Mistä hinnasta myisit itseäsi?
Yksi yö tavallisen keski-ikäisen suomalaisen miehen kanssa. Mikä olisi hintasi? Kaikilla nimittäin on joku hinta.
Kommentit (104)
Ette oo tosissanne ton tonnin kanssa :D hohhoijakkaa!
Ehkä noin 100/1h :D yöltä 2400 e :D
Mitä se yksi yö sisältäisi? Teeskennneltäisiinkö siinä että kyseessä olisi yhden yön juttu ja lopuksi vain saisi rahaa, vai olisiko toinen selvästi ostettu pelkäksi reiäksi, jolle saa tehdä mitä vaan?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:02"]
Ette oo tosissanne ton tonnin kanssa :D hohhoijakkaa!
[/quote]
Mikä vika tonnissa?
En oikein ymmärrä miksi monet myyvät itseänsä työnantajalle kuukaudesta toiseen, mutta sitten joku yhdyntä hinnoitellaan taivaisiin.
Heitin vitsinä taksijonossa klubi-illan jälkeen komealle nuorukaiselle, jonka kanssa lähdimme jatkoille, että se on sitten 100 euroa.
Sitä ennen olimme tanssineet ja jutelleet.
Aamulla sain ihailua, kahvia, hierontaa ja 100 euroa.
Jokuhan myi neitsyytensä huutokaupalla netissä, ja tienasi ihnan kympitonneja !
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:07"]
En oikein ymmärrä miksi monet myyvät itseänsä työnantajalle kuukaudesta toiseen, mutta sitten joku yhdyntä hinnoitellaan taivaisiin.
[/quote]
Arkityössä tuskin "kasvojen kuluminen" haittaa. Toisin on prostituutiossa. Asiakkaat halunnevat tuoreita kasvoja, siksi ekat kerrat hinnoitellaan pilviin. Tää nyt on toki veikkaus vain.
Vähintään silloin jos en muulla tavoin saisi lapsilleni ruokaa pöytään.
Muuten tarvittaisi ainakin 50 000 josta maksaisin useammalla tonnilla terapiaa. Minua kuvottaa ajatus että joku käyttää kehoani, ja näin alistaa minua ihmisenä.
En mistään hinnasta :) Minulla ei ole ole oikeasti hintaa. Vaikka sasin miljardeja niin en harrastaisi seksiä rahasta. Harrastan sitä vain himosta, sillä en halua vahingoittaa itseäni. Mikään raha ei ole seksuaalisen hyvinvointini arvoista. En ole muutenkaan rahan perässä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:10"]
[/quote]
Arkityössä tuskin "kasvojen kuluminen" haittaa. Toisin on prostituutiossa. Asiakkaat halunnevat tuoreita kasvoja, siksi ekat kerrat hinnoitellaan pilviin. Tää nyt on toki veikkaus vain.
[/quote]
No kyllä minä ainakin saan normityössä aika paljon helpommalla sen reilu pari sataa yössä. Onhan yhdyntä -ja varsinkin koko yö sellaista- aika rankkaa hommaa. Lisäksi pitää laittaa joku hintalappu sille mahdolliselle maineen menetykselle, joka seuraa jos juttu kulkee vääriin korviin.
- Se viisi yötä viidellä tonnilla
Kyllä tonnilla lähtisi perusseksiä vaikka koko yöksi. Kerran yksi kiva mies tokaisi kesken seksin ettei hänel oo sit rahaa maksaa tästä. Olin vaa et mitä ihmettä? Sanoi ettei voinu käsittää miten hänel kävi niin tuuri et lähdin hänen matkaansa. Otin sit kuitenkin kohteliaisuutena :)
[/quote]
Haluton yhdyntä on naiselle vahingollista ja epämiellyttävää. Siksi se hinnoitellaan taivaisiin. Siitä voi olla myös huomattavaa haittaa tulevalla seksielämälle.
Markkinat määrää hinnan. Eikä ne ihan pilvissä tällä hetkellä ole.
Mä voisin maksaa 10€, mutta sitten haluaisin kyllä jotain saadakin enkä vaan antaa, mutta kuitenkin jotain ihan perusseksiä.
Mutta jos maksulliseksi pitäis ryhtyä ei kukaan maksais 49v, 90kg selluliittikasalle niin paljon että antaisin.
Miljoonaa ei kukaan mies kenellekään naiselle maailmassa maksaisi -se on satavarma.Ne miljoonien omistajatkin tietävät näet saavansa prosentin murto osalla siitä summasta...
Itse en kyllä olisi valmis tarjoamaan seksistä kenellekään sitä vanhaa penniäkään,kunhan huvittivat vain nuo epärealistiset hintatoiveet....
Ette tule sellaisia summia saamaan ikinä-ette edes öljysheikeiltä !
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:30"]
Miljoonaa ei kukaan mies kenellekään naiselle maailmassa maksaisi -se on satavarma.Ne miljoonien omistajatkin tietävät näet saavansa prosentin murto osalla siitä summasta...
Itse en kyllä olisi valmis tarjoamaan seksistä kenellekään sitä vanhaa penniäkään,kunhan huvittivat vain nuo epärealistiset hintatoiveet....
Ette tule sellaisia summia saamaan ikinä-ette edes öljysheikeiltä !
[/quote]
No se nyt ei kai ollut tämän ketjun tarkoituskaan, että joku olisi itseään myymässä oikeasti. Vaan ihan päinvastoin.
Liikaa sille keski-ikuiselle.