Nyt on palstalle tullut joku käyttöehtojen hyväksymisjuttu
toivottavasti moderointi pelaa tehokkaammin jatkossa eikä kaikenmaailman pedot ja hullut saa palstatilaa
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:31"]Hienoa! Missä tästä on infoa?
[/quote]
En tiedä missä infoa mutta minulla tuli tähän ruutuun sellainen kun palstan aamulla ekaa kertaa tänään aukaisin.
Ei millään firmalla ole varaa palkata henkilöä vahtimaan yhtä pedofiilia öisin. Parhaiten sen saisi savustettua ulos sillä lailla että nolla vastausta, nolla lukukertaa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:34"]mulle tuli sama ja cliccasin "ok"
[/quote]
Niin minäkin. Olisikohan palstalle pääsy evätty jos ei olisi "ok":ta klikannut?
Ei ole mulle tullut mitään tuollaista hyväksymisjuttua. Tulin hetki sitten palstalle. Tuliko teille mobiililla vai normi koneella käytettynä? Olen itse mobiililla.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:39"]Ei ole mulle tullut mitään tuollaista hyväksymisjuttua. Tulin hetki sitten palstalle. Tuliko teille mobiililla vai normi koneella käytettynä? Olen itse mobiililla.
[/quote]
Mobiililla...
Poistan illalla aina sivuhistorian ja tulen "paljaaltaan" aamulla tänne :D
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:39"]Ei ole mulle tullut mitään tuollaista hyväksymisjuttua. Tulin hetki sitten palstalle. Tuliko teille mobiililla vai normi koneella käytettynä? Olen itse mobiililla.
[/quote]
Mulla tuli mobiililla. En usko että tuolla yritetään mitään pedofiiliä savustaa ulos vaan ihan yleisesti vähän asiallisemmasta keskustelusta muistuttelee.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:39"]Ei ole mulle tullut mitään tuollaista hyväksymisjuttua. Tulin hetki sitten palstalle. Tuliko teille mobiililla vai normi koneella käytettynä? Olen itse mobiililla.
[/quote]
Mobiililla...
Poistan illalla aina sivuhistorian ja tulen "paljaaltaan" aamulla tänne :D
[/quote]
No niin mäkin teen noin. Vanha tapa.
Mulle ei ole tullut, palstailen tietokoneella, en mobiililla.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:39"]Ei ole mulle tullut mitään tuollaista hyväksymisjuttua. Tulin hetki sitten palstalle. Tuliko teille mobiililla vai normi koneella käytettynä? Olen itse mobiililla. [/quote] Mobiililla... Poistan illalla aina sivuhistorian ja tulen "paljaaltaan" aamulla tänne :D [/quote] No niin mäkin teen noin. Vanha tapa.
[/quote]
Saisko udella, että mikä teillä on taustalla siinä että poistatte sivuhistorian? Eli mitä arvelette saavutettavan, kun sivuhistoria pyyhitään?
kukaan ei näe mitä noloa on kirjotellut tänne
Ei minulle vaan ole tullut mitään.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:39"]Ei ole mulle tullut mitään tuollaista hyväksymisjuttua. Tulin hetki sitten palstalle. Tuliko teille mobiililla vai normi koneella käytettynä? Olen itse mobiililla. [/quote] Mobiililla... Poistan illalla aina sivuhistorian ja tulen "paljaaltaan" aamulla tänne :D [/quote] No niin mäkin teen noin. Vanha tapa.
[/quote]
Saisko udella, että mikä teillä on taustalla siinä että poistatte sivuhistorian? Eli mitä arvelette saavutettavan, kun sivuhistoria pyyhitään?
[/quote]
Eilen luin keskusteluja mm. seksifantasioista .. Ja muutenkin tykkään poistaa sivuhistorian ettei kukaan näe, mitä lueskelen. Haluan sen verran yksityisyyttä. Puhelintani käyttää myös lapsi pelaamiseen ja mies joskus tarvitsee.
Mobilella tuli nyt. Mutta kun yritin klikata niitä käyttösääntöjä niin pääsee vain av:n etusivulle :D Hyvin te taas vedätte, ylläpito!
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:42"]
[/quote]
[/quote]
No, mun tablettia voi käyttää lapsenikin, niin eipä näe sivuhistoriasta mitä olen selaillut, tosin en nyt käy missään epäilyttävillä sivuilla, mutta mukavampi näin. Pöytäkonetta käyttääkin moni muukin, joten hyvä se on "siivota." ...edellinen vastaaja
Hienoa! Missä tästä on infoa?