Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tradenomin koulutus - mitä teette nyt työksenne & palkkanne?

Vierailija
18.05.2015 |

Te tradenomin koulutuksen suorittaneet, missä olette nyt töissä ja paljonko teidän kuukausipalkka on? Minkä ikäsiä olette, kauanko olette olleet kys. työtehtävässä? Onko teillä muita koulutuksia? Koetteko tulevanne hyvin arjessa toimeen vai tuntuuko että joutuu venyttämään penniä vuodesta toiseen? Oletteko tyytyväisiä alavalintaanne?

Kiitos kaikille vastanneille :)

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25000 € asian tuntia

aika hyvä palkka, jos ei tarvitse osata kirjoittaa,"tuntia":DDDDDD

Vierailija
62/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nämä alapeukuttajat ja provoilijat. Onko paha olo? Tradenomeja on tosiaan moneen junaan ja tosi erilaisilla aloilla. Ja toki palkatkin vaihtelee paljon. Olen yksi alussa kirjoittaneista, joka valmistui jo 1998. Kaikille toivon mieluisia töitä vaikka nyt on huonot ajat monilla aloilla.

Ihan vaan vastasin rehellisesti, mutta alapeukut paukkuu:(. Välillä tämä vauvapalsta on aika asiaton.

Asiat ovat asiallisia, mutta ei voi olla alpeukuttamatta, jos tradenomi kirjoittaa:

asian tuntia, ponukuset yms. eli en ihmettele, jos ei saa töitä, kun hakemus varmaan pitäisi kirjoittaa edes jotenkin ymmärrettävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntineuvottelija, palkka 2400e+satunnaiset pienet bonukset. B-to-b-myyntiä pääosin puhelimitse.

Vierailija
64/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nämä alapeukuttajat ja provoilijat. Onko paha olo? Tradenomeja on tosiaan moneen junaan ja tosi erilaisilla aloilla. Ja toki palkatkin vaihtelee paljon. Olen yksi alussa kirjoittaneista, joka valmistui jo 1998. Kaikille toivon mieluisia töitä vaikka nyt on huonot ajat monilla aloilla.

Ihan vaan vastasin rehellisesti, mutta alapeukut paukkuu:(. Välillä tämä vauvapalsta on aika asiaton.

Mä en sitten jaksa ymmärtää teitä alapeukuista itkijöitä. Miksi sä jaksat välittää parista miinuksesta, joista osa saattaa olla  vahinkojakin, jos asiat kerran on niin kovin hyvin? Aikuinen ihminen...

Vierailija
65/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pääkirjanpitoa ja raportointia,  palkka n. 4000t/kk. Olen n. 30v. Olen tyytyväinen alavalintaani.

Vierailija
66/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli ainakin yksi johdon assistentti. Millainen teillä yleisesti on työtilanne? Olen hakemassa syksyllä kouluun ja harkitsen johdon assistentiksi hakemista, koska kaupallinen ala kiinnostaa AMK-aloista eniten ja minulla on hyvä kielitaito.

Vierailija
67/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelmäasiantuntija 4000-4500 e / kk (riippuu päivärahoista)

30v ja firmassa ollut n. 5 vuotta.

Vierailija
68/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistöalalla, 2850 €/kk. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan