Vinkki teinille kelpaavasta shampoosta
Hei.
Tarvitsen vinkkejä. Teinille ei kelpaa enää perheshampoo. Halusi nuirten suosimia merkkejä. Onkohan marketissa sellaisia ja minkä merkkisiä ne on?
Kommentit (23)
OGX tuotesarja on ollut meidän teinille ja mun hiuksille tosi hyvä, ei nyt edes ihan kalleimmasta päästä mutta ei ihan halvinkaan, ikinä ei ole ollut hiukset näin hyvässä kunnossa ja siihen vielä kerran viikossa tervashampoolla pesu niin kyllä hiukset kiittää! OGX tuotteita saa ihan kyllä cittareista, tokmanneilta ja rustasta ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Taas joku aloitus missä teinit yritetään tehdä ‚mahdottomiksi‘? Eikö se osaa itse valita muka hyllystä mitä haluaa? Vai alatko täällä nyt lisätä, että on adhd ja muutenkin kauppaa karttava ja mielenterveysongelmallinen? Jospa et enää korjoittaisi tänne?!?!
Normali teini osaa itse hylystä valita kaikki tuottensa mitä elämä tarvitsee. Aloiteen tekijä tänään ei ole teiniä nähnytkään kotinsa. Meidän tein, sitä tätä tai holvikaaren alla.Ei ihan tervettä.Kuten ei tuo kysymys. Teini se sanoo mitä tarvitsee eikä venttovieraat ihmiset tällä.
Valitse sotasi. Seteli kouraan ja teini ostoksille.