Taitaa olla seksilelut alessa. nimimerkillä postin kassalla töissä
Tänä viikonloppuna olen luovuttanut seksikauppojen paketteja pelkästään jo 15-25kpl. Kuitenkin kyseessä todella pieni paikkakunta.
Kommentit (19)
Olen itsekin joskus tilannut joten muistan lähettäjien "salanimet" . Oppii ne muistamaan ja kun lisäö punastelevan asiakkaan :D
Ap
Ei kuulukkaan mutta pitääpä itsekkin tilata, tiedä vaikka mitä ale löytöjä tekee :)
Ap
Tai sit se on se kevät :)
Salanimet = Kentonec Oy, vai mikä se oli.
Postin kassalla töissä olen ja ei mua kiinnosta vähempää mitä joku on tilannut. Enemmän mua vituttaa se, että luullaan että ilman valtakirjaa luovutan puolisosi paketin sulle. Tai ilman henkkareita. Kun ei se vaan toimi niin!! Argh.
Oon muuten aina miettinyt, että tunnistaako kaikki työntekijät ne paketit, vaikka liikkeet mainostaisivatkin huomiotaherättämätöntä peruspakettia? Ei sillä, voisin hakea leluni ilman pakettiakin, mietin vaan :D
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:35"]Postin kassalla töissä olen ja ei mua kiinnosta vähempää mitä joku on tilannut. Enemmän mua vituttaa se, että luullaan että ilman valtakirjaa luovutan puolisosi paketin sulle. Tai ilman henkkareita. Kun ei se vaan toimi niin!! Argh.
[/quote]
Paketin saa lähetystunnuksella ja henkkareilla, ei väliä kenen paketti.
Kyllä meillä ainakin kaikki 20 työntekijää tunnistaa. Itse en kuulu niihin hihitteliöihin jotka tirskuvat kun asiakas hakee pakettia.
Ap
"Jos lähetys on tavallinen postipaketti, voi toinen henkilö noutaa lähetyksen puolestasi lähetystunnuksella ja kuvallisella henkilöllisyystodistuksella. Jos paketti on kirjattu, tarvitaan lisäksi valtakirja."
http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/postipalvelee/useinkysyttya/
Missäs nyt on sitten se ale? Vois täydentää varastoja
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:42"]Missäs nyt on sitten se ale? Vois täydentää varastoja
[/quote]
Kaalimato
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:35"]Postin kassalla töissä olen ja ei mua kiinnosta vähempää mitä joku on tilannut. Enemmän mua vituttaa se, että luullaan että ilman valtakirjaa luovutan puolisosi paketin sulle. Tai ilman henkkareita. Kun ei se vaan toimi niin!! Argh.
[/quote]
Postin sivuilla tietääkseni lukee, että "normaalit" paketit kuten postipaketti, voidaan luovuttaa myös ilman valtakirjaa, jos on lähetystunnus ja henkkarit. Näin joustavampaa perheiden sisällä. Ja olen kyllä aina saanut haettua miehelleni saapuneet paketit.
[/quote]
Ai, meidän posti kyllä luovuttaa ilman valtakirjaa ja kerran jätti henkkritkin kysymättä :D
Otan nuo paketit pakettiautomaattiin. :)
No omg gauheeta mee qle yläkoulun pihaan kertoo tää ni ne salee hihittää sun kans!!!!111
Tätä mä oonkin aina miettinyt. Kun seksikaupoilla on aina ihan normaalit nimet, ei mitään Hotlips -tyylisiä tms. Mutta tunnistatte kuitenkin aina milloin kyseessä on seksikaupan lähettämä paketti?
En kehtaa enää ikinä tilata paketteja lähipostiin.