Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka mies isketään?

Vierailija
19.01.2022 |

Antakaa mulle vinkkejä, Koen olevani ihan avuton nyt. Olen todella kiinnostunut saamaan erään miehen suhteeseen kanssani, mutta en osaa muuta ku puhua suoraan. En usko et se toimii. Mikä toimisi paremmin? Miehet, toimiiko lahjojen antaminen? Naiset, miten saitte miehenne iskettyä?

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään osaa laittaa ruokaa eikä mulla ole varaa ostaa mitään poikkeuksellisen kallista. Kaikki seksijutut on alussa mulle ihan nou. Jos menen lähelle ja annan suukon? Hali on ehkä liian kaverillinen?

Vierailija
2/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alakko mun kaa". Siinä suora ja yksinkertainen repliikki. Ei vetkuttelua eikä vankoilua, miehenkin on pakko vastata heti joo tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki parasta olisi jos puhutte ihan suoraan. Sanotte että olette kiinnostuneita, lähdetkö kahville.

Vierailija
4/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ensin paljon mielenkiintoisia ja pitkiä keskusteluja. Yksi kerta sitten parin tunnin maton tamppaustelineellä istuessamme pussasimme ja siitä asti ollaan oltu erottamattomia jo vuodesta -90. Tuo keskusteluyhteys on edelleen säilynyt.

Vierailija
5/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on aina isketty. Lirkuttelu ja hymyt tulee luontaisesti, jos on kiinnostunut jostain ihmisestä. Ei siinä muuta tarvita.

Vierailija
6/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään osaa laittaa ruokaa eikä mulla ole varaa ostaa mitään poikkeuksellisen kallista. Kaikki seksijutut on alussa mulle ihan nou. Jos menen lähelle ja annan suukon? Hali on ehkä liian kaverillinen?

Seksuaalista häirintään. Kyllä ensin pitäisi sanoin saada sanottua mitä haluaa. Puhuminen on suhteen perusta.

Vierailija
7/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin jos nainen pyytäisi minua treenaamaan, käydään vaikka porrastreenit.

Vierailija
8/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuule ihan suoralla puheella. Mikä siinä on kun naiset ei puhu?

Vierailija
9/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa kokata ja seksi ei kiinnosta. Miksi kuvittelet että mies haluaisi kanssasi suhteeseen?

Vierailija
10/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä pantavalta. Ainoa ohje.

Mutta kun Ap ei halua panna?

Vierailija
11/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytän ihan tavalliselta nätiltä naiselta. En oikein tiedä, mikä miehen ongelma on. Onko ujo? On hämäläinen eli hyvin hidas toimissaan.

Vierailija
12/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa kokata ja seksi ei kiinnosta. Miksi kuvittelet että mies haluaisi kanssasi suhteeseen?

Hän on nainen.

Vierailija
13/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juttelemaan ja pyydä kahville. Jos kieltäytyy, pyydä uudelleen.

Vierailija
14/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö muka ossa yhtään kokata? Edes perus makaroonilaatikoita jne?. Perunoita keittää? Ja salaattia tehdä? No emmä ainakaan odottais eka tapaamisel lahjaa ku sit ajattelisi nolona et mulla ei ollu lahjaa sille ekoilla treffeillä. Siis tunnelma menisi miehenkannalta ehkä noloksi ja koutuisi miettiin et mistä se nainen tykkää ja ostaa sitten jos tulee gokat treffit ni sen makuinen lahja. Vai odotatko mieheltä lahjaa ekoilla treffeillä? Mitä jos se lahja ei miellytäkkään ni sit valehdellaan et onpa hieno lahja vaikjei tykkäis. Eli suhde alkaa valhtelulla? Vai kertoako myöhemmin et se lahja ei muellyttänyt silloin ekalla kerralla? Ja ei tule kierrettä et ostaa naiselle huonoja lahjoja. Ehkä joskus vaan tietty.

Vierailija
15/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse olikin, että miten saa miehen suhteeseen. Pantavalta näyttäminen on ainoa keino. Ei sitä panna tarvitse.

Vierailija
16/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näytän ihan tavalliselta nätiltä naiselta. En oikein tiedä, mikä miehen ongelma on. Onko ujo? On hämäläinen eli hyvin hidas toimissaan.

Miten niin ongelma? Jos ei vaan ole kiinnostunut?

Vierailija
17/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä toimii on puhe. En minä ainakaan halua suhteeseen, jossa oletetaan että toinen osaa lukea ajatuksia.

Vierailija
18/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka vasen alakoukku sinne kylkiluiden alapuolelle. Isokin mies on isketty kanveesiin jos on tarpeeksi napakka.

Vierailija
19/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen ei nykyään riitä, koska miehet näkevät satoja kauniita naisia joka päivä.

Vierailija
20/107 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse olikin, että miten saa miehen suhteeseen. Pantavalta näyttäminen on ainoa keino. Ei sitä panna tarvitse.

No aika lyhyeksi jää suhde, jos viehätys perustuu seksikkyyteen muttei ole valmis antamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi