Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painoindeksi 45.4

Liikaa painoa
18.01.2022 |

Huoh. Aivan järjetön lukema. Pakko tehdä asialle jotakin. Tiedän kyllä mitä pitää tehdä, mutta multa puuttuu motivaatio! Mistä ihmeestä mä löydän sen ja saan pidettyä, että pääsen normaaliin painoon?!

Viikonloppuna kävin hiihtämässä ja eilen myös. Tänään kävin kävelyllä. Huomenna aion mennä kuntosalille heti aamusta, että ehdin käydä ennen töitä. Älkääkä tulko sanomaan, että ruokavalion muutos tärkeämpi koska mä tiedän sen! Mun on kuitenkin myös saatava kuntoa nostettua ja lihaksia parempaan kuntoon niin siksi myös liikuntaa.

Se vain, että miten saan pidettyä liikuntainnon yllä ja ruokavalion kurissa. Argh!

Mitat siis 168cm ja 128kg.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiydestä ei voi syyttää ketään muuta kuin itseään. Eipä tarvitse ihmetellä miksi tuijotetaan kuin ufoa.

Vierailija
42/52 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lihavuusleikkaus sinulle toimiva vaihtoehto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin VHH:lla ja painoni putoaa 1kg/vko vauhdilla, painoindeksini on 26,9 eli AP:llä putoaa varmasti vielä enemmän.

Parasta tässä on se, että oikeasti saa syödä niin paljon ettei ole nälkä. Ei tarvitse punnita mitään, ei laskea kaloreita eikä olla nälissään ja paino sen kun putoaa.

Huonona puolena on se, että lähes jokainen ruoka pitää tehdä itse, eli aikaa ruoan tekemiseen menee paljon, kun jos haluaa esim.leipää, se on itse leivottava.

Toisaalta, syödä ei tarvitse kuin max 3krt/pva koska ruoka on ravitsevaa ja pitää hyvin nälän poissa :)

Vierailija
44/52 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskiydestä ei voi syyttää ketään muuta kuin itseään. Eipä tarvitse ihmetellä miksi tuijotetaan kuin ufoa.

Ei mikään ihme miksi järki jätti sinut. Ei kai kukaan tyhjässä pääkopassa viihdy.

Vierailija
45/52 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa painoa kirjoitti:

Mistä mulle motivaatiota?!

Motivatiota ette tältä saa. Tilatkaa aika terveyskeskus läkäri ja sitä kautta ravintoterapetuille. Terveyskeskuksista saa myös läheteen ENE-ryhmään. Jossa ryhmässä laihdutetaan. pästän tuolaisilla lukemilla myös julkisen sektorin hinoilla vatsalaukun pienenys leikkaus ja 1 vuoden pääsät irto nahan poiston sama asia.Useimat lihoo kuitenkin takas 5-8 vuodessa. kun kalja ja hiilhapolliset juomat venytää vatsalaukkua ja sinne mahtuu taas enempi lapaa ruokaa.Sama asia läkärin resepti läket laihdutus. Äkkiä paino putoo eli 1vuodessa. Kun pillerit lopuu paino nousee takas. Ensin hoidetaan psyyke ylipainosilla,sitten mietitän muut keinot laitumiseen.

Vierailija
46/52 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö peili motivoi tarpeeksi?

Saako Ap autosi peruutuspeilin lainaan?

Vierailija
47/52 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Anonyymisti kyllä uskalletaan sitä turpaa louskuttaa ap:lle. Ja sitten irl nämä nyhveröt eivät sitä uskaltaisi tehdä. :)

Vierailija
48/52 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika laiha. 45.4 kiloa.

Vierailija
49/52 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa painoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollapa noin laiha.

Terveisin 176cm, 151kg

Älä nyt viitsi. Vaarallisen paljon painoa on mullakin. Painan vähemmän kuin sä, mutta vaikka vertaisi suhun niin en ole laiha. Eikä laiha ole mitenkään tavoiteltava asia vaan normaalipaino. Mä miellän laihan alipainoiseksi. Mun tavoite on päästä edes 70 kiloon jolloin olisin normaalipainoinen. Joidenkin mielestä varmaan edelleen kaamea läski, mutta se on sitten heidän ongelmansa. 

Nyt mä lähden kuntosalille!

Itsehän en pystyisi vaivojeni vuoksi sinne salille menemään, vaikka ei olisi edes pandemiaa. Ruokavaliolla sain pudotettua 14 kiloa viime syksynä, mutta joulun aikaan tuli puolet takaisin.

Vierailija
50/52 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko lihavuusleikkaus sinulle toimiva vaihtoehto?

En halua leikkaukseen. Se on kuitenkin iso operaatio ja sen myötä ei välttämättä pysty syömään joitakin raaka-aineita enää. Vitamiinit ei imeydy oikein jne. 

En myöskään syö mitään laihdutuspillereitä kuten joku ehdotti. Elämäntapamuutoksilla se paino saadaan tippumaan eikä poppakonsteilla.

Vierailija
51/52 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa painoa kirjoitti:

Mistä mulle motivaatiota?!

Motivatiota ette tältä saa. Tilatkaa aika terveyskeskus läkäri ja sitä kautta ravintoterapetuille. Terveyskeskuksista saa myös läheteen ENE-ryhmään. Jossa ryhmässä laihdutetaan. pästän tuolaisilla lukemilla myös julkisen sektorin hinoilla vatsalaukun pienenys leikkaus ja 1 vuoden pääsät irto nahan poiston sama asia.Useimat lihoo kuitenkin takas 5-8 vuodessa. kun kalja ja hiilhapolliset juomat venytää vatsalaukkua ja sinne mahtuu taas enempi lapaa ruokaa.Sama asia läkärin resepti läket laihdutus. Äkkiä paino putoo eli 1vuodessa. Kun pillerit lopuu paino nousee takas. Ensin hoidetaan psyyke ylipainosilla,sitten mietitän muut keinot laitumiseen.

En todellakaan mene mihinkään leikkaukseen tai ota jotakin huuhaapillereitä käyttöön. Elämäntavat remonttiin niin sillä saa pysyvämmät tulokset. 

Vierailija
52/52 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa painoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollapa noin laiha.

Terveisin 176cm, 151kg

Älä nyt viitsi. Vaarallisen paljon painoa on mullakin. Painan vähemmän kuin sä, mutta vaikka vertaisi suhun niin en ole laiha. Eikä laiha ole mitenkään tavoiteltava asia vaan normaalipaino. Mä miellän laihan alipainoiseksi. Mun tavoite on päästä edes 70 kiloon jolloin olisin normaalipainoinen. Joidenkin mielestä varmaan edelleen kaamea läski, mutta se on sitten heidän ongelmansa. 

Nyt mä lähden kuntosalille!

Itsehän en pystyisi vaivojeni vuoksi sinne salille menemään, vaikka ei olisi edes pandemiaa. Ruokavaliolla sain pudotettua 14 kiloa viime syksynä, mutta joulun aikaan tuli puolet takaisin.

Olen nyt kuukauden ajan yrittänyt ruokavaliolla pudottaa painoa. Ei mitään vaikutusta. Näyttäis olevan, että mun elimistö ei suostu laihtumaan talvella. Lihomaan kyllä, mutta ei laihtumaan.