GALLUP: YO-todistuksesi ja mitä opiskelet/opiskelit?
Kommentit (218)
Äidinkieli, ruotsi ja englanti M. Reaali ja lyhyt matematiikka C. KTM.
Tsemppaava keskustelu! Mulla on MCBBA ja epävarmuus varjostaa yliopistoon hakemista, koska mun päähän on iskostunut että oon huono opiskelija, vaikka opin kyllä jos panostan.
LLLLLEEE
DI, ällissä yksi pitkä ja yksi keskipitkä kieli, äidinkieli, ainereaalista kemia ja fysiikka, eximiat pitkä matikka, ainereaalista fysiikka, toinen pitkä kieli.
EMCBB -> KTM erinomaisilla arvosanoilla.
LLLLEC
Terveystieteitä luen yliopistossa
BCMMEC, lääketiede. En panostanut lainkaan yo-kirjoituksiin vaan koko abivuoden pelkästään pääsykokeeseen. Pääsinkin ensiyrittämällä sisään. Enkä edes lukenut pitkää matikkaa.
Mistä pirusta niitä muistaa...kaippa ne oli jotain kohtuullisia, mutta ei niistä yhtään pistettä oikeustieteellisessä saanut kun muut olivat parempia.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:53"]BCMMEC, lääketiede. En panostanut lainkaan yo-kirjoituksiin vaan koko abivuoden pelkästään pääsykokeeseen. Pääsinkin ensiyrittämällä sisään. Enkä edes lukenut pitkää matikkaa.
[/quote]oot varmasti mies
LLEEEMC - kauppatieteitä opiskelen
Äikkä E
Mantsa M
Bilsa C
Enkku C
Ruotsi A
Pitkä matikka I
Puutarhuriksi opiskelin tämän jäljeen mutta haluaisin nyt eläintenhoitajaksi.
LLLEEEM
L: pitkä matikka, uskonto, psykologia
E: äidinkieli, englanti, keskipitkä ruotsi
M: lyhyt ranska
DI:ksi opiskelen
EMMMM aika keskitasoisesti meni :/ en pysty keskittymään tilanteissa, joissa on paljon ihmisiä ja häslinkiä. Myös se tuntien istuminen paikoillaan oli aika vaikeeta ja vei keskttymistä pois itse asiasta. Juuri valmistuin sairaanhoitajaksi ja työskentelen tällä hetkellä sairaanhoitajana sairaalassa.
LLLMB silloin, kun eximiaa ei vielä tunnettu. Tarkemmin en kerro, mutta olen tuon lubenterin alan maisteri. :)
EEEEMMC
VTM, ulkomailla kv-organisaatiossa toissa.
LEEEMC, Ammattikorkeessa kansainvälistä liiketaloutta. Olisi kyllä pitänyt aikoinaan mennä yliopistoon, mutta enää ei jaksa.
En kylä yhtään muista mitä kirjoitin jotain L ja M siellä oli. Olen datanomi -90 luvun lopulta, tradenomi YAMK ja gradua vaille valmis FM. olen opiskellut enemmän huvikseni kuin oikeaan tarpeeseen.
LLLLC, farmaseutti. Vähemmälläkin olis voinu tähän opiskella, mutta olen masennuksen takia elämän alisuoriutuja.
LLLLEEE, psykologiaaa opiskelen.
LEMMC
Opiskelen matematiikkaa yliopistossa