Miksi dissaat hyvinvointiasi? Miksi?
Miksi et syö terveellisesti, vaan mätät naamaasi epäterveellistä junkia? Miksi et liiku, vaikka olet kokenut että se tekee sinulle hyvää? Jos liikut, mikset kuitenkaan harrasta sitä lajia jonka tiedät kokemuksesta sinulle parhaaksi tai miksi jätät treenin lopuksi venyttelemättä? Mikset hoida mielenterveyttäsi, parisuhdettasi? LIsta on loputon, mutta kysymys yksinkertainen.
Miksi?
Kommentit (3)
Terveellinen ruoka on pääsääntöisesti pahaa. Liikunnasta seuraa ainoastaan vitutus. Mulla on yksi laji, josta tykkään, mutta se maksaa liikaa. Siksi.
Miksi minä käyttäisin elämäni tuollaisiin asioihin joista en nauti? En minä halua. Minä mieluummin syön sitä mitä mieli tekee, en liiku jos ei tee mieli (eikä arkiliikuntaa lukuun ottamatta tee), en "hoida parisuhdettani" koska en halua olla parisuhteessa jne. Olen onnellinen näin, miksi ihmeessä alkaisin vähentää onnellisuuttani tekemällä asioita joista en pidä? Ei kiitos, nautin mieluummin elämästä tehden asioita joista olen oikeasti kiinnostunut, kuin että tekisin jotain sairauden, lihavuuden tms pelossa. (Enkä muuten ole edes ylipainoinen tai sairas tai mitään, huolimatta hedonistisesta elämäntavastani.)
Ei kukaan dissaa?