Katariina Souri on perustanut uuden puolueen
Graniittipuolueen. Minkähänlainen meininki niillä on? 🤔
Kommentit (19)
Ainakin jos tämän "naikkosen" omia ulostuloja seuraa niin meininkinä on uhriutuminen ja kaikki on muiden syytä, oli miten limaisen uran itse valinnutkaan.
Sourin puoluekannasta ei ole oikein saanut selvää. Toisaalta on liberaali, mutta välillä tosi persumainen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jos tämän "naikkosen" omia ulostuloja seuraa niin meininkinä on uhriutuminen ja kaikki on muiden syytä, oli miten limaisen uran itse valinnutkaan.
Sitten persut saa kilpailijan.
Kärkkäisellä on karvainen alapää. Olen nähnyt kuvia ja isot pojat ovat kertoneet.
Hyvä, että politiikkaan tulee uskottavia vaihtoehtoja, kuten Katan Granaattipuolue - tai Aku Paavo Ankka Helsingistä.
Puolue on Pro Karvat Tussut Pöheikkö
Se on muuten Grafeeni puolue, ei Graniitti.
Puolueen pääsanoma on Pillunesittely.
Vierailija kirjoitti:
Puolue on Pro Karvat Tussut Pöheikkö
Demarit ja kepu ottavat Katan puolueen mukaan hallitukseensa. Hallituksen nimeksi tulee punamultapöheikkö.
Vierailija kirjoitti:
Puolueen pääsanoma on Pillunesittely.
Mr Lothar ja Amanda Ahonen sekä Henry Saari ovat ehdokkaina.
Missä saa hakea jäseneksi Katan pillupuolueeseen?
Olipas tyhmiä kommentteja. Mutta ihan odotettuja täällä
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että itse näytteli pilluansa kun janosi kuuluisuutta. Nyt on turha uhriutua. Koko ajan haki nuorempana julkisuutta ja paistatteli lehdissä. Jo silloin kun oli Johnny Michaelin kanssa.
Varmaan jotain kristallipuolueen tyylistä.