Mistä hinnasta myisit itseäsi?
Yksi yö tavallisen keski-ikäisen suomalaisen miehen kanssa. Mikä olisi hintasi? Kaikilla nimittäin on joku hinta.
Kommentit (104)
Miten joku voi kuvitella että kaikki myisivät seksiä jostain hinnasta? Minä en myisi mistään summasta...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:20"]
En mistään hinnasta :) Minulla ei ole ole oikeasti hintaa. Vaikka sasin miljardeja niin en harrastaisi seksiä rahasta. Harrastan sitä vain himosta, sillä en halua vahingoittaa itseäni. Mikään raha ei ole seksuaalisen hyvinvointini arvoista. En ole muutenkaan rahan perässä.
[/quote]
Miten joku voi miinustaa tätä että en ole ostettavissa? Onko katkera pala miehille, että kaikilta naisilta ei saa millään rahalla?
Itsensä myyminen maksaa tasan sen verran, kun siitä ollaan valmiita maksamaan :D Kysynnän ja tarjonnan laki, ihmiset! Turha vikistä että huorat on kalliita - miksikäs kallista hintaa hyvää hyvyyttään laskemaan, jos asiakkaita riittää.
Minulta saa ihan ilmaiseksi, vaik olenkin mies. En ole koskaan mennyt sänkyyn ruman naisen kanssa, joten sellaiselta veloittaisin satasen, jolla voisin sitten käydä ostamassa parilta kauniilta naiselta seksiä vaikkapa seuraavalla saksanmatkalla.
En mistään hinnasta.Minulla on sen verran itsekunnioitusta,enkä ole huora.
Kyllä mä voisin uhrautua, jos kyse olisi sellaisesta summasta, että sillä olisi oikeasti merkitys. Helpompi olisi jos miestä ei tarvitsisi "pettää", eli sinkkuus tekisi tilanteesta moraalisesti siedettävämmän. Ja esim. lasten takia uhrautuminen ei tuntuisi niiiin pahalle.
Jos olisin kauheassa rahapulassa eikä oikeasti mistään muualta sais rahaa ja kukaan tuttu ei ikinä saisi tietää niin voisin myydä; ehkä 1000 eurossa just menis kipukynnys. Mutta jos jotenkin pärjään ilman nälkäkuolemaa niinen mistään hinnasta. Kuitenkin elän jatkuvassa puutteessa ja olen keski-ikäinen aika ruma nainen eikä mua kovin moni edes halua panna. Olen myös ruinannut seksiä kumppaniltani kun häntä ei ole huvittanut. Mutta kun seksin myyminen on ihan eri asia, eli luovuttaa persoonansa ja ruumiinsa kauppatavaraksi. Sitä miehet ei tajua.
Mä en myisi itseäni koko yöksi, haluan nukkua yksin ja panna jossain muualla. Pari tuntia ehkä, tonnin / reikä.
Nimim. "Aina panettaa", yh42
En millään. Häpäisisin itseni ja mielipiteeni, jos myisin itseäni.
Jos olen joskus siinä tilanteessa, niin parempiakin - eli lopullisia - vaihtoehtoja on.
No jos tosiaan olisi mukava ja ei mikään superällö mies, ja itse olisin sinkku, niin en välttämättä paljoa tarvitsisi. En vain tiedä oikein sellaista realistista summaa tuollaiseen.
Minut on häpäisty jo niin monta kertaa tässä elämässä, että en ajattele että yksi yö seksiä elämän suuntaa miksikään muuttaisi.
Tosin minua on yritetty ostaakkin baarissa. Vanha rikkaan oloinen mies vilautti lompakkoaan, jossa rahaa olikin aikalailla. En tiedä mitä summaa hän olisi tarjonnut, kun kieltäydyin kauniisti tarjouksesta.
Eli jos rahaa on muuten normaalisti, niin ihan muuten vain en menisi itseäni myymään.
No en tiedä, voisinko kieltäytyä, jos ihan normaali, järkevän oloinen mies tulisi tarjoamaan kahta tonnia yöltä. Kriteereinä olisi tietysti, että sukupuolitautien varalta käytetään kumia ja mitään kamalan outoja seksifantasioita ei toteuteta. Johonkin käsirautoihin ym sitomiseen ja pukuleikkeihin voisin lisämaksusta suostua.
Jos olisi ikäisekseen komea ja hygienia muut jutut kunnossa, niin tonnista voisin. Jos sitten taas oikeasti joku vastenmielinen hikinen kaljamaha niin kymppitonnista ylöspäin. Ajattelisin koko panon ajan silmät kiinni kuinka vien niillä rahoilla mieheni etelään. :D
T. N 20
ei ole sellaista hintaa että myisin seksiä.
200 000e JOS
- Mies olisi siedettävän oloinen luonteeltaan ja kropaltaan (vittuimaiselle tyypille olisi 100 000e lisä, huonokroppaiselle sama juttu)
- Haluaisi vain perinteisen yhdynnän (lisäjutuista 100 000e/asia, suihin en ottaisi mistään hinnasta)
- Alle 50-vuotias (alle 60-vuotiaalle olisi tuplahinta)
- Suostuisi käyttämään kondomia (ilman kondomia ei kauppoja tulisi lainkaan)
-
Ministerinsalkusta teen mitä vain.
t.Timo S
210 000e
Pitäs tosin olla naisen kanssa, koska olen hetero ja ei sais olla mitään tauteja.
Tällä hetkellä kun on töitä, niin varmaan vuosipalkan verran pitäisi saada, 30 000€. Naisen kanssa tilanne olisi toinen, 100€ /kerta riittäisi hyvin.
M-45