Rinnat yhdessä vai välin kanssa?
Onko teistä kauniimpaa kun rinnat ovat rintaliivien kanssa yhdessä kiinni toisissaan että tulee I vako. Vai sillä tavalla että kun on rintsikat niin rintojen väliin jää joku sentin parin rako et tyyliin pyöreähkö V -muotonen mut ne ei osu vaan toisiinsa. Mielipiteitä? :)
Kommentit (11)
Kaikki rinnat ovat omallalaillaan kauniita! Kakkoselle tiedoksi että sinunkin rintasi tulevat joskus roikkumaan.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:19"]Kaikki rinnat ovat omallalaillaan kauniita! Kakkoselle tiedoksi että sinunkin rintasi tulevat joskus roikkumaan.
[/quote]
Juu, mutta kummanlaisista pidät itse eniten?:) tietenkin kaikki rinnat ovat kauniita! Ap
Riippuu ihan muuten ruumiinrakenteesta, en osaa sanoa, jokaisella näyttää hyvältä eri jutut. Isot ja toisiinsa osuvat rinnat sopii yleensä muutenkin isompikokoiselle naiselle ja pienet, jotka ei muodosta vakoa, sopii sirommalle. Mulla tulee vako ja oon tyytyväinen rintoihini, en haluaisi yhtään ismpia tai pienempiä. Mutta joskus näyttää tosi kivalta kun nainen on tosi siro ja rinnat on pienemmät eikä osu yhteen.
N22
Kiinteät ja pienet rinnat jotka eivät muodosta vakoa <3
Silaritissit tiukasti kii toisissaan
Tiiviistä vaosta tulee mieleen sellaiset utaremaiset maitohinkit.
Solamainen vako on eroottisempi, ja rinnat yleensä kiinteämmät JOSKIN silikoneissa tämä efekti on usein turhankin korostunut.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:19"]Kaikki rinnat ovat omallalaillaan kauniita! Kakkoselle tiedoksi että sinunkin rintasi tulevat joskus roikkumaan. [/quote] Juu, mutta kummanlaisista pidät itse eniten?:) tietenkin kaikki rinnat ovat kauniita! Ap
[/quote]
No itselläni menee juuri ja juuri yhteen, mutta rinnat eivät vielä roiku. Mutta tykkäisin sellaisista b-kupeista jotka ei ottaisi yhteen. Eli siis väli!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:21"]Riippuu ihan muuten ruumiinrakenteesta, en osaa sanoa, jokaisella näyttää hyvältä eri jutut. Isot ja toisiinsa osuvat rinnat sopii yleensä muutenkin isompikokoiselle naiselle ja pienet, jotka ei muodosta vakoa, sopii sirommalle. Mulla tulee vako ja oon tyytyväinen rintoihini, en haluaisi yhtään ismpia tai pienempiä. Mutta joskus näyttää tosi kivalta kun nainen on tosi siro ja rinnat on pienemmät eikä osu yhteen.
N22
[/quote]
Jep! Olen kyllä samaa mieltä sun kanssa :) ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:19"]
Kaikki rinnat ovat omallalaillaan kauniita! Kakkoselle tiedoksi että sinunkin rintasi tulevat joskus roikkumaan.
[/quote]
:D Ne roikkuu jo, ovat kamalat g75 loilakkeet. En ikinä pitäisi liivejä joissa näkyy sellainen I vako. Roikkuvillekin saa nättejä liivejä
t. 2
Roikkuvat on ainakin halvan näköiset yhdessä.