Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olet tyytyväinen työhösi?

Vierailija
18.01.2022 |

Mitä teet ja millä koulutuksella? Paljonko tienaat?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt joku pitää työstään?

Vierailija
2/10 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu työtä tekee. Viisas pääsee vähemmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt joku pitää työstään?

Ei tässä maassa.

Vierailija
4/10 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja. Asiantuntijahoitajana. Palkka kolmisen tonnia. Mukava ja palkitseva työ, tykkään kyllä.

Vierailija
5/10 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeri. Merkonomi.

Sopivasti työtä, ei liian kiire, saan 70% työajastani tehdä työni yksin toimistossa. 30% olen ihmisten kanssa tekemisissä, palaveria tms.

Tein ennen hoitotyötä. Tämä nykyinen työ on aivan taivas siihen verrattuna. Palkka sama.

Vierailija
6/10 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvataiteilija. Tienaan noin 1000 € kuussa. Työ on minulla intohimo. Teen joka päivä kolme - neljä tuntia töitä.

Vierailija
7/10 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen metsätalousinsinööri, joka tekee työkseen valvontatehtäviä. Palkka vähän yli 4000 e/kk. Mukavinta on valita itse työaikansa ja tietty valta.

Vierailija
8/10 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja vanhystyössä. Pidän kovasti. He ovat hauskaa seuraa, hyvä keskustelija yms

Vierailija
9/10 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvataiteilija. Tienaan noin 1000 € kuussa. Työ on minulla intohimo. Teen joka päivä kolme - neljä tuntia töitä.

Sekalainen koulutus pitkältä ajalta. Kuvataidetta, valokuvausta, graafista suunnittelua ja sisustussuunnittelua olen opiskellut. Nämä kaikki ovat hyödyksi työssäni.

Vierailija
10/10 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-merkonomi, 5 kieltä, viennissä töissä, paljon työaikana lisäkoulutettu (tulli-, EU-, vaaralliset aineet-, varastointi- ja muilla kursseilla). 7 työtunnissa päivässä tienaan nettoa 2400,- eikä enempi kiinnosta sillä vapaa-aika on minulle tärkeää. Olen hyvä työssäni ja minua arvostetaan.

Tärkeämpää: laitan säännöllisesti rahaa talteen niin että kun olen 65, minulla on 30 vuodeksi eli 360 kuukaudeksi eläkkeen lisäksi noin 500,- per kuu säästö/sijoitusrahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän