiä järkevä naapurintyttö. Olen opiskelija, tähtää hyväpalkkainen työhön.
Kyllä miehet miettii muutakin ku ulkonäköä. Varsinkin älykkäät miehet.
Jos nainen olisi minusta kiinnostunut, toivoisin, että hän tulisi kysymään haluaisinko tehdä jotain yhdessä ja ihan vaan sanoisi, että haluaa tutustua minuun paremmin. Käyttäytyisi omana itseään ilman mitään esittämistä tai roolia. Se sitten lähtee jos on lähteäkseen. Mutta parempi tulla torjutuksi omana itsenään kuin päästä jatkoon rooli päällä.
M44
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena enemmän älykkö tyyppiä. Luulen ja siitä minua on kehuttu kun, että minun kanssa on esim mukava jutella. Olen enemmän tyyppiä hyvä ystävä ja perheenäiti, ku mikään pantava missi.
Luulen, että miestä ainakin jonkin verran kiinnostaa, mutta ujostele. On mm punastellu mun seurassa lukuisia kertoja. On myös kehunut ja hienovaraisesti kosketellut. Ei kuitenkaan ole pyytänyt mua ulos mihinkään.
Miten tän jutun sais etenemään? Muuten kyllästyn ja siirryn seuraavaan. Ei ole maailman ainoa mies kuitenkaan hän.
Kiinnostusta vaikuttaa olevan, mutta on ujo. Sun pitää siis ottaa ohjat, tai sitten siirtyä seuraavaan uhriin.
Kiitos, arvostan erityisesti kommenttia numero 35.
Tinderistä saa seksi seuraa, ei tarvitse edes olla tunteita mukana.
Jos nainen kuuluu 80 prosenttiin eli haluaa jonkun 20 prosentin top miehen, niin joutuu luultavasti pettymään. Et pääse sellaisen kanssa suhteeseen. Jos taas yrität saada suhteeseen jonkun huonomman kuin top 20 prosentin miestä, niin siinähän tapauksessa et edes joudu tekemään aloitetta tai sitten sillä ei ole väliä minkälaisen aloitteen teet, jos olet väh. 5/10 nainen (keskiverto).
Voisi kuvitella riippuvan miehestä. Ystävällisyys plussaa. Itse isken tekemättä mitään tai jättämällä herran haltuun.
Aivan samalla tavalla kuin naisen. Kannattaa mahdollisimman hyvin selvittää, onko kiinnistunut ja jos on, niin suoraan ehdotus tapaamisesta. Jos on epäselvä tilanne, niin ehdota jotain neutraalia tapaamista. Yleensä jos on kiinnostusta, niin lähtee mukaan.
Hän ei ole kiinostunut?