Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies katsoo Sara La Fontainin kokkiohjelmaa

Vierailija
18.05.2015 |

Eihän se osaa edes jauhelihaa paistaa, eikä muutenkaan laita IKINÄ mitään ruokaa.. Katsoo vaan kun toi Sara on tollanen ärsyttävä kameralle flirttaileva lortto siinä.. Ja mies kiven kovaa väittää että haluaa oppia uusia reseptejä vain..Huoh

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato itse kostoksi Jyrki Sukulaa.

Vierailija
2/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on kaunis ja ihana <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:04"]

Eihän se osaa edes jauhelihaa paistaa, eikä muutenkaan laita IKINÄ mitään ruokaa.. Katsoo vaan kun toi Sara on tollanen ärsyttävä kameralle flirttaileva lortto siinä.. Ja mies kiven kovaa väittää että haluaa oppia uusia reseptejä vain..Huoh

[/quote]

MIten niin lortto? Eikä ole.

Vierailija
4/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Sarasta voi olla tykkäämättä? Kaunis ja mukava. Harvinaisuus julkisuudessa.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/1a/39/98/1a399899cfc384798f6b0424ca557c77.jpg

Vierailija
5/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:25"]

[/quote]

[/quote]

Kokoajan "söpösti" ja "viattomasti" hymyilee kameralle.. Flirttailee selkeästi ja koittaa vedota seksuaaliseen vetovoimaansa katsojien saamiseksi. Näkeehän sen tyhmäkin.

Vierailija
6/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaammeko mustasukkaisuutta, emme kai.

Sara Chafak osaa tehdä kunnon sapuskaa, La Fontain ei ole sukulaa kummempi pellekokki.

Vierailija
7/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara saa mulla kullin jäykäksi.

Vierailija
8/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:46"]Paras tv kokki oli se vinkkua ottava englantilainen sälli. Floid jotain? Sara on ihan nätti muija että siitähän tuo katkeruus aloituksessa. Mua vähän ärsyttää telkkari ohjelmien naislehtimäisyys. Kokkaus ja laihdutusohjelmia kivasti liikaa. Varsinkin kokkaus ohjelmia. Sellaiset leppoisat vielä menee mutta ne kilpailu tyyliset vituttaa. Juu kaukosäätimellä on näppärä vaihtaa kanavaa mutta se kun ei ole aina mulla. Silloin kun on niin mainostauko on kanava surffaus. Jos vaikka jostakin tulisi parempaa ohjelmaa. Kokki juttuja on kuitenkin nykyään ihan liikaa. [/quote] Mutta yhdys sanoja ei voi olla koskaan liikaa.

[/quote]

Kiinostaa ihan vitusti jonkun kielipoliisin vingunta.

Vierailija
9/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen läskipaska taas :D

Vierailija
10/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:31"]

Kateellinen läskipaska taas :D

[/quote]

En ole kateellinen vaan omaan hyvän itsetunnon. Huono itsetuntoinen antaisi miehen pettää, niin oikeassa elämässä kuin päänsä sisälläkin.,

Vierailija
11/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota miehelles yhteistä masturbaatiohetkeä Saran seurassa, säkin liityt mukaan. Hekumoitte miltä se tuntuis kolmistaan. Mee mukaan kimppaan vaan, älä ole turhan kaino! Sarakin tykkäis.

Vierailija
12/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:25"]

[/quote]

[/quote]

Kokoajan "söpösti" ja "viattomasti" hymyilee kameralle.. Flirttailee selkeästi ja koittaa vedota seksuaaliseen vetovoimaansa katsojien saamiseksi. Näkeehän sen tyhmäkin.

[/quote]Se hymyily ja flittailu on asia josta voisitte otta mallia. Naisellisuus on seksikästä. Ordääminen, huutaminen  ja räkiminen ei, vaikka sitä näkee valitettavasti joka puolella suomessa.

Vierailija
13/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan La Fountain.

Vierailija
14/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara ei kyl oo paljon niitä ruokiaan ite syöny. On niin järkyttävän laiha nainen. Oli mulla asiakkaana joskus.

Ps. En oo ite mikään läski kateellinen, BMI 18,3

Vierailija
16/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tv kokki oli se vinkkua ottava englantilainen sälli. Floid jotain? Sara on ihan nätti muija että siitähän tuo katkeruus aloituksessa. Mua vähän ärsyttää telkkari ohjelmien naislehtimäisyys. Kokkaus ja laihdutusohjelmia kivasti liikaa. Varsinkin kokkaus ohjelmia. Sellaiset leppoisat vielä menee mutta ne kilpailu tyyliset vituttaa.

Juu kaukosäätimellä on näppärä vaihtaa kanavaa mutta se kun ei ole aina mulla. Silloin kun on niin mainostauko on kanava surffaus. Jos vaikka jostakin tulisi parempaa ohjelmaa. Kokki juttuja on kuitenkin nykyään ihan liikaa.

Vierailija
17/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ukkosi tyytyväisenä/tyydytettynä niin ei tarvitse tv-kokkeja kuolata.

Vierailija
18/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:46"]Paras tv kokki oli se vinkkua ottava englantilainen sälli. Floid jotain? Sara on ihan nätti muija että siitähän tuo katkeruus aloituksessa. Mua vähän ärsyttää telkkari ohjelmien naislehtimäisyys. Kokkaus ja laihdutusohjelmia kivasti liikaa. Varsinkin kokkaus ohjelmia. Sellaiset leppoisat vielä menee mutta ne kilpailu tyyliset vituttaa.

Juu kaukosäätimellä on näppärä vaihtaa kanavaa mutta se kun ei ole aina mulla. Silloin kun on niin mainostauko on kanava surffaus. Jos vaikka jostakin tulisi parempaa ohjelmaa. Kokki juttuja on kuitenkin nykyään ihan liikaa.
[/quote]

Mutta yhdys sanoja ei voi olla koskaan liikaa.

Vierailija
20/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/toosatv/art-1431305531142.html

Katsokaa tää! Toosatv:n parodia :D Ihan paras. Nauroin ääneen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi