Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla niin ällö otus, kuin hämähäkki!

Vierailija
18.05.2015 |

Hyi yöks. Juoksin aamulla yhtä karkuun :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäköhän me näytetään eri eläimistä?

Vierailija
2/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! 10 cm pituinen torakka!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika inhaa, jos lattialla ja vuodevaatteilla juoksentelisi pieniä, kalpeita skorpioneja.

Vierailija
4/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammo vaarattomia eläimiä kohtaan on fobia, jolle ei tietenkään mitään voi, mutta voisi kuitenkin tunnustaa että ongelma on omien korvien välissä.

Vierailija
5/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman luojan luomia ollaan molemmat, me ja hämähäkit. ynnä kaikki muut.

Kaikki on samasta energiasta lähtöisin, kaikki on energiaa, energian muotoja on miljoonia.

Vierailija
6/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhoset on vielä ällömpiä.

Vierailija
7/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vaa, et oo itekää kummonen ! t. hämis

Vierailija
8/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta monet hämähäkit on sympaattisen näköisiä. Varsinkin ne pitkäjalkaiset huonehämähäkit. Sellaiset tropiikin isot karvajalkaiset tietty on vähän kammottavia, mikä on kai ihan järkeväkin vaisto kun monet on myrkyllisiä. Apinatkin pelkää vaistomaisesti hämähäkkejä joten lienee kaukaa evoluutiosta periytynyt vaisto niitä pelätä.

Vierailija
9/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kammonnut tai pelännyt mitään öttiäisiä. Tässä taloudessa mies kirkuu minut paikalle hävittämään erinäisiä pieneläimiä jos sellainen sisälle erehtyy.

Vierailija
10/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:35"]Perhoset on vielä ällömpiä.
[/quote]

Joo! Sellaiset karvaturpa perhoset jotka tulee tikkumaisine jalkoineen häröilemään!

Vierailija
11/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyiii hyiii ällöä. Torakat on kyllä ällöimmästä päästä ja samoin kaikki muut tuhohyönteiset. Nisäkkäistä rotat on ällöimpiä imo. Mutta kyllä ne hämähäkitkin on kammottavia, vaikka eivät tee mitään!

Vierailija
12/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:36"]

Kiitti vaa, et oo itekää kummonen ! t. hämis

[/quote]

Heh. Tästä yläpeukku.

Vierailija
13/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:35"]Perhoset on vielä ällömpiä. [/quote] Joo! Sellaiset karvaturpa perhoset jotka tulee tikkumaisine jalkoineen häröilemään!

[/quote]

Jes, perhoskammoisia, joku lopulta ymmärtää minuakin! Minä pelkään hysteerisesti perhosia, ja useimmathan pitää niitä ihanina ja kauniina joten eivät voi ymmärtää. Minä taas ihmettelen, että miten ne suomuiset siivet, rättimäisen lepattava lentotyyli ja joko karvainen tai sellainen ällön kovettunut toukkamainen keskiruumis voivat olla muka kauniita, nehän on ILJETTÄVIÄ. Joskus mun päälle laskeutui semmoinen kovempiruumiinen perhonen, ja siitä ruumiista jäi ikään kuin harmaata pölyä vielä kädelle. Hyööh! Pesin sitä kättä hysteerisesti varmasti puoli tuntia sen jälkeen.

Vierailija
14/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh! Hämpsyt on kivoja ja hyödyllisiä otuksia.

15/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutiaiset. Hirvikärpäset. Paarmat. Kiinalaiset jättiherhiläiset. Headcrabit.

Tshernobyliläinen atomihämähäkki.

Vierailija
16/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siivoojana vanhassa koulussa ja siellä on paljon hämähäkkejä. Joudun sitten aika usein rikkomaan niiden verkot jos on näkyvillä paikoilla, mutta pyytelen yleensä aina anteeksi ja annan hämppiksen kipittää rauhassa moppia karkuun :) 

Itseäni joku torakka ällöttäis tosi paljon, hyi!

Vierailija
17/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään kuollakseni toukkia :s en perhosentoukkia mut auta armias jos joudun kosketuksii jonkun valkosen paksun kärpäsentoukan kanssa :///

Vierailija
18/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, mun kolme vuotias tyttö tykkää leikkiä hämähäkkiä sormilla.
Sormet kävelee mun selkää pitkin päähän ja samalla tyttö hokee: se on kiltti. Ei tee pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän