Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus: bmi 30 > bmi 26, onko hyvä alku?

Vierailija
18.01.2022 |

Minulla oli reippaasti ylipainoa. 2,5 kk olen saanut pudotettua painoa bmi 30 > bmi 26. Onko hyvä alku? Vielä on hieman matkaa tavoitepainoon. Olen ylpeä itsestäni, kun olen saanut painoa pudotettua. Olo on jo nyt kevyempi ja liikkuminen on helpompaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten laihdutit?

Ketogeenisellä ruokavaliolla. Tämä on sopinut minulle hyvin.

Ap

Älä sitten ihmettele kun kilot tulevat takaisin jos et meinannut noudattaa kyseistä ruokavaliota koko loppuelämääsi.

Tuo asia koskee ihan jokaista laihdutustapaa. Entiseen ei ole paluuta.

Et ymmärtänyt.

Mitähän erikoista ymmärtämistä vaatii se asia, että laihdutuksen jälkeen ei palata entisiin tapoihin?

Kummalle ntulee kilot ensimmäisenä takaisin.

Ihminen joka laihdutti noudattamalla ketoa, laihduttamisen jälkeen palaa normaaliin, terveelliseen ruokavalioon.

Ihminen, joka laihdutti sillä normaalilla ruokavaliolla. Ja vielä tarkennus, molemmilla oli samanlaiset huonot elämäntavat.

Tietenkin sillä, joka palaa laihdutuksen jälkeen entisiin tapoihin. Sulla se taitaa olla ymmärryksessä jotain vikaa.

Leikit tyhmää tai olet tosiaankin tyhmä.

Vierailija
22/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten laihdutit?

Ketogeenisellä ruokavaliolla. Tämä on sopinut minulle hyvin.

Ap

Älä sitten ihmettele kun kilot tulevat takaisin jos et meinannut noudattaa kyseistä ruokavaliota koko loppuelämääsi.

Tuo asia koskee ihan jokaista laihdutustapaa. Entiseen ei ole paluuta.

Et ymmärtänyt.

Mitähän erikoista ymmärtämistä vaatii se asia, että laihdutuksen jälkeen ei palata entisiin tapoihin?

Kummalle ntulee kilot ensimmäisenä takaisin.

Ihminen joka laihdutti noudattamalla ketoa, laihduttamisen jälkeen palaa normaaliin, terveelliseen ruokavalioon.

Ihminen, joka laihdutti sillä normaalilla ruokavaliolla. Ja vielä tarkennus, molemmilla oli samanlaiset huonot elämäntavat.

Tietenkin sillä, joka palaa laihdutuksen jälkeen entisiin tapoihin. Sulla se taitaa olla ymmärryksessä jotain vikaa.

Leikit tyhmää tai olet tosiaankin tyhmä.

Ok, sovitaan sitten niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno suoritus ja pian olet normaalipainoinen! Tein itse saman urakan vuoden 2019 alussa ja olen pysynyt normaalipainossa siitä saakka ihan helpisti pätkäpaaston ja vhh ruokavalion avulla.

Kun pääset ns. ylläpitoon niin suosittelen että punnitset itsesi joka päivä, se on pieni vaiva eikä tule ikäviä yllätyksiä!

Ei, ei punnitsemista joka päivä. Kerta viikkoon tai kahden viikon välein riittää.

Vierailija
24/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääset ns. ylläpitoon niin suosittelen että punnitset itsesi joka päivä, se on pieni vaiva eikä tule ikäviä yllätyksiä![/quote]

Ei, ei punnitsemista joka päivä. Kerta viikkoon tai kahden viikon välein riittää.[/quote]

Tutkittu on että kerran päivässä on parempi:

https://www.iltalehti.fi/laihdutus/a/2816dabc-417d-458f-a521-053dcb6c5f…

Itselläni on toiminut erinomaisesti eikä kiloakaan ole tullut takaisin, käyttämäni vaaka on yhteydessä appiin ja trendi auttaa näkemään mikäli tulisi tarvetta korjausliikkeisiin!

Vierailija
25/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pääset ns. ylläpitoon niin suosittelen että punnitset itsesi joka päivä, se on pieni vaiva eikä tule ikäviä yllätyksiä!

Ei, ei punnitsemista joka päivä. Kerta viikkoon tai kahden viikon välein riittää.

Itselläni on toiminut erinomaisesti eikä kiloakaan ole tullut takaisin, käyttämäni vaaka on yhteydessä appiin ja trendi auttaa näkemään mikäli tulisi tarvetta korjausliikkeisiin!

Mikä oli se tutkimus? En artikkelista löytänyt.

Vierailija
26/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko sen tutkimuksen?

Vierailija
27/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä:

Kilot eivät ole tulleet syömällä todella epäterveellisesti, vaan minulle kertyi raskausaikana hurjasti painoa muutamassa kuukaudessa vaikkei ollut raskausdiabetestä. Hormonitoiminta on yhä sekaisin ja yöt rikkonaisia vauvan kanssa, joten kilot eivät lähteneet itsestään. Nyt siis haluan pudottaa nämä raskauskilot, jotta olen taas normaalipainoinen itseni.

Joku kysyi, mitä olen syönyt. Kesäkurpitsaa, parsakaalia, kukkakaalia, pinaattia, pieninä määrinä punasipulia ruoan joukossa, kananmunia, lihaa/kanaa/kalaa, juustoja, ketogeeniseen ruokavalioon sopivia pähkinöitä sekä rasvaa (oliiviöljyä, kookosrasvaa, voita). Olen herkutellut juomalla rasvakahvia ja syömällä palan tummaa suklaata päivittäin.

Ap

Vierailija
28/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä:

Kilot eivät ole tulleet syömällä todella epäterveellisesti, vaan minulle kertyi raskausaikana hurjasti painoa muutamassa kuukaudessa vaikkei ollut raskausdiabetestä. Hormonitoiminta on yhä sekaisin ja yöt rikkonaisia vauvan kanssa, joten kilot eivät lähteneet itsestään. Nyt siis haluan pudottaa nämä raskauskilot, jotta olen taas normaalipainoinen itseni.

Joku kysyi, mitä olen syönyt. Kesäkurpitsaa, parsakaalia, kukkakaalia, pinaattia, pieninä määrinä punasipulia ruoan joukossa, kananmunia, lihaa/kanaa/kalaa, juustoja, ketogeeniseen ruokavalioon sopivia pähkinöitä sekä rasvaa (oliiviöljyä, kookosrasvaa, voita). Olen herkutellut juomalla rasvakahvia ja syömällä palan tummaa suklaata päivittäin.

Ap

Hyvältä näyttää, tsemppiä.

Vierailija
29/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä:

Ap

Hyvältä näyttää, tsemppiä.

Kiitos, vielä on tavoitepainoon matkaa. :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän