Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini on k*sipää

Vierailija
18.05.2015 |

Hän edelleenkin lainailee minulta joka kuukausi toista sataa euroa rahaa, oli minulla itselläni rahaa tai ei. Toisin sanoen minun itseni pitää ottaa velkaa, jotta voin lainata hänelle. Hän ajelee taksilla, polttaa tupakkaa, juo alkoholia ja seurustelee nuorempien miesten kanssa. Itse olen ollut nuorempana kiltti kympin tyttö ja empaattinen muiden ymmärtäjä ja jouduin äitiäni muistuttavan ilkimyksen kanssa naimisiin, sillä jotenkin ehkä ihailin niitä itsekkäitä äidistäni muistuttavia renttupiirteitä alitajuisesti.

Äitini aina korostaa omaa kauneuttaan edelleenkin yli viisikymppisenä ja minulle hän vihjailee ulkonäöstäni ilkeästi. Hän käyttää miesystäviään häikäilemättä hyväkseen. En uskalla olla lainaamatta, sillä hänellä on avaimet asuntooni (joita hän ei suostu palauttamaan) ja lisäksi hän uhkailee aina tiukan paikan tullen (jos en haluaisi maksaa hänelle rahaa) lastensuojeluilmoituksen tekemisellä, vaikka siihen ei ole oikeasti aihetta. Hän on muutenkin tavannut lapseni vain kerran elämässään. Yritin järkätä hänelle vierailua monta kertaa meille, mutta äitini teki aina oharit, vaikka olin varannut tarjottavaa ja siivonnut häntä varten extrahyvin. Äitini on k*sipää. Huh, helpotti, kun sain avautua täällä. *phew*

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG. Äites voi olla kusipää, mutta sä olet tossukka!

Ryhdistäydy, nainen! Eroa huonosta miehestä. Etsi uusi koti äläkä missään nimessä anna äidillesi avainta. Älä edes kerro osoitetta. Vaihda puhelinnumero ja muuta se salaiseksi. Opettele sanomaan "ei" äläkä nyt tommosen mulkvistin takia tee enempää velkaa.

Miksi edelleen annat äitisi roikkua elämässäsi? Kuulostaa siltä, ettei hän ainakaan tuo mitään positiivista elämääsi. Ei sulla ole mitään velvollisuutta olla äitisi kanssa tekemisissä.

Vierailija
2/9 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lainaa ja anna tehdä se lastensuojeluilmoitus. Jos ei ole aihetta, niin ei ne sossut sun lapsiasi vie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmaks tulee, kun vaihdatat lukot.

Vierailija
4/9 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika ottaa itseäsi niskasta kiinni. Ensimmäisenä vaihdatat lukot. Sitten otat etäisyyttä äitiisi ja lopetat rahan lainaamisen.

Anna tehdä lastensuojeluilmoitus. Kyllä ne sossut huomaavat, että aihetta ei ole, jos asia on niin.

Vierailija
5/9 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää provo ole ennenki ollu täällä?

Vierailija
6/9 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lainaa rahaa.
Ota ero huonosta miehestä.
Vaihda lukot.
Päästä vittuilu ja uhkailu toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Älä vieritä syytä omasta elämästäsi toisen harteille, olet itse vastuussa omasta onnestasi.

Vierailija
7/9 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioita isääsi ja äitiäsi.

Vierailija
8/9 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko niin, että kuka tahansa, joka vaikka ilkeyttään tekee lastensuojeluilmoituksen, onkin tavallaan "oikeassa"? Puhun äitini kanssa puhelimessa ehkä kerran-pari kuukaudessa, liittyen lähinnä niihin rahojen lainaamisiin, sillä hän soittaa minulle vain silloin, kun on rahaa vailla. Hän on tavannut parivuotiaan lapseni vain kerran lapsen ollessa ehkä noin kuukauden ikäinen vauva ja lisäksi on nähnyt vain muutaman kuvan lapsesta. Tuolloin ei ollut eikä ole oikeastikaan muutenkaan mitään syytä ilmoitukselle. Äitini siis uhkailee minua ainoastaan. Lisäksi hän melkein pakottaa minua eroamaan miehestäni ja lupailee, että sitten voisimme joskus tavata livenäkin, kunhan ensin eroan miehestäni. Oikeasti kuitenkin äitini on se kaikkein noloin tyyppi tässä kuviossa. En ole edes kehdannut kertoa miehelleni, millainen päihdeongelmainen ja bilettävä äitini on oikeasti. Onko tosiaan niin, että olisi ihan oikein tehdä meistä lastensuojeluilmoitus, kun oikea motiivi on äitini impulsiiviset tarpeet ja kiristäminen?

Ei ole minun vikani, että minulla on niin kamala äiti. Olen itse jo yli kolmekymppinenkin ja äitini vaan uunottaa minua jatkuvasti. Epäreilua. Mutta ihmiset ilmeisesti menevät kiusattujen puolelle yleisemminkin. Äitini nimittäin hyväksikäyttää minua vain siksi, kun en uskalla sanoa ei. Ne hänen juoppokaverinsa osaavat sanoa suoraan ja minä en osaa äidilleni sanoa pahasti. En ole eläissäni koskaan edes polttanut tupakkaa tai humaltunut tms. Tekeekö se, että olen äitini lapsi minusta ja lapsestani jotenkin huonomman ja ls-ilmoituksen arvoisen henkilön? T. AP

P.S. Jotkut ihmettelevät, miksi kännykkäni on jatkuvasti äänettömällä. Syy ei ole mikään toinen mies, vaan äitini, joka soittelee kännipuheluita, rahankerjuupuheluita, itsemurhauhkauksia sekä haluaa jaaritella tuntikaudet kanssani puhelimessa, jos hänellä on rakkaushuolia ja vaikka sanoisin, että itselläni on kiirettä. Hän vain hyväksikäyttää muita ja imee heistä mehut sekä pitää itseään poikkeuksellisen kauniina ja älykkäänä sekä muiden yläpuolella olevana. Olen ihan kypsä hänen käyttäytymiseensä. :(

Vierailija
9/9 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Viestiin tuli enterin painallus liikaa, sorry. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän