GALLUP: YO-todistuksesi ja mitä opiskelet/opiskelit?
Kommentit (218)
CCBAA tai CCCAA tai CCCBA
En muista enää varmaksi. Ja opiskellut olen tuon jälkeen kaksi amistutkintoa, koska yllättäen ei oikein nuo korkeampien koulujen ovet avautuneet.
CCCM
Lukio ei ollu sitte yhtään mun juttu, mutta sinnillä läpi! Nykyään onnellinen sairaanhoitaja.
LLLMMA v. 86 ja lääkäri tuli. Iltalukiossa opiskelin pitkän fysiikan ja sen jälkeen pääsin sitten sisään.
LLEEEEEE, fysiikkaa yliopistossa
MCAAA
Opiskelen oikeustieteellisessä. Sain lukion kursseista hyviä numeroita, mutta liiallinen jännittäminen teki tepposet kirjoituksissa, jolloin unohdin kaiken oppimani. Päättötodistukseni oli hyvä ja keskiarvo 8.9, mutta kirjoitukset menivät penkin alle, vaikka luin niihin mielettömästi.
CCCCBAA ja opiskelen sairaanhoitajaksi
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:29"]
MCAAA Opiskelen oikeustieteellisessä. Sain lukion kursseista hyviä numeroita, mutta liiallinen jännittäminen teki tepposet kirjoituksissa, jolloin unohdin kaiken oppimani. Päättötodistukseni oli hyvä ja keskiarvo 8.9, mutta kirjoitukset menivät penkin alle, vaikka luin niihin mielettömästi.
[/quote]
Mulla sama, että päättötodistus on kuitenkin melko hyvä. Kirjoitukset vain menivät huonosti, koska en lukenut niihin juuri ollenkaan. Lukuloma meni baareissa kulkiessa ja kyllä on välillä harmittanut.
203.
EEMCC. Opiskelen luokanopettajaksi :) aineenopettajaksi kiinnostaisi myös lukea, sillä yläasteella olisi mukava opettaa. En vain ole keksinyt mitä haluaisin lukea. Luonnontieteet ovat vahvuuteni, mutta yhdellä opetettavalla aineella ei taida tehdä mitään ja useampaa ei ehdi lukea.
LEEEEM
Opiskelen kielten opettajaksi, viimeinen vuosi menossa.
Aat ja beet "komeili" yo- todistuksessa. T. Sairaanhoitajaksi myöhemmin opiskellut
LLEEEEC
teknillinen yliopisto + lääketiede
EEMCAB ja erityisopettajaksi opiskelen.
Äikkä L
Ruotsi L
Psyka L
Historia E
Englanti C
Lyhyt matikka B
:(
Opiskelen kasvatustieteitä.
LLLLLE lukion ope